נמצאים בתקופה לחוצה וקדחתנית? הדרכים שלכם להרגע

11 במאי 2017 | מאת: | מאמרים בקטגוריה רפואת שיניים

לצד התקופות הרגועות והשלוות בחייכם, אתם מוצאים את עצמכם לא אחת בסטרס שמקשה עליכם מאד לנהל אורח חיים תקין. תקופה לחוצה יכולה להגיע בעקבות אינספור מקרים וסיבות: החל מריב עם בן או בת הזוג, חוסר שביעות רצון מהג'וב שלכם, עומס גדול מאד בלימודים והיד עוד נטויה. לא משנה הסיבה שבגללה אתם כעת לא נינוחים – דעו שיש מה לעשות! החל מפעילות גופנית ועד לשיחות עם הפסיכולוג ד"ר ירון זיו.

 

הספורט האהוב עליכם כמשחרר לחצים:

 

אז אם אתם כבר בשיחות עם פסיכולוג כדוגמת ד"ר ירון זיו ועדיין רוצים אלמנט משחרר נוסף, דעו כי פעילות גופנית יכולה להטיב עמכם מאד. ריצה, משחקי כדור, אימוני כוח או כל אימון אחר שרק תבחרו יכולים להועיל לכם מאד עם הלחץ שאתם מרגישים. במהלך הפעילות הגופנית מופרשים אל המוח חומרים החיוניים למצב הרוח שלכם, כך שאתם גם זוכים לתחושות נפלאות וגם משחררים מתחים.

 

אסקפיזם בדמות מופע, סרט או הצגה:

 

לעתים, כל שנדרש לכם הוא לקחת פסק זמן מלוח הזמנים שלכם ולשקוע אל תוך מופע בידור שיקרע לכם את הבטן, לצפות בהצגה ולרכוש כך תרבות או לצפות בסרט טוב שהמבקרים מהללים. אסקפיזם שכזה יכול להעניק לכם שלווה ומנוח מהמחשבות שמטרידות אתכם וגורמות לכם ללחץ, והרי שזו המטרה.

 

שיחה עם הפסיכולוג:

 

ירון זיו ומטפלים אחרים מקבלים אל הקליניקה שלהם המון מטופלים שמגיעים בעקבות לחצים שונים. דעו כי שיחה כנה עם הפסיכולוג יכולה להעניק לכם מרגוע אמיתי ושחרור מכל הלחצים המציפים אתכם.

סגור לתגובות על נמצאים בתקופה לחוצה וקדחתנית? הדרכים שלכם להרגע

מאת:

פרסם באתר כ - 204 מאמרים.

.

דילוג לתוכן