מהפכה בתחום הקניות בחו\

8 במאי 2017 | מאת: | מאמרים בקטגוריה מסחר אלקטרוני

אתם מבצעים לא מעט רכישות דרך איביי או אלי אקפסרס? מהיום אתם לא צריכים חשבון פיי-פאל וגם לא כרטיס אשראי בינלאומי כדי לבצע את הקניות האלה. Zoly, פלטפורמת קניות חדשה, תאפשר לכם לבצע את הקניות ישירות דרך אתרים אלה בקלי קלות ומבלי שתצטרכו "לשבור את הראש" בכל הקשור לשפה וגם לצורת התשלום.

Zoly היא פלטפורמה חדשה, פלטפורמה ייחודית ומפתיעה בתחום הקניות שהופכת את הקנייה באתרים אלה לפשוטה, לנוחה ולמהירה מאד. דרך פלטפורמה זו תוכלו למצוא שלל של מוצרים המוצעים באתרי הקניות המובילים באינטרנט כיום, וליהנות מהתאמה אישית, כזו המספקת מענה נקודתי ונכון יותר עבורכם – הלקוחות הישראלים.

לקנות באתר מחו"ל ולהרגיש בבית

לא בכדי הפכו אתרי הקניות השונים כמו איביי בעברית וגם עלי אקספרס בעברית לאתרים מובילים, כאלה המושכים לא מעט צרכנים ישראלים. הם מציעים מגוון עצום של מוצרים: בגדים, נעליים, מוצרי קוסמטיקה, מוצרי חשמל ואלקטרוניקה ועוד, מוצרים המיוצרים בחו"ל ובעיקר בסין, כאלה המגיעים ישירות עד הלקוח ומחירם זול משמעותית ממחירם בארץ או בחנויות הפיזיות. Zoly מאפשרת לכם ליהנות מכל העולמות: לבצע מתוך חשבון אחד את הרכישות השונות שלכם מאתרים נחשבים, לחסוך לא מעט כסף ובמקביל – לעשות את כל זה בשפה העברית!

יתרונות רבים בפלטפורמה אחת

רכישה דרך Zoly מבטיחה לכם ראש שקט וגם מענה טלפוני ושירות לקוחות מקצועי שיוכל לספק לכם פתרונות ותשובות בעת הצורך. בניגוד לעריכת קניות באינטרנט דרך פלטפורמות בינלאומיות, התשלום דרך פלטפורמה זו מתבצע באמצעות כרטיס אשראי מקומי (ניתן לשלם באמצעות כל סוגי כרטיסי האשראי ואין צורך בכרטיס אשראי בינלאומי) ואם המוצר לא הגיע כמובטח, יש כתובת שאפשר לפנות אליה. ישנה בקרת איכות על המוצרים המסופקים ללקוח וגם בקרת איכות על הספקים השולחים אותם.

הכל במקום אחד

אין ספק ש-Zoly מביאה איתה בשורה של ממש לציבור הצרכנים הישראלי: מהיום הוא יכול לבצע את רכישותיו באתרים השונים בחו"ל אלי אקספרס בעברית ואיביי בקלות רבה יותר ולבצע את כל הרכישות במקום אחד – מהפכה צרכנית של נוחות ושל יעילות. בפעולה אחת יכול ציבור הקונים לרכוש מוצרים מגוונים מאתרים בינלאומיים שונים, בעברית – וללא פערי תיווך. שווה!

 

סגור לתגובות על מהפכה בתחום הקניות בחו\

מאת:

פרסם באתר כ - 5 מאמרים.

.

דילוג לתוכן