מהו אימון אישי?

1 במאי 2017 | מאת: | מאמרים בקטגוריה אימון אישי

מעטים האנשים אשר מעידים על עצמם כי הם מרוצים מכל תחומי החיים שלהם ואין להם שום דבר שהם רוצים לשנות או מעוניינים לתקן.
רוב האנשים חווים קשיים שונים הגורמים להם להרגיש תקועים או לא מרוצים באחד או יותר מתחומי החיים שלהם – יש אנשים אשר מתלוננים על בעיות בזוגיות או שמתקשים למצוא לעצמם אחת כזאת, אחרים מרגישים שהם לא מביאים את הכישורים והיכולות שלהם לידי ביטוי בעבודה, יש כאלו שמרגישים שמשהו לא עובד להם כפי שהיו רוצים בחינוך הילדים וכן הלאה..
אבל בעוד שיש אנשים אשר בוחרים לקבל ולחיות עם הקשיים הללו ולא משנה איזה מחיר זה גובה מהם. אחרים מבינים שיש מה לעשות בכדי להשיג שיפור ושינוי ופונים לשם כך, לאיש מקצוע המתמחה בתחום אימון אישי.


אז מה זה בעצם אימון אישי?


כל אדם מחזיק ברשותו את התשובות לשאלות הלא פתורות של החיים ואת היכולות לשנות את מה שלא עובד אצלו – הוא רק צריך הכוונה, אשר תאפשר לו למצוא את הפתרונות.
תפקידו של המאמן האישי הוא לכוון, ללוות ולהדריך את המתאמן שלו בדרך למציאת התשובות – וזאת על ידי שאלת השאלות המתאימות, מיקוד המתאמן על הבעיות הספציפיות שלו ויצירת תכנית פעולה ממוקדת הכוללת: מטרות מסודרות, יעדים ברי השגה ולוח זמנים מוגדר להשגה של אותם היעדים. מטרתה של התכנית היא לאפשר למתאמן, לא רק להבין את הקשיים והבעיות שלו, אלא גם להתמודד איתם ולפעול בכדי להשיג שינוי.

 

בחירת מאמן אישי

הצעד הראשון אותו יבצע כל אדם אשר מעוניין להתחיל בתהליך של אימון אישי, יהיה לבחור מאמן אישי. מעבר לפרמטרים כמו: רמת הניסיון של המאמן האישי וגובה התשלום אותו הוא יגבה עבור התהליך, ישנם פרמטרים נוספים עליהם יש לשים דגש בעת בחירת המאמן.
חשוב לדעת, שלא כל המאמנים האישיים מתמחים בכל התחומים הרלוונטיים – כך שאם אתם מעוניינים לעבור תהליך של אימון אישי בתחום הזוגיות – חשוב שתוודאו בשלב הראשון שהמאמן בו אתם בוחרים, אכן מתמחה בתחום הספציפי הזה. חיבור ומידת התקשורת עם המאמן האישי הנבחר, הינם קריטיים בחשיבותם להצלחת תהליך האימון, לכן, חשוב לשים דגש גם על הפרמטר הזה בעת בחירת המאמן.

סגור לתגובות על מהו אימון אישי?

מאת:

פרסם באתר כ - 84 מאמרים.

.

דילוג לתוכן