סוללה למחשב נייד

26 באפריל 2017 | מאת: | מאמרים בקטגוריה סוללות ומטענים

אין ספק שמחשבים ניידים שיפרו את חיינו במידה ניכרת מאז שהומצאו לראשונה ונכנסו לביתנו. כיום קשה לדמיין איך הסתדרנו בלעדיהם, ואיך הימים עברו ראינו סדרות בטלוויזיה, סרטים בקולנוע וגלשנו באינטרנט במחשב הביתי, כשהיום הכל נעשה במכשיר אחד ויעיל במיוחד.

מחשבים ניידים אכן משרתים אותנו בצורה נפלאה, אך חשוב לתחזק אותם בצורה טובה, בייחוד בכל הנוגע להחלפה או תיקון של חלקיהם השונים. מטה תוכלו לגלות כיצד תאריכו את חיי המחשב הנייד שלכם בקלות, וכיצד תפיקו מהם את המיטב.

כיצד תשמרו על המחשב הנייד שלכם?

מחשבים ניידים כאמור משרתים כל אחד מאיתנו לפי צרכיו, אך על מנת שזה יקרה חשוב שתבצעו תחזוקה שלהם על בסיס קבוע, וכך תוכלו לעשות זאת:

  1. שמרו על ניקיון (1): חשוב לבצע ניקיון לא רק במרחב הפיזי בו אתם חיים, אלא גם במחשב הנייד שלכם. השתדלו לנקות את המקלדת על בסיס קבוע, ולהוציא ממנה אבק ולכלוך שעלולים לחדור לחלקים אחרים במחשב. חשוב לשמור גם על ניקיון המגעים בין סוללה למחשב נייד דל לבין המחשב עצמו. כדי לעשות זאת, הוציאו לעתים את הסוללה ממקומה, ונקו את המגעים שלה וגם של התושבת שלה בעדינות ובאמצעות מעט אלכוהול לחיטוי.
  2. שמרו על ניקיון (2): שמירה על ניקיון של מחשב נייד כרוכה לא רק בניקיון המקלדת וחלקיו השונים, אלא גם התכולה הווירטואלית שלו. גם כאן צריך לבצע לעתים ניקיון יסודי על ידי מחיקה של אפליקציות לא נחוצות, תיקיות "כבדות" שתופסות נפח זיכרון גדול וכמובן בדיקה של ווירוסים. השתדלו גם לעשות פירמוט למחשב הנייד כדי לשחרר אותו ממעמסות שונות, אך אל תשכחו תחילה לשמור קבצים חדשים על התקנים ניידים, או על מחשב אחר.
  3. היו מקוריים: מחירים של חלקים לא מקוריים, כמו סוללה למחשב נייד או מטען של מחשב נייד, הינם נמוכים לרוב, ולכן רבים מתפתים לרכוש אותם. למרבה הצער, המשפט "זול עולה ביוקר" נכון במיוחד כשמבצעים רכישות של חלקים לא מקוריים. סוללה למחשב נייד או מטען למחשב נייד שאינם מקוריים עשויים מרכיבים זולים ולא איכותיים, מה שלא רק עלול להזיק למחשב, אלא לקלקל אותו לחלוטין. עם סוללה למחשב נייד או מטען למחשב נייד טושיבה, חשוב להיות זהירים במיוחד, שכן חלקים לא מקוריים עלולים לגרום לקצר חשמלי ולעתים אף לשריפה. אם ישנם חלקים שונים במחשב שלכם שדורשים החלפה, אל תחשבו פעמיים ורכשו חלפים מקוריים בלבד. זה יציל לא רק את חיי המחשב, אלא גם את שלכם, וזו בהחלט השקעה ראויה לטווח ארוך.

מחשבים ניידים בהחלט מקלים לנו על החיים, וחשוב לטפל בהם כמו שהם מטפלים בבעיות שלנו. השתדלו לבצע תחזוקה פנימית וחיצונית קבועה למחשב שלכם, ואל תתפשרו על פחות מחלקים מקוריים כדי שתוכלו להפיק את המיטב מהמחשב שלכם לכמה שיותר זמן.

סגור לתגובות על סוללה למחשב נייד

מאת:

פרסם באתר כ - 11 מאמרים.

.

דילוג לתוכן