כל המידע על מטען וסוללה למחשב נייד

26 באפריל 2017 | מאת: | מאמרים בקטגוריה סוללות ומטענים

 

כאשר הסוללה כבר מאבדת מחולשתה, אנו עלולים לאבד עבודות ומסמכים במחשב הנייד. יש לוודא כי סוללה למחשב נייד תספיק, היות ואנו נוטים לשכוח, כאשר המחשב אינו מחובר למטען, כי הוא עלול להיכבות ואז אנו יכולים לבד חומרים חשובים וחבל. ניתן להישאר ללא סוללה למשך 6 שעות. ניתן למצוא כלים במחשב, אשר יאריכו את חיי הסוללה. יש לדעת כי WINDOWS, אינו שומר על המסמכים. יש כמה כללים שכדאי שנשמור עליהם, בכדי לשמור כי הסוללה תספיק וכן, לשמור על אורך חייה.

 

על מנת לשמור על חיי הסוללה במחשב, כדאי להפעיל את המחשב, באמצעות מטען למחשב נייד. ניתן למצוא מטענים מקוריים למחשב הנייד וישנן מטענים חליפיים, אשר נחשבים כמטענים אוניברסאליים, או חליפים. ישנם מטענים שמתאימים ל-45 וואט וישנם כאלה, המתאימים ל-90 ואט. המטען בעצם מטעין לנו את הסוללה, ממש כמו בטלפון הנייד שלנו.

 

שימו לב להתראה בדבר סיום או היחלשות הסוללה במחשב

 

לרוב, ישנו סימן על צג המחשב, אשר מראה על היחלשותה של סוללה למחשב נייד אייסר.. מומלץ תמיד להפעיל את המחשב הנייד תחילה, באמצעות ספק כוח בכל הזדמנות. בכדי  להאריך את זמן הסוללה, כדאי להניח לה להתרוקן לחלוטין ולאחר מכן, להטעין אותה עד שתתמלא לגמרי. פעולה כזאת, תאריך את חיי הסוללה. ישנם טיפים נוספים שיש לאמץ, כמו למשל, כאשר אתם מפעילים דיסקים, כדאי כי לא יופעלו על סוללה

 

יש כאל שאינם מעוניינים לוותר על מטען מקורי, ניתן לבדיל בין המטענים, כאשר הלוגו של החברה נמצא על השקע של המטען. יש לציין כי את הסוללה עצמה של המחשב הנייד, יש להחליף  בכל 5-6 שנים. יש להשוות את המספר הסידורי של המחשב הנייד לזה של המטען או הסוללה. מי שרכש כבר סוללה  למחשב הנייד  מעוניין להיות בטוח, כי הרכישה היא אמיתית ונקייה. יש לציין, כי מטען למחשב נייד סמסונג אשר יהיה קל משקל, הוא זה שיהיה זול יותר, אך כמובן יעיל פחות. ככל שיהיה לכם  מידע, כך תוכלו לבחור את המחשב הנייד שיהיה עמיד לשנים ונחשב לטוב ביותר, הן בנושא ההחלפה , כדאי כי תהיה לכם קבלה תוך פירוט על מה שילמתם.

 

הצטיידו בשם הפירמה והמק"ט של המחשב

 

כאשר אתם נכנסים לחנות מחשבים המוכרת ציוד, יש לשאול לגבי המטען ולהצטייד בדגם  המחשב.  כדאי כי תביאו את המטען הישן שלכם, כך שלא תיגרם אי נעימויות. קל הרבה יותר להתאים מטען או סוללה כאשר הפירמה של הנחשב הנייד זכורה לכם.

סגור לתגובות על כל המידע על מטען וסוללה למחשב נייד

מאת:

פרסם באתר כ - 11 מאמרים.

.

דילוג לתוכן