מסעדות טבעוניות מומלצות לחורף קר

24 באפריל 2017 | מאת: | מאמרים בקטגוריה עסקי מזון

קשה לצאת מהפוך בשביל בילוי מכל סוג שהוא, ואם כבר מצליחים להיחלץ מהחמימות כדאי שזה יהיה שווה את זה. אז הנה לכם כמה מסעדות טבעוניות או כאלה שיש להן תפריט טבעוני משובח שמצדיק יציאה בשיא הקור, וגם בשיא החום (כי בקרוב כולנו יודעים שהחורף הזה יהיה מאחורינו, סוף כל סוף).

מסעדת וונג (Vong)

אחת מהמנות הטבעוניות הטובות ביותר שהמסעדה הזו מציעה היא לחמניות ענן מאודות במילוי טופו חריף. המנה הזו משאירה טעם של עוד ובא לאכול עוד ועוד לחמניות כאלה. מעבר לכך המסעדה מציעה מגוון של מנות טבעוניות שמרוכזות בתפריט נפרד. בסך הכול רובן טעימות, נימוחות, עסיסיות ומותירות חשק גדול לשוב אל המסעדה.

האווירה במקום קלילה, התמחור יחסית סביר, האוכל ערב לחך, והשירות לפעמים סבבה ולפעמים פחות, אבל זה נסלח.  עוד מנה מומלצת היא Crazy Rau שכוללת אטריות עבות תוצרת בית עם טופו, בוק צ'וי, כרישה ובצלים ברוטב הוי-סין מתוק חריף. גם מנת הקארי מומלצת – מנה עשירה של טופו וירקות ירוקים ברוטב קוקוס וקארי ירוק.

ביתא קפה

רשת בתי הקפה הקטנה של השפית איילת לטוביץ' מגישה תפריט טבעוני מגוון ומשובח עם אחלה של מנות. האוכל תמיד יוצא טעים והאווירה נעה בין בית קפה איכותי לבראסרי שכונתי.  התפריט הטבעוני כולל מגוון גדול של כריכים וסלטים, ובגזרת הסלטים יש שילובים מעניינים ששווים טעימה. המקום מציע למשל סלט אורז אדום, סלט חסה ותפוחי אדמה עם שעועית ירוקה וזיתים (ממש מוצלח), יש אפילו ארוחת בוקר שכוללת שקשוקה עם עדשים ותרד. לא רע בכלל!

לטובת הטבעונים יש גם עסקיות צהריים – מנה ענקית או פסטה מהמבחר הקיים (5 סוגים)  שמגיעה עם לחם ומטבלים שונים – טחינה, פסטו וממרח אגוזי מלך. אפשר להזמין גם פלפל ממולא שמוגש ביחד עם סלט אפונה קר. מבדיקה של הפסטה הירוקה שכוללת תרד, זוקיני ואספרגוס עולה שזו מנה טעימה מאוד גם כן.
החלק הקצת פחות מלהיב בארוחה הוא שלב הקינוחים, שכולל רק קינוח אחד – סורבה. הסורבה טעים מאוד אבל עדיין, היה נחמד אם היו יותר אפשרויות מתוקות.

קמפנלו

מדובר במסעדה איטלקית מבית היוצר של מנה שטרום ואריק לופו שהיא ידידותית מאוד לטבעונים ומציע שלל מנות פשוטות וקלילות. עם השנים התפריט הטבעוני של המסעדה התרחב והוא מסומן בתפריט. כל מנות האנטיפסטי הן טבעוניות ומרעננות, מומלץ למשל לטעום משעועית לימה עם עגבניות שרי וזיתי קלמטה. גם מוצלחת מאוד צלוחית ש דלעת, פרחי שעועית וזוקיני במרווה וטימין.

עוד מנה מומלצת: סלט של פולנטה צלויה, עגבניות, ארטישוק ואורוגולה.
הפיצה האגדית שמוגשת במקום היא אחת מהטובות ביותר, אפילו שהיא לא כוללת גבינה בכלל, אלא רוטב עגבניות, ארטישוק, פטריות, כרישה, זיתים ועלי בזיליקום טריים. היא מגיעה לשולחן היישר מתוך הטאבון הגדול שנמצא מאחורי הבר. מנה נוספת מומלצת: ניוקי תרד ותפוחה אדמה עם עגבניות שרי צלויות.
שיהיה בתיאבון!

סגור לתגובות על מסעדות טבעוניות מומלצות לחורף קר

מאת:

אסטרטגיה שיווקית וקידום אתרים זה רק כיסוי. בחיים האמיתיים אני אוסף חתולים מהרחוב ומשקיע בהם את הנשמה למרות שאני יודע שאין להם טיפת הערכה כלפיי.

פרסם באתר כ - 29 מאמרים.

.

דילוג לתוכן