אולמות לברית במרכז

20 באפריל 2017 | מאת: | מאמרים בקטגוריה תרבות ובידור

בחירת אולמות לברית מילה נעשית חדשות לבקרים על ידי זוגות הורים רבים מאזור המרכז, אולם בבחירת אולמות תמיד ישנה האפשרות שהיא מעל לממוצע, זו אשר כל אחד ואחת היה רוצה לממשהּ. באזור ראשון לציון מדובר ללא ספק באולם ובגן האירועים הרודיון. האולם והגן מעוצבים על פי רוח אתר ההרודיון בירושלים, כשהם מעוטרים בעמודי קרניזים מרשימים. בגן שתולה צמחייה לתפארת, עם ריצוף ושבילי הליכה ברמה גבוהה ביותר, ובאולם תוכלו למצוא ריהוט מעוצב ונוח אשר תוכנן בעיצוב אדריכלי מטעם טובי מעצבי המוצר.

שירותי האולם

  1. קייטרינג שף אשר מתמחה במגוון מאכלים מכל הסוגים.
  2. צוות קבלת פנים.

בנוסף לשירותים אלו אנו מפצירים בכם לשכור חברת שירותים לאירועים או לשכור חברת הפקות שתפיק עבורכם את האירוע כולו ותמצא ספקים. למעט הקייטרינג ניתן להחליף כל ספק בספק מטעמכם או מטעם חברת ההפקות אשר תמצאו.

בימת סנדק נוחה ומרווחת

הבימה של המוהל והסנדק גדולה ומאובזרת. היא מספקת מקומות נוחים לעוסקים במלאכה, ועל כן מתאימה מאד לכינון ברית מלה.

מקום ל- 400 איש

באולם ניתן לארח עד 400 אורחים ואורחות. האולם מספק פתרון ללא מעט זוגות המתכננים את ברית המלה, משום שבניגוד לאירועים המוניים, ברית מלה ובריתה הם ארועים קטנים באופן יחסי, ולכן לא נדרש לכם לשכור אולם ענק של 1,000+ מקומות פנויים שהיה מתומחר יקר יותר. היות וברית מלה נחשב לאירוע קטן, החוגים חוסכים ופונים אליו במקום לפנות לאולם גדול ולשלם יותר בגין כך.

הרודיון – תנאים טובים למגיעים לשמחתכם, אולם בוטיק הממוקם בסביבה נוחה

האולם הרודיון ראשון לציון ממוקם במרכז ראשון לציון ומונגש לצירי תחבורה מרכזיים ולתחבורה הציבורית על מגוון דרכיה. האולם מציע תנאים מעולים לחוגגין, רחבת ריקודים גדולה ומרווחת, שולחנות וכסאות מעוצבים ונוחים, דוכני מזון לשימוש האורחים, ושירותי הסעדה ברמה אחרת. לכן, מי שמחליט לחגוג את שמחתו בהרודיון קולע בדיוק לאן שהוא צריך, ומוביל את עצמו לאירוע חסר תקדים בעצמתו. אם אתם חוגגים לילוד שלכם ברית מלה, טוב תעשו אם תבחרו באולם הרודיון ראשון לציון.

 

סגור לתגובות על אולמות לברית במרכז

מאת:

פרסם באתר כ - 17 מאמרים.

.

דילוג לתוכן