לשדרג את הבית עם הום סטיילינג

7 במרץ 2017 | מאת: | מאמרים בקטגוריה עיצוב פנים

כולנו יודעים ששיפוצים זה סיפור ארוך וששינויים מבניים לא תמיד באים בחשבון. אז מה עושים כאשר אנחנו לא כל כך מרוצים מעיצוב הבית שלנו? מהמראה הכללי של החדרים? מהאופן שאנחנו מרגישים כשאנחנו בתוך הבית? הפתרון הקל יותר הוא להשלים עם המצב או לדחות את השינויים לעתיד רחוק שאולי יתממש כשנזכה בלוטו. עם זאת, קיימים פתרונות נוספים שהם גם קלים ופשוטים לביצועים וגם אינם מצריכים להיכנס לכל התסבוכת של השיפוצים. לאפשרות הזאת קוראים "הום סטיילינג" או במילים אחרות – הלבשת הבית. הום סטיילינג מאפשר לעשות מהפך גדול בבית במאמץ קטן ובזמן קצר.

הום סטיילינג – מה זה?

כאמור, הום סטיילינג הנה שיטה השמה דגש על שינוי החלל הפנימי של הבית ללא ביצוע שינויים מבניים שונים או שיפוצים. נעשה שימוש בכלים שונים לשינוי המראה של החדרים, כולל – צבעים, טקסטורות, בדים, מרקמים, אביזרים, חפצי נוי, רהיטים, שינוי מיקום, גוונים וכלים אחרים. בעזרת אוסף כלים זה ניתן להלביש את הבית מחדש. להיפרד מהישן וליצור משהו חדש לחלוטין – מרשים, יפה, פונקציונלי ומותאם אישית.

מתי נבחר דווקא באפשרות זו לעיצוב הבית שלנו?

הלבשת הבית מתאימה לכל מי שמסיבות אלו ואחרות אינו יכול להרשות לעצמו לבצע שיפוצים בבית, אבל עדיין מעוניין בשינוי. אחרי הכל, לחלל שבו אנו גרים השפעה עצומה עלינו ועל מצב הרוח שלנו. ולא רק זה – עיצוב נכון יכול להשפיע על פרודוקטיביות, ריכוז, נינוחות, שמחת חיים, ועוד. הום סטיילינג אינו נועד רק על מנת לייפות את הבית אלא גם כדי להפוך אותו למותאם יותר לצרכיי הדיירים. עיצוב שהתאים לנו לפני מספר שנים, לא בהכרח מתאים עכשיו. הום סטיילינג מתאים לבתים חדשים וישנים, פרטיים או שכורים. למעשה ניתן לעשות הלבשת הבית גם במבנים חדשים לפני שנכנסים להתגורר כדי להתאים אותם לטעם האישי של הדיירים. בבתים ישנים או יד 2 כשרוצים להפוך את המראה למעודכן יותר או מותאם יותר לרצון הדיירים וגם בבתים שכורים בהם השיפוץ אינו בא בחשבון כלל.

כיצד מתבצע הום סטיילינג?

התהליך אינו מורכב ומתמקד בשידרוג עיצוב בית בהתאם לדרישות העדכניות של הלקוח. התהליך מתחיל מפגישה עם אנשי מקצוע המקשיבים ומתעדים את כל בקשות ורצונות של הלקוחות. לאחר מכן נעשית היכרות וסקירת הבית, תוך כדי לקיחת מדידות של החללים השונים. לאחר מכן נבנית תכנית מפורט בעזרת תכניות מחשב מתקדמות ומשוכללות ונשלחת לאישור הלקוח. לאחר מכן ניתן להתחיל לבצע. לרוב התהליך אינו לוקח זמן רב ומאפשר לחזור לשיגרה במהירות ובקלות.

סגור לתגובות על לשדרג את הבית עם הום סטיילינג

מאת:

פרסם באתר כ - 1 מאמרים.

.

דילוג לתוכן