שירותי שילוח בינלאומי (וגם, מתי לבצע שילוח אווירי, מה היתרון בשילוח ימי, ומי יעזור לכם לחסוך בתהליך הזה כסף…)

1 במרץ 2017 | מאת: | מאמרים בקטגוריה הגירה

מבצעים רילוקיישן? רוצים להעתיק את מקום מגוריכם לארץ אחרת? אולי אתם רוצים לייבוא או לייצא מוצרים? איך בדיוק עושים את זה? מול מי צריך לדבר? איך מעבירים את כל זה? ואיך עושים את הכל בצורה הטובה ביותר , לפי התקנות בחוק? פשוט, באמצעות שילוח בינלאומי.

שילוח בינלאומי
אחד השירותים היותר שימושיים היום לאנשים שצריכים לבצע רילוקיישן, או לייבא או לייצא מוצרים, הוא כל סוגיית השילוח. במסגרת השילוח, יש הרבה מאוד בירוקרטיה. יש הרבה מאוד חוקים, תקנות וחומר שצריך להתייחס אליו, ובכלל, הרבה מאוד ארגון לוגיסטי. על מנת לצלוח את המהלך בצורה הטובה ביותר, מומלץ ליצור קשר עם חברת שילוח שתבצע עבורכם את השילוח הבינלאומי. חברת שילוח מציעה מספר שירותים עיקריים:
שילוח אווירי- שילוח אווירי הוא פיתרון יעיל עבור מי שרוצה להעביר מטענים במהירות. הוא נעשה באמצעות הובלה אווירית, ובאמצעותו ניתן לבצע יצוא ויבוא ליעדים מרכזיים בעולם, גם למדינות שפחות נגישות באופן כללי. אם בניגוד לעבר, בו אנשים לקחו יותר סיכונים בכל הנוגע לשילוח אווירי, היום כבר זה מוכח, השילוח אווירי יעיל במיוחד, ונעשה בצורה מרשימה מבחינה לוגיסטית. אז אם אתם עוסקים ביבוא או יצוא של סחורות, ונדרשים להעביר את הדברים במהירות, השילוח האווירי הוא הפיתרון בשבילכם.
שילוח ימי- שילוח ימי, היא שיטה יעילה במיוחד בתחום השילוח, והסיבה לכך פשוטה. ניתן להעביר מוצרים וסחורות בכמות גדולה, לארצות שנמצאות מעבר לים. שילוח ימי, זול יותר משילוח מאווירי, שכן המחיר נקבע לפי גודל של הסחורות ולא לפי המשקל שלהם. בניגוד לשילוח אווירי בו חברות התעופה גובות מחיר רב על סחורות שמשקלם גבוה, בשילוח דרך הים ניתן להוביל סחורות כבדות במיוחד, מבלי הצורך לשלם תוספות משמעותיות. אין ספק שהדבר הופך את השילוח הימי לחסכוני יותר בעשרות אחוזים משיטות שילוח אחרות.
עמילות מכס- עמיל מכס או בשמו המוכר יותר, סוכן מכס, הוא אדם שעובד יחד עם חברת השילוח. תפקידו, הוא לייצג את האנשים המבצעים את השילוח, בפני הרשויות. עמיל המכס, מבקרי בכל נושא הסחר הבינלאומי. הוא מכיר את החוקים השונים הנפוצים בכל מדינה ומדינה, ועוזר בכל מה שקשור להעברת הסחורות באופן חוקי ובירוקראטי. העמיל מכס חוסך ללקוח זמן, מאמץ וכוחות נפש מיותרים, ולכן שירותי העמילות הם חלק בלתי נפרד מכל מערך הצרכים והאינטרסים של הלקוח. שירותי עמיל מכס כוללים את התשלום עבור מיסים ואגרות, ליווי צמוד עד סיום התהליך של שחרור הסחורה, וכמובן, במידת הצורך, אחסנה של הסחורות או תיאום הובלה יבשתית מנמל התעופה, או מהנמל הימי עד בית בלקוח או העסק.

לא מתפשרים על חברת שילוח בינלאומית!
אין ספק, שעולם השילוח הבינלאומי הוא עולם מורכב מאוד מבחינה לוגיסטית. זו הסיבה, שכדאי לתת למומחים לבצע את העבודה עבורכם. מומלץ ליצור קשר עם חברת שילוח בינלאומית שאותה אתם מכירים, או שקיבלתם עליה ביקורות חיוביות מחברים או מקולגות לעבודה. תתפלאו, אבל דווקא ליצור קשר עם חברת שילוח יכול לחסוך כסף. והרבה.

סגור לתגובות על שירותי שילוח בינלאומי (וגם, מתי לבצע שילוח אווירי, מה היתרון בשילוח ימי, ומי יעזור לכם לחסוך בתהליך הזה כסף…)

מאת:

פרסם באתר כ - 84 מאמרים.

.

דילוג לתוכן