אירועי חברה וימי גיבוש באסקייפ רום

19 בפברואר 2017 | מאת: | מאמרים בקטגוריה תרבות ובידור

מי שמעוניין לחגוג אירועי חברה וימי גיבוש באסקייפ רום ימצא, קרוב לוודאי, את הסיפוק מהגדולים ביותר כאשר באים לחגוג ימי הולדת. אם אתם אוהבים סיפורים, סרטים, סדרות ועלילות מפורסמות, סביר שתמצאו אותם (או אותן) אצלנו בחדרי הבריחה, ואפילו תזכו לגלם את הדמויות באותו סיפור. המטרה שלכם היא לפתור חידות-קווסט הקשורות לעלילה, "לשוחח ולהתקשר" עם דמויות יריבות שיעמדו מולכם כחלק מהתפאורה, ולברוח דרך הפתחים של החדר באמצעות טיפוס על כל מיני אביזרים הקשורים לאופי של העלילה. מי שמעוניין לחוות ביום הולדתו את הסיפור או העלילה המועדפים עליו, שיעשה זאת בחדרי בריחה בהם הסיפור מיושם אחד לאחד כמו שם, כשאתם בתפקיד הראשי.

כיצד נמצא את חדר הבריחה העוסק בעלילה שאנו מחפשים?

ניתן לעיין בקטלוג או לשאול את החברה המספקת חדרי בריחה ישירות. ניתן להגיע אל חדרי הבריחה על נקלה באמצעות התאמה אישית של צוות שירות הלקוחות שלנו. שירות זה נועד במיוחד אם אין לכם משאלת לב מוגדרת ואתם מתלבטים, או שאתם מעוניינים להיות בחדר בריחה לשם החוויה, אך המידע המוקדם שיש לכם על סיפורת קלאסית, סרטים וסדרות דל יחסית מכדי שתוכלו להחליט בעצמכם.

כמה זמן נמשך בילוי בחדר בריחה, והאם זה די והותר בשביל להכניס אתכם לאווירת העלילה?

בילוי בחדר בריחה נמשך כ- 60 דקות בממוצע, והיות ומדובר במשחק חי שלכם ובפתרון בעיות בזמן אמת עד שבורחים מהחדר, זה נחשב לזמן ארוך מאד עבור המשתתפים, אשר יהיו בצד של אלו הפעילים בקווסט או במשחק. פעילות שכזו היא פעילות שגם 10 דקות בה נראים כמו נצח, ולכן ברי, אפוא, כי שעה מספיקה על מנת להכניס אתכם לאופי של המשחק או הקווסט של אותו חדר בריחה. הדבר מתאים גם כאירוע חברה, בו העובדים פותרים בעיות בייחד ומגיעים למצב של בריחה משותפת מהחדר.

למי מומלץ להגיע לחדרי בריחה?

לבעלי ימי הולדת, וועדי עובדים באירועי חברה, אירועי הנהלה בחברה, ועוד. הגעה בקבוצות מוכרות תשדרג את חווית הבילוי שלכם ותהפוך אותה להכי אטרקטיבית שניתן יהיה לדמיין. לכן, טוב תעשו אם אירועי חברה וימי גיבוש תכוננו באסקייפ רום מדוגם ומאובזר.

מתכננים יום גיבוש? ברמודה קווסט חדרי בריחה ישמחו לעזור לכם ותת לכם את כל המידע הנדרש אודות ימי גיבוש וימי כיף וישמחו לתכנן ביחד אתכם יום גיבוש מנצח ! שבו כולם יהנו !

סגור לתגובות על אירועי חברה וימי גיבוש באסקייפ רום

מאת:

פרסם באתר כ - 17 מאמרים.

.

דילוג לתוכן