בדיקת זכאות להחזר מס ללא תשלום!

28 בדצמבר 2016 | מאת: | מאמרים בקטגוריה דיני מיסים

החזרי מס לשכירים, ללא דמי פתיחת תיק וללא מקדמה!

בדיקת זכאות להחזר מס ללא תשלום!

יועצת מס מוסמכת משתמשת במערכת ייעודית של מס הכנסה, ומבצעת בדיקה מקיפה של הזכאות שלך להחזר מס. כל הנתונים נבדקים ביסודיות, ולאחר-מכן מתבצעת סימולציה במערכת, על-מנת לוודא את הסכום המדוייק של ההחזר, וזאת בטרם הגשת הדוח למס הכנסה. כך ניתן לדעת את התוצאה מראש ולמנוע הפתעות לא נעימות.

מידע נוסף

הנה כמה עובדות שחשוב שתדע: מזה שנים מפרסמים באמצעי התקשורת שקיימים כספים אשר נגבו ביתר משכירים ועצמאים ושהכסף הזה ממתין בקופת האוצר עד אשר יידרש.

מה מוזר במצב הזה? זה שכולם יודעים וכולם מבינים ולמרות זאת אחוז השכירים שמגישים דוחות להחזר מס לא גבוה.

מדוע? ישנם המון תירוצים כגון: חוסר זמן, חוסר ידע, פחד להעיר מתים, שמענו כבר הכל!

העובדה היחידה שצריכה להיות מובנת, זה שיש להם מעין חיסכון בקופת המדינה שאותה הם לא מבקשים וכך המדינה משאירה לעצמה את הכסף. מבחינת המדינה זה המצב האידאלי. קהל השכירים חייב להבין ולהפנים  שהכסף יוחזר לבעליו רק בדרך אחת ויחידה – באמצעות דו"ח החזר מס.

לכל השכירים שהכסף חשוב להם ושמבינים שהכסף לא גדל להם על העצים – תתחילו לזוז! אם לא תגישו דו"ח החזר מס לא תראו שקל! התהליך לא ארוך וברוב המקרים מתגלה החזר נחמד ולא קטן שתמיד גורם לחיוך ענק! עכשיו זה הזמן להרים את הכפפה לפני שהשנה מסתיימת!

ניתן להגיש דו"ח החזר מס על השנים 2010-2015, 6 שנים אחורה. בתחילת 2017 שנת המס 2010 יורדת וניתן להגיש רק על השנים 2011-2016. צרו עמנו קשר ונתחיל ביחד בהליך ההחזר.

סגור לתגובות על בדיקת זכאות להחזר מס ללא תשלום!

מאת:

פרסם באתר כ - 8 מאמרים.

.

דילוג לתוכן