סוללה למחשב נייד

15 בדצמבר 2016 | מאת: | מאמרים בקטגוריה סוללות ומטענים

 

 

מחשב נייד מאפשר ניידות הודות לסוללה שלו, אשר מספקת זמן עבודה מסוים עד שהיא מתרוקנת ואז ישנו צורך להטעין אותה שוב. סוללה למחשב נייד הינו מוצר מתכלה אשר יש לו בלאי טבעי ולאחר תקופה של שנתיים ישנו צורך להחליף את הסוללה ולרכוש אחת חדשה. שימוש לא נכון בסוללה של המחשב פוגם ופוגע באורך חייה של הסוללה ויכול לזרז את הבלאי שלה, דבר אשר יגרום רכישה מוקדמת של סוללה חדשה.

שימוש לא נכון בסוללה של המחשב מתבטא בהשארת המטען מחובר למחשב כל הזמן ובהטענת הסוללה גם כאשר היא מלאה, וכן אי תשומת לב למחשב כאשר אחוז הסוללה מתקרב לאפס אחוז, דבר הגורם למחשב להיכבות מעצמו. כמו כן, חיבור מטען במתח לא מתאים, יכול לזרז אף יותר את הבלאי של הסוללה ואף להזיק לה. קצר חשמלי הנגרם למחשב מסיבות שונות, בהחלט מזרז את הבלאי של הסוללה.

במצבים שונים בהם הסוללה של המחשב הנייד, תקולה או מתפקדת פחות טוב, ישנו צורך להשתמש במטען המחשב ואז שימוש במחשב הופך להיות פחות נייד, מאחר ושימוש במטען המחשב מחייב עבודה על יד שקע חשמל. שימוש נכון במחשב על ידי הבנת המקרים הפוגעים בסוללה ושמירה על תנאי עבודה נכונים, ימנע מכם את הצורך בשימוש במטען המחשב באופן תמידי.

האופן העיקרי לשימוש בסוללת המחשב הנייד, הינו, טעינת סוללת המחשב ל-100%, ניתוק המטען מהמחשב, ולעבוד על המחשב עד למצב שהסוללה מגיעה ל-7%, ולאחר מכן להטעין את המחשב שוב עד אשר הסוללה תגיע ל-100%, וחוזר חלילה. בשום אופן לא לתת לסוללה להגיע לאפס אחוז, מצב המרוקן את הסוללה לגמרי וגורם למחשב להיכבות מעצמו. מצב זה אינו רצוי וגורם נזק מהיר לסוללה. במידה והנכם עובדים על המחשב בסביבה הביתית שלכם, מומלץ להתחבר לשקע חשמל עם מטען המחשב ולנתק את הסוללה מהמחשב, דבר אשר יספק לכם הארכת חיי הסוללה ושימוש במחשב באזורים המצריכים ניידות, כגון, פגישות ונסיעות.

זמן העבודה על המחשב ממצב של 100% ל-7%, תלוי במס\' גורמים. הגורם העיקרי אשר יקבע האם זמן העבודה על המחשב יהיה קצר או ארוך יותר, הינו, סוג הסוללה אשר מותקנת במחשב. סוללה מקורית למחשב נייד בעלת מותג החברה תחזיק זמן ארוך יותר מאשר סוללה חליפית למחשב נייד, אשר חברה גנרית יצרה אותה. גורם נוסף אשר משנה את משך זמן העבודה על המחשב, הינו כמות התאים של הסוללה. סוללה למחשב נייד מורכבת ממס\' תאים, אשר בכול תא קיימת סוללה המספקת זמן עבודה משלה. סוללות למחשבים ניידים מגיעות במס\' שונה של תאים המספקות זמני עבודה שונים. הסוללות הנפוצות הקיימות בשוק, בעלות 6 או 9 תאים, קיימות גם סוללות בעלות 12 תאים, אך אלה נדירות ויקרות יותר.

 

אנו בלפטופ אנרג\'י, מחזיקים מלאי גדול של סוללות מקוריות למחשבים ניידים מכול הסוגים, בעלי שנה אחריות ובמחירים הנוחים והאטרקטיביים בשוק. תוכלו למצוא אצלנו, סוללה למחשב נייד dell, סוללה למחשב נייד lenovo, סוללה למחשב נייד hp pavilion, סוללה למחשב נייד asus, סוללה למחשב נייד טושיבה ועוד.

סגור לתגובות על סוללה למחשב נייד

מאת:

פרסם באתר כ - 6 מאמרים.

.

דילוג לתוכן