המדריך לרכישת מקלחונים בזול

12 בדצמבר 2016 | מאת: | מאמרים בקטגוריה עיצוב פנים

תרבות עיצוב הפנים המשולבת יחד עם פרקטיות, הפכה את כולנו לרכוש מוצרי צריכה חשובים כגון מקלחונים. גם בתחום זה ישנה תחרות לא מעטה ולכן אנו נחפש תמיד את המדריך לרכישת מקלחונים בזול. ניתן למצוא מקלחונים במחירים סבירים, אשר לא יביישו אף חדר אמבט. הרבה אנשים יעדיפו מקלחונים על פני אמבטיות בגלל שתי סיבות, האחת, הינה ניצול המקום לחלל גדול יותר והסיבה השנייה היא החיסכון במים. המקלחונים מגיעים במגוון דגמים וגדלים וגם מקלחונים במבצע שיהיו מן הסתם הרבה יותר זולים, יהיו איכותיים ומעוצבים. שינם מקלחונים פינתיים, שמורכב משתי דלתות וניצב בפינת חדר האמבט, מקלחון מעוגל, שמורכב משתי דלתות מעוגלות ומקלחון הזזה שהדלתות שלו נפתחות לשתי הצדדים כשהן נמצאות על מסילות.

המחירים השונים של מקלחונים

מחירים של מקלחונים מתחילים ב-700 ₪ ועולים, הכל תלוי כמובן בגודל, שכן גם מקלחונים בהזמנה איית, עיצובים וגדלים מיוחדים, ניתן למצוא בחנויות השונות לממכר כלים סניטריים. המקלחונים שנרכשים היום, נעים במחירים שבין 1000-1500 ₪. בטווח המחירים הזה, ניתן למצוא הרבה סוגים של מקלחונים. יש גם מקלחונים במחירים זולים יותר, אך על מנת למצוא אותם יש להשיק את המדריך לרכישת מקלחונים בזול. כך שיהיה לכם קל יותר למצוא את היצרניות של מקלחונים במחירים ממש זולים שיקלו עליכם את הוצאות שיפוץ חדר האמבט. חשוב להגיע עם המידות המתאימות למקלחון, כך שלא תהיה טעות בבחירה הנכונה של גודל וסוג המקלחון שיתאים לחדר האמבט.

גם במקלחון מוזל- מה כדאי עוד לבדוק?

גם כאשר כבר יש לכם את המדריך לרכישת מקלחונים בזול, יש לבדוק את אטימות המקלחון למים, את האיכות ואת חומרי הגלם הנוספים כגון אלומיניום שיהיה איכותי. אם תמצאו פרופילים של מקלחוני הזזה העשויים מנירוסטה, כדאי כי תרכשו אותם אם הם במבצע. יש לבקש אחריות על המקלחון גם אם הוא מוזל או במחיר מבצע. ההתקנה חייבת להיות מקצועית, כך שתוכלו ליהנות ממקלחון שלא יגרום למים לצאת החוצה, או לדלתות לא להיפתח או להיסגר בקלות כפי שצריך. גם רמת האבזור של המקלחונים עשויים להגיע בטווח מחירים רחב, בכל מקרה- שווה בדיקה.

סגור לתגובות על המדריך לרכישת מקלחונים בזול

מאת:

פרסם באתר כ - 82 מאמרים.

.

דילוג לתוכן