מטען למחשב נייד

27 בספטמבר 2016 | מאת: | מאמרים בקטגוריה מחשבים ניידים

מטען למחשב נייד

אחד האביזרים השימושיים ביותר לבעלי מחשבים ניידים – הוא מטען למחשב נייד. מדובר בכבל חשמל המחובר באמצעות שנאי למחשב הנייד שלכם, ומווסת את המתח כך שהסוללה המפעילה את כל הרכיבים תוכל להיטען בקצב האופטימאלי ולספק לכם את הביצועים הטובים ביותר ואת אורך חיי הסוללה הארוך ביותר שניתן להגיע אליו.

אמנם, בעת רכישתם, מחשבים ניידים מגיעים בד\\\\\\\"כ עם מטען מקורי המתאים למחשב – וחשוב מכך, לסוללה – באופן המוצלח ביותר על פי הגדרות היצרן. אבל מחשבים ניידים, כשמם כן הם: כל הזמן נעים ממקום למקום, עוברים מיד אל יד, מתחברים ומתנתקים מהחשמל מספר פעמים בכל יום ובתהליך זה הם מותחים את המטען, מטלטלים אותו, מעוותים את החיבורים שלו ולבסוף, לצערנו, גם קורעים או מקלקלים אותו. וכל בעל מחשב נייד חייב לקחת בחשבון ששימוש במטען קרוע יכול להיות מסוכן. הן למחשב וחשוב מכך – למשתמש ולסובבים אותו.

כשל של מטען למחשב נייד הוא אחד הכשלים הנפוצים ביותר שבעלי לפטופ או מקבוק חווים ולא בכדי ישנם פתרונות רבים להחלפת המטען לאחר שנהרס. חלקם טובים יותר וחלקם טובים פחות.

 

איך בוחרים מטען למחשב נייד?

ראשית, חשוב מאד לבחור במטען מקורי של החברה שבה יוצר המחשב. מטען מקורי כזה הוא בעל חיבורים מדויקים, אורך חיים ארוך ואיכות גבוהה. בנוסף, על מטען מקורי ניתנת אחריות לזמן רב יותר מאשר על מטענים לא מקוריים, שעליהם ניתנת אחריות לתקופה קצרה בלבד, אם בכלל. בכל מקרה שבו רוכשים מטען למחשב נייד, חשוב לוודא שיש עליו אחריות, מכיוון שתיקון או החלפה של מטען למחשב נייד הוא עניין לא זול. ככל שתקופת האחריות הניתנת על המטען ארוכה יותר, כך יש להניח שאיכות המטען גבוהה יותר.

 

קנייה בטוחה באינטרנט

כיום אין חובה להגיע לחנות מחשבים פיזית על מנת לרכוש מטען למחשב נייד. חנויות רבות מאפשרות רכישה מקוונת על גבי רשת האינטרנט. כאשר רוכשים מטען למחשב נייד בחנות מוכרת, הרי שהקנייה בטוחה לחלוטין.

בלפטופ אנרג'י תהיו בטוחים שקניתם נכון, אנו מחזיקים במלאי מטענים מקוריים של מגוון החברות. בכל שאלה תרגישו חופשי ליצור אתנו קשר כדי לבחור לבד את המטען חפשו את דגם המחשב וכך תקבלו בקלות את דגם המטען המתאים.

 

 

סגור לתגובות על מטען למחשב נייד

מאת:

פרסם באתר כ - 12 מאמרים.

.

דילוג לתוכן