הדרך הטובה ביותר לשמור על חפצים – מחסנים להשכרה

7 בספטמבר 2016 | מאת: | מאמרים בקטגוריה מעבר דירה

עוברים דירה לחו"ל? משפצים את הבית ולא יודעים היכן תוכלו לשמור על הדברים? קיבלתם חפצים רבים בירושה? מה עושים עם כל אותם חפצים שאנחנו רוצים, אבל כרגע, באופן זמני אין לנו מקום לאחסן אותם? הפיתרון הוא פשוט. ניתן להשכיר מחסנים, ופשוט להיות בראש שקט נטול דאגות.

     
מחסנים להשכרה

    
אחד הפתרונות הטובים ביותר עבור אנשים שעוברים דירה לחו"ל, או בכלל, או עוברים דירה ויש להם זמן בין המעבר, הוא להשכיר מחסנים להשכרה. השכרת מחסנים הפכה להיות פופולארית מכל מיני סיבות מגוונות, עליהם נרחיב בהמשך.

      

אך קודם כל, יש מספר דברים חשובים אותם צריך לדעת. ראשית, מחיר המחסן בהתאם לגודלו. ככל שהמחסן יהיה גדול יותר, כך הוא יהיה יקר יותר. חישוב העלויות נעשה על פי הנוסחא של מס' קו"ב ( יחידת נפח של מטר רבוע *מטר גובה) *מחיר לקו"ב. באופן כזה תוכלו להעריך בעצמכם, או להסתייע מול חברת ההובלות לגבי העלות אותה תצטרכו לשלם. חשוב עוד לציין בהקשר של העלויות שעלות השכירות מורכב גם ממיסים שמושפעים ממיקום המחסן. לכן מחיר מחסנים במקום מרכזי יותר, יהיה גבוה יותר מאשר במקום אחר.

     
אז איך זה נעשה?

        
למעשה, כל חברה שיש ברשותה מחסנים להשכרה מספקת לכל לקוח באופן אישי מחסן משלו, על פי הגודל שהוא בוחר. כמות החפצים והגודל שלהם אינה ברשותה של החברה. יש לדעת, שיש חשיבות גדולה ורבת משמעות לגביי האופן שבו המחסן יהיה מסודר. ואת זה הלקוח עושה בעצמו. חברת ההשכרה או ההובלות יכולה לייעץ ללקוח, אולם, ההחלטות נעשות בידו. כך למשל, מומלץ שלא להניח קרטונים כבדים על גבי קרטונים שבירים. כמו כן, כדאי לבדוק האם יש לנו מספר חפצים אותם אנו יכולים להוביל לבד, או שלשם כך, אנו צריכים להיעזר בחברת הובלות מקצועית. כמובן שאם אנחנו בוחרים חברת הובלות אנו צריכים לבדוק שמדובר בחברה מקצועית שיודעת מה שהיא עושה, ושתוכל לגרום לנו להרגיש שהוא נמצא בידיים טובות.

מהם היתרונות בהשכרת מחסנים?

      

קיימים יתרונות רבים ומגוונים בהשכרת מחסנים. ראשית, הם מתאימים לכל סוגי החפצים. בין אם הם גדולים ובין אם קטנים. שנית, הם נמצאים לרוב בתנאי אקלים שמתאימים להם, חימום, קירור, נעים. כל חפץ לפי מה שהוא צריך. ולבסוף, יש בכל המחסנים האלו שמירה, כך שמובטח ששום חפץ לא ייגנב ולא יקרה לו נזק בשום צורה שהיא בכל התהליך. אלו יכולים להבטיח את השלמות של החפצים, בסיום השכרת השירות.

             

איך נבחר חברה טובה ?

       

ניתן למצוא היום חברות רבות בשוק אשר מספקות מחסנים להשכרה. אז על מנת לקבל את השירות הטוב ביותר בדקו עם החברה אשר משכירה את המחסנים, באלו תנאים הם מבצעים זאת? כיצד הם שומרים על החפצים? מה הגודל של המחסנים שלהם? (והאם הם מתאימים כמובן לצרכים שלכם) לאחר שבררתם את הדברים החשובים הללו, בחנו עלויות ותראו האם זה נראה לכם סביר. במידה וכן, שכרו את השירות. במידה ויש משהו שלא מספיק נראה או נשמע לכם, תבדקו עם חברה אחרת. החפצים שלכם חשובים יותר מהכול.

סגור לתגובות על הדרך הטובה ביותר לשמור על חפצים – מחסנים להשכרה

מאת:

פרסם באתר כ - 84 מאמרים.

.

דילוג לתוכן