העיסוי השוודי – קווים לדמותו

13 ביולי 2022 | מאת: | מאמרים בקטגוריה טיפולים ומטפלים

רוב האנשים שהולכים לקבל עיסוי בספא  מבקשים עיסוי שוודי. מה הסיבה  לכך? האם הם יודעים מה מאפיין את העיסוי הזה? ושהם לוקחים אותו מהסיבה שהם יודעים שהוא עדין יותר? הלכנו לבדוק קצת על המקורות של העיסוי השוודי וגילינו המון מידע על העיסוי המבוקש ביותר.

מה זה עיסוי שוודי?

אם אתם הולכים לבצע עיסוי בתל אביב שמתאפיין בסגנון השוודי, חשוב שתדעו תחילה כי מדובר בעיסוי הנפוץ ביותר כיום. מדובר בעיסוי עדין יחסית שתפקידו להרגיע ולהשקיט את המטופל. זהו עיסוי מערבי והוא נחשב לעיסוי בסיס עבור עיסויים אחרים עמוקים יותר. לפעמים כאשר מבקשים סוגים שונים של עיסויים אחרים, יתחיל המעסה במספר תרגילים מהעיסוי השוודי ולאט לאט יעבור לתרגילים של העיסוי האחר שהינו עמוק יותר.

כמה זמן אורך עיסוי שוודי?

את העיסוי השוודי ניתן לקבל במספר פרקי זמן. העיסוי הקצר ביותר הוא 30 דקות. הפופולאריים ביותר הם 45-60 דקות והחריגים הם 75 עד 90 דקות. בדרך כלל, כאשר מדובר בפינוק, לרוב אנשים יבקשו עיסוי של 45 דקות. כאשר סובלים מכאבים כרוניים, כאבים נקודתיים או לחץ מתמשך, ימליץ המעסה לבצע עיסוי ארוך יותר.

האם קיימים איסורים או דגשים מיוחדים בעת העיסוי?

את העיסוי השוודי יכולים לקבל רוב האנשים ואין להם כל מגבלה לכך. אנשים שיש להם התוויה רפואית מיוחדת או נשים בהריון, יצטרכו לדווח על כך והמעסה יאמר להם באיזו צורה כן ניתן לקבל עיסוי. יש נקודות בגוף שבעת מחלות מסוימות או הריון אסור לגעת בהן והמעסים השונים יודעים זאת. אם אתם קובעים מראש עיסוי, חשוב להצהיר על כך בהרשמה לטיפול על מנת שיצוותו לכם מטפל שיודע לבצע עיסויים במקרים אלו.

כמה עשוי לעלות לכם עיסוי שוודי?

העלויות משתנות בין מקום למקום והמתקנים שהוא מציע לאחר הטיפול. יש מקומות שמציעים חבילה הכוללת גם ג'קוזי וסאונה ויש כאלו שרק עיסוי. המחירים נעים בין 200 – 400 שקלים וניתן למצוא גם מבצעים ייחודיים בעלויות נמוכות יותר. מומלץ לחפש מבצעים וללכת יחד בזוג ולהנות.

מה מרגישים לאחר העיסוי?

לאחר עיסוי מרגישים הרגשת ריחוף, קלילות ורוגע. הרגשה של לחץ או עודף אנרגיה בגוף, פשוט מתפוגגת. הכל הרבה יותר נעים וזו הרגשה שלא רוצים לשחרר אותה. לרוב היא נשארת עוד כמה שעות לאחר העיסוי. יש אנשים שנרדמים בעיסוי וזה זמן נעים וכיפי עבורם, זמן של התנתקות אמיתית.

סגור לתגובות על העיסוי השוודי – קווים לדמותו

מאת:

פרסם באתר כ - 204 מאמרים.

.

דילוג לתוכן