9 טיפים עבור שיווק דיגיטלי בפייסבוק שחובה להכיר

17 ביוני 2022 | מאת: | מאמרים בקטגוריה פייסבוק

שיווק דיגיטלי בפייסבוק מציע לבעלי עסקים כלים רבי עוצמה לשיווק העסק שלהם. כדי לשווק את העסק שלך בהצלחה בפייסבוק, אתה צריך להבין את היתרונות הייחודיות של פייסבוק, ואיך הוא שונה מכל מערכת פרסום אחרת. בדיוק כפי שלא היית מפרסם מודעת רדיו בטלוויזיה, לא היית צריך לשווק בפייסבוק כפי שהיית משווק במגזין או באתר שלך.

להלן 9 טיפים שיעזרו לכם עם שיווק דיגיטלי בפייסבוק

אל תשתמש בפייסבוק לשיווק ישיר

אנשים מתייחסים לפייסבוק כאל מרחב חברתי מהנה שבו הם משוחחים בצ’אט עם חברים, בודקים תמונות וסרטונים ונרגעים. אתה צריך להצטרף לשיחות ולהיות חלק מהקהילה, במקום להיות ‘אאוטסיידר’ עסקי שמנסה למכור באגרסיביות תנסה לתת מידע וערך מוסף.

טקטיקות של מכירה ישירה – כגון שימוש בסיסמאות פרסום, פרסום חוזר ונשנה על מוצר או שירות מסוים או מתן רשימות של מוצרים ומחירים – יגרמו למשתמשים אחרים “לבטל את המעקב” אחריך. הם עשויים אפילו לפרסם תגובות שליליות על העסק שלך.

מטרה ואסטרטגיה

חשוב שתהיה מטרה ברורה לשיווק דיגיטלי בפייסבוק, ואסטרטגיה להשגת מטרה זו. לדוגמה, בית קפה עשוי להחליט שהמטרה שלו היא להגדיל את המכירות שנוצרו על ידי פייסבוק ב-10% בששת החודשים הקרובים. האסטרטגיה שלהם יכולה לכלול:

  • יצירת פוסט בכל בוקר שמציעות הנחה של היום, באמצעות קוד קופון, כך המכירה ניתן לעקוב אחר פייסבוק.
  • פרסום תמונה יומית המציגה לקוח שהוא ‘מלך הקפה או המלכה’ של היום
  • עידוד משתמשים לפרסם תמונות משלהם נהנים מקפה.

הגדרת יעד ואסטרטגיה נותנת לך כיוון לשיווק דיגיטלי בפייסבוק ודרך למדוד את ההצלחה שלך.

יצירת קול אנושי לעסק שלך

משתמשי פייסבוק אוהבים לדבר עם אנשים אחרים — לא עם עסק. מי שמנהל את שיווק הדף הפייסבוק שלך חייב להיות מסוגל לכתוב בקול שנשמע אמיתי וחביב, באמצעות סגנון שמתאים לעסק שלך. הם גם צריכים להביע דברים במילים שלהם.

פרסם בקביעות

שיווק דיגיטלי בפייסבוק חייב להתבצע בקביעות שלא כמו מדיה מסורתית (כגון מגזינים או טלוויזיה), או מדיה אחרת (כגון דפי אינטרנט), המדיה החברתית בנויה סביב עדכונים תכופים.

מחקר אוסטרלי שנערך לאחרונה מראה כי משתמשי פייסבוק בדקו את הדף העסקי יותר מ 25 פעמים בשבוע, הם צריכים לראות שאתה מפרסם באופן קבוע חומר חדש. מדריכים מומלץ לפרסם לפחות פעם ביום, אך עקרונות הליבה ניתן לפרסם כשיש לך תוכן מעניין, בתדירות שהקהל שלך ירצה לשמוע ממך.

עידוד תגובות ותשובה מהירה

עודד משתמשי פייסבוק אחרים להגיב לפוסטים שלך או לפרסם תגובות משלהם על העסק שלך או נושא שמעניין אותם ואותך. כשהם מפרסמים, הגיבו במהירות — תוך 24 שעות זה הכי טוב. אי תגובה תחליש את נכונותם ליצור איתך קשר.

שימוש בתמונות וסרטוני וידאו

תמונות וסרטונים הם מרכיב מרכזי כשמדובר על שיווק דיגיטלי בפייסבוק. השתמש בהם לעתים קרובות כדי לשמור על החברים שלך מעורבים ומחוברים,. לדוגמה:

 

  • חנות בגדים יכולה לפרסם תמונות של מלאי חדש כשהיא מגיעה
  • אדריכל יכול לפרסם תמונות יומיומיות של בית בשיפוצים
  • מאמן אישי יכול לפרסם סרטון הדרכה של איך לעשות תרגיל מסוים.

קבל אינטראקטיבי עם הצעות, תחרויות, משחקים, סקרים, וכו’..

אנשים אוהבים כיף, וכאשר הוא מספק משהו שהם לא יכולים לקבל בכל דרך אחרת.

מחקרים מראים כי הנחות ומתנות הן הסיבה הפופולרית ביותר עבור לקוח לעקוב אחר דף הפייסבוק של עסק. באופן דומה, ניתן להשתמש בתחרויות ובמשחקים כדי להחיות את הדף שלך.

פייסבוק יכולה לשמש גם להפצת סקרי לקוחות. אם תעשה זאת, הקפד לשמור על סקרים קצרים ולספק קישור לסקר שמשתמשים יכולים ללחוץ עליו, להתעלם ממנו או לשתף אותו בקלות עם חבריהם.

טיפוח מערכות היחסים שלכם

לוקח זמן לבנות קשרים טובים עם משתמשי פייסבוק אחרים, אז היו סבלניים. לעסוק בכנות בשיחות, לספק תוכן שימושי ולפתח תגמולים עבור לקוחות נאמנים כדי לעזור לטפח קשרים חיוביים.

קידום דף הפייסבוק שלך

אם יש לך דף פייסבוק, קדם אותו כך שהמדיה החברתית שלך תעבוד יד ביד עם שיטות שיווק מסורתיות יותר. לדוגמה: ספק את כתובת הפייסבוק שלך על נייר המכתבים, כרטיס הביקור והאתר שלך, בחנות, בפרסומות ובחתימת הדוא”ל שלך.

השתמש בנתונים של פייסבוק

נתוני שימוש של פייסבוק יכולים לספר לך יותר על האנשים שבוחרים לעקוב אחרי הדף שלך. ברגע שאתה יודע את המאפיינים של העוקבים שלך בפייסבוק, אתה יכול להתאים את הפוסטים וההצעות שלך כדי לענות על הצרכים ותחומי העניין שלהם.

לדוגמא, אם אתה חנות ספרים שמתאימה ללקוחות בכל הגילאים, אך רוב החברים שלך בפייסבוק הם בני 18-25, ההצעות שלך בפייסבוק עשויות להתרכז בספרים המתאימים לקבוצת גיל זו (בעוד שההצעות שלך בחנות רחבות יותר). לחלופין, אם אתה מוכר שלעולם לא פוגש את הלקוחות שלך, ייתכן שתוכל לקבל תמונה ברורה יותר של מה שהם חושבים ומרגישים על ידי סקירת תחומי העניין, הגילאים והמיקומים שלהם בפייסבוק.

אולי יעניין אותך גם: 5 המלצות לשיווק יעיל

סגור לתגובות על 9 טיפים עבור שיווק דיגיטלי בפייסבוק שחובה להכיר

מאת:

קרית טק kiryatech כל הפתרונות הדיגיטליים במקום אחד: שיווק בפייסבוק שיווק בגוגל בניית חנות וירטואלית בניית אתר תדמית בניית דף נחיתה אחסון אתרים מוצרים בניית אתרים תחזוקת אתרים עיצוב לוגו קידום אתרים אורגני ניהול מוניטין ברשת כתיבת תוכן שיווקי

פרסם באתר כ - 128 מאמרים.

.

דילוג לתוכן