איך פרסום ממומן בפייסבוק יכול להביא לך לקוחות חדשים לעסק?

9 ביוני 2022 | מאת: | מאמרים בקטגוריה שיווק באינטרנט

פייסבוק מציעה לא רק אפשרות של תקשורת עם חברים קרובים ובני משפחה או השתתפות בקבוצות מעניינות שונות אלא גם אפשרויות פרסום מתקדמות ביותר לכל בעל עסק. למעשה פרסום ברשתות חברתיות בכלל ופרסום בפייסבוק בפרט הפכו כבר לפני שנים לחובה עסקית לכל עסק שמכבד את עצמו ורוצה למשוך לקוחות חדשים בצורה עקבית.

פייסבוק מציעה לבעלי עסקים מספר אמצעים שונים של פרסום כדי להגיע ללקוחות חדשים או לעורר לקוחות ישנים לחזור ולקנות אצלם. מדובר על מערכת פרסום מתקדמת ביותר שקשה לחשוב היום על בית עסק שמכבד את עצמו ולא עושה בה שימוש בדרך כזאת או אחרת.

מה אפשרויות הפרסום בפייסבוק שקיימות כיום?

יש כאמור כמה דרכים לעשות שימוש בפלטפורמה של פרסום בפייסבוק.

פרסום ממומן בפייסבוק – האפשרות הבסיסית והנפוצה ביותר היא פרסום ממומן בפייסבוק של פוסט שהעליתם. ברגע שיש פוסט באוויר בדף העסקי שלכם, אתם יכולים להגדיר קהל יעד רלוונטי עבורו, לקבוע תקציב פרסום ותקופה לפרסום. מאותו הרגע הפוסט שלכם יופיע בשף שלכם אבל גם יעלה מול גולשים שלא עוקבים אחרי הדף אבל כן עונים להגדרות קהל היעד שקבעתם.

קמפיין רימרקטינג בפייסבוק – קמפיין זה עושה שימוש במידע קיים שיש לכם על עוקבים בדף, מבקרים בקבוצה כלשהי או מרשימת תפוצה קיימת שלכם וכן הלאה. לעתים מדובר על כאלו שביקרו בדף שלכם לפני חצי שנה או יותר ואתם רוצים לעניין אותם מחדש וכדומה. אפשר להעלות מודעת פרסום שמיועדת רק לקהל היעד הזה מבלי שיופנה לעוקבים אחרים שלכם או לגולשים אחרים בפייסבוק.

קמפיין המרות בפייסבוק – בקמפיין המרות אתם קובעים מה היעד של הקמפיין לשם מדידת תפוקה. אפשר לקבוע שהמרה היא לחיצה על קישור באתר שלכם, שיחת טלפון, מילוי פרטים בטופס וכן הלאה. הקמפיין מאפשר לבדוק יחס עלות תועלת בין עלויות הפרסום והתפוקה שהם מביאים לכם בפועל.

קמפיין לידים בפייסבוק – שיטת פרסום זאת מציג האת המודעה שלכם לקהל שבחרתם ויש להם את האפשרות בלחיצה אחת לשלוח לכם פרטים שלהם ליצירת קשר ומשם הם יועברו לדף נחיתה או לאתר שלכם וכדומה. המידע על הגולשים קיים כבר לרוב אצל פייסבוק ולכן הם רק צריכים לאשר שהם מעוניינים שתפנו אליהם וכל הפרטים מועברים אליכם מידית לרשימה מסודרת. חוסך עיצוב דף נחיתה או דרישה מהגולשים למלא פרטים ליצירת קשר וכן הלאה.

קמפיין לייקים בפייסבוק – מטרת הקמפיין היא איסוף עוקבים חדשים לדף שלכם. אתם מפרסמים למעשה את הדף עצמו ולא פוסט ספציפי ומנסים להגיע לקהל יעד רלוונטי לדף שאולי יתעניין בו ויחליט לעשות לייק ולהתחיל לעקוב אחרי הפוסטים שתעלו בו.

ניהול קמפיינים בפייסבוק מבוצע על בסיס מידע רב שיש לפייסבוק על הרגלי גולשים ומה שמעניין אותם, ובדרך זאת מאפשר מיקוד בהם כקהל יעד רלוונטי עבורכם. זהו כלי רב ערך עבור כל מפרסם.

אם אתם מחפשים חברה לשיווק דיגיטלי, מומלץ לבדוק את  חברת Viral Marketing אשר מעניקה שירותים ופתרונות לאינספור עסקים מובילים בישראל.

סגור לתגובות על איך פרסום ממומן בפייסבוק יכול להביא לך לקוחות חדשים לעסק?

מאת:

עידן שלומן הוא מומחה לקידום אתרים בחברת Signup. אם אתה רוצה להתקדם בגוגל, צור עימנו קשר עוד היום באמצעות האתר (http://www.signup.co.il/) - אנו עובדים עם לקוחות מרוצים בישראל ובעולם, מידי יום כבר מעל 15 שנה.

פרסם באתר כ - 103 מאמרים.

.

דילוג לתוכן