קליפורניה מכירה בצורך להכשרת עובדים לתעשיית המיקרואלקטרוניקה

23 במאי 2022 | מאת: | מאמרים בקטגוריה מחשבים וטכנולוגיה אחר

קליפורניה, ארצות הברית – הושקה תכנית להכשרת עובדים בתעשיית המיקרואלקטרוניקה, כפי שדווח בגיליון מאי, 2022, של Printed Circuit Design & Fab.

האירגונים SEMI, Ignited Education, College Foothill ו – Krause Center for Innovation זכו במענק על סך 1 מיליון דולר לטובת ייזום, פיתוח והקמה של תכנית הכשרה לעובדים בתעשיית המיקרואלקטרוניקה, ברמות שונות. כל זאת, מתוך הבנה כי התפתחות וצמיחה של התעשייה תלויה בקשר ישיר לכמות העובדים הזמינים ואיכותם. עם העלייה המתמדת במורכבות המוצרים והתהליכים לייצורם, הרי שגם "עובד ייצור מן השורה" נזקק לכישורים חדשים.

ארגון SEMI ושותפיו יפתחו תכנית הכשרה, אשר תוצע לרשת הקולג'ים הציבוריים בקליפורניה ובעתיד אף תורחב למדינות אחרות בארצות הברית. הקבוצה תפעל בשיתוף עם California Apprenticeship Initiative (CAI) והחברות השותפות בארגונים השונים, בכדי להגדיר את תכולות תכנית ההכשרה.

ההכשרה מיועדת להתגבר על המחסור ההולך וגובר בעובדי יצור בעלי הכשרה גבוהה, תהליך המורגש לאורכה ולרוחבה של מדינת האם ומביא את הממשל הפדראלי להשקיע סכומים לא מבוטלים בתהליכי הכשרה לעובדים בתחומי התעשייה.

"המימון דרך CAI הוא צעד ראשוני והכרחי בפיתוח תכניות ההכשרה הלאומיות וגיוס יותר אנשים צבעוניים ונשים לתעשייה", אמרה Shari Liss, דירקטורית בארגון SEMI.

בבסיס התכנית עומדת ההבנה כי ההכשרה צריכה כבר להתחיל בבתי הספר, בכדי לקדם אוכלוסיות אשר נוטות לנשור מהלימודים בשל התחושה כי אלו לא רלוונטיים לעתידם וליכולות ההשתכרות שלהם. מן הצד השני – הכשרת העובדים באה לתמוך בשדרה החרושתית המיועדת ליישם את קפיצות הדרך הטכנולוגיות היוצאות ממרכזי ההי-טק אשר במדינה (עמק הסיליקון וסביבתו).

 

סגור לתגובות על קליפורניה מכירה בצורך להכשרת עובדים לתעשיית המיקרואלקטרוניקה

מאת:

מהנדס כימיה, שלושים שנות ותק בתחום המעגלים המודפסים - מעבר מפיתוח ליצור, ליווי ייצור וחקרי כשל

פרסם באתר כ - 1 מאמרים.

.

דילוג לתוכן