לטייל עם קרוואן בארץ 

16 במאי 2022 | מאת: | מאמרים בקטגוריה תיירות וטיולים אחר

לטייל עם קרוואן בארץ

 

לטייל עם קרוואן  בארץ

לטייל עם קרוואן בארץ משמעו ליהנות מצד אחד מהיתרונות של קראוון פרטי ויחד עם זאת גם מהיתרונות של שהייה בשטח. היום כבר לא צריך לקנות קראוון כדי לצאת לטיול עם קראוון . המחירים של קראוון להשכרה הינם נוחים ומאפשרים לכל משפחה לשכור קראוון

 

 

חופי הדרום – אשקלון

העונה המומלצת ביותר  הינה הקיץ וזאת משום שחם מאוד והקראוון יכול להגיע למקומות רבים ובקרבת חופי ים. לדוגמא היום הרשויות יצרו בחלק מהחופים מעין נקודת עגינה לאנשים שרוצים לבלות עם הקראוון בקרבת המים.

לדוגמא באשקלון באזר הדרומי אחרי המלונות ובכיוון של רילגנטון יש שם ממש בקרבת המים עמדת עגינה לקראוון משפחתי מושכר. המקום מאוד נעים לשהות בו הוא מרחק הליכה מהמים ונעים מאוד לשבת שם בייחוד בערב שבריזת הים חולפת על פני הנשארים במקום לשעות החשיכה.

 

לטייל עם קרוואן בארץ – חוף אשדוד

בחוף אשדוד ישנה נקודת עגינה נפלאה בקרבת המלונות. הערייה אוכפת את המקום במהלך השבוע אך בסופי השבוע בהחלט ניתן להגיע ולהחנות יחד עם המשפחה ולארגן פיקניק קטן ונחמד ביותר. הקראוון מאפשר לכל המשפחה להתאחד ביחד ויוצר אוירה נעימה לכולם.

 

חוף הצפוני באילת

אילת – העיר הדרומית על שפת הים האדום. בעבר היה ניתן לעגון את הקראוון בכל עבר כיום ישנם חוקים ברורים וניתן לשים קראוון להשכרה רק בחוף הצפוני ובמקום שהערייה מרשה. בעתיד מתוכננת להיות במקום חניון קראוונים מרשים אבל עד אז זה המצב. וצריך להסתדר. לכן יש להביא גנרטור, מיכלי מים וכל מה שאתם צריכים כדי לשהות בשטח זמן מספיק.

 

חוף אכזיב

חוף אכזיב נמצא בחלקה הצפוני של מדינת ישראל והנו החוף לטעמי הכי יפה בארצינו הקטנטונת. החוף מלא במפרצים יפים ושוניות המאפשרים לאוהבי השנורקלים לעשות כלבבם. יש להצטייד גם בסנפירים משום שהכניסה למים עלולה להיות עם אבנים וזה פחות נעים. בחוף אכזיב ישנם קראוון משפחתי להשכרה וניתן כמובן גם להגיע עצמאית עם קראוונים משלכם. כדי מאוד להשכיר מחברת השכרה ידועה כמו סברס קרוואן.

 

הדבר הכי חשוב קרוואנים נועדו להנאה. השתדלו להיות במקומות מוכרזים והיכנסו רק היכן שיש מציל. הסיבה ידועה. ישנם רוחות חזקות וחשוב מאוד לשים לב לכך ולהתרחץ בחוף מסודר עם מציל.

מאחלים לכם הנאה רבה

סברס קרוואן

סגור לתגובות על לטייל עם קרוואן בארץ 

מאת:

מורה לחינוך מיוחד ובעלת חברה להשכרת קרוואנים. השילוב של שניהם יותר משהו מיוחד עבורי

פרסם באתר כ - 1 מאמרים.

.

דילוג לתוכן