חתונה בטבע – אירוע יוקרתי תחת כיפת השמיים

28 באפריל 2022 | מאת: | מאמרים בקטגוריה אירוסין

עבור זוגות רבים העומדים בפני נישואין, חתונה בטבע נשארת בגדר פנטזיה בלבד. בחלומם, הם רואים את עצמם בין עצי פיקוס ושקיעה גדושת צבעים, אך "באשמת" סטראוטיפ שקיים כבר שנים, הם אפילו לא טורחים לבדוק את העניין לעומק.

כולם חושבים, ולא בצדק, שחתונות בטבע זה עניין לעשירים בלבד. שהכל יקר יותר. המנות, התקליטן, שלא נדבר על סידורי האבטחה והאישורים הנדרשים. אבל בדיוק כמו אותו רכב נוצץ שחששתם לשאול לגביו ובדיעבד גיליתם שעלה פחות מרכבכם הנוכחי, כך גם לגבי חתונות בטבע – אם לא תבררו, איך תופתעו?

על הקסם הטמון באירוע בטבע מיותר להכביר במילים. במדינתנו שהתברכה במאות ימים נעימים ושטופי שמש, מספר האירועים באוויר הפתוח נמוך באופן מפתיע. אבל פה, בעצם, טמון חלק מהעניין. חתונה בטבע זה עדיין אירוע נדיר, מיוחד במינו, שכל חבר או קרוב משפחה ישמח לקחת בו חלק. הרי לכולנו עמוק בלב קצת נמאס מאותם אירועים משמימים, עם אולמות שנראים תמיד אותו דבר, עם אותו דג למנה ראשונה וסטייק לעיקרית, אותה מוסיקה ים תיכונית ואותה אווירה של BEEN THERE, DONE THAT.

אין ספק, חתונות בטבע משנות את כללי המשחק. הפסיכולוגיה של נוף טבעי, אוויר צח, רוח נעימה, שקיעה בתחילת האירוע, כוכבים וירח בעיצומו, נותנים לאנשים הרגשה אחרת. חופש, שחרור, נתינה ואהבה. אלו בדיוק הרגשות שהייתם רוצים שהאורחים שלהם יבואו עימם.

אם אתם חוששים שמא ארצנו קטנה ומעטים אתרי הטבע לאירועים הנמצאים בה, אז וודאי תשמחו לגלות שעשרות אתרים – פארקים, יערות, חופים ועוד – ישמחו לארח אתכם לאירוע שכולם ידברו עליו עוד הרבה מאוד זמן.

והמחיר? כבר אמרנו. אל חשש. שפע האתרים הוריד את המחירים של חתונות בטבע בצורה משמעותית וכיום, עלות הפקת חתונה שכזאת דומה לחתונה באולם או גן אירועים. תוסיפו לכך את העובדה שלאנשים רבים נטייה להגדיל את גובה המתנה לחתני השמחה כאשר האירוע מקורי ומתקיים במקום קסום בטבע, ותגיעו בעצמכם למסקנה המתבקשת – חתונה בטבע זה עניין משתלם. גם מבחינת איכות האירוע, וגם מבחינת המחיר.

אז כדי שבאמת יזכרו את האירוע שלכם, מתחתנים בטבע. ושיהיה במזל.

סגור לתגובות על חתונה בטבע – אירוע יוקרתי תחת כיפת השמיים

מאת:

פרסם באתר כ - 7 מאמרים.

.

דילוג לתוכן