מה כולל עיסוי תאילנדי?

26 באפריל 2022 | מאת: | מאמרים בקטגוריה אורתופדיה ופיזיותרפיה

מבוצע על הרצפה או על מחצלת יציבה, עיסוי תאילנדי טיפוסי נמשך כ-90 דקות. המתרגל משתמש בכל גופו, כולל הידיים, המרפקים, הרגליים והברכיים, כדי לעמוד, לכרוע ברך או ללכת על הנמען וליצור לחץ עמוק.

שלא כמו עיסוי שוודי, אין שימוש בשמן במהלך העיסוי התאילנדי. מטופלים מתחילים בדרך כלל לשכב על הגב, עם הפנים כלפי מעלה, בעוד המטפל מתחיל לעסות את כפות הרגליים וממשיך להזיז את הרגליים למעלה, "מפעיל לחץ עם כפות הידיים והאגודלים בתנועת נדנוד קצבית", אומרת שרה סילי, RYT, CST, CTYMT , מטפל גוף, מטפל בעיסוי תאילנדי, מורה ומייסד של תאי ברוקלין.

לאחר מכן, הלקוח מודרך בסדרה של מתיחות המכוונות לרגליים, לירכיים ולגב התחתון.

"עיסוי תאילנדי נקרא 'יוגה עצלה' כי כמקבל אתה פשוט נרגע ונותן למתרגל להשתלט עבורך על הגוף", אומר סילי. "במקרה הטוב, האירוסין שלך יהיה נושם על רמזים מסוימים כדי לעזור להעמיק את המתיחה."

מטפלים מיומנים יוכלו להתאים את הלחץ הניתן במהלך הטיפול, אמר סילי. "הקפד ליידע אותם מבעוד מועד כמה לחץ אתה אוהב, ואם אתה מרגיש לא בנוח במהלך הפגישה, נא לדבר", היא אומרת.

היתרונות של עיסוי תאילנדי

עיסוי תאילנדי הוא עיסוי טיפולי הנכלל בדרך כלל בקטגוריה של תרופות משלימות ואלטרנטיביות.

זהו תרגול תנועתי מיינדפולנס מרגיע עמוק ומשחרר מתחים המסייע להגדיל את טווחי התנועה של הפרט ומעודד גמישות באמצעות השילוב הייחודי שלו של מתיחה מסייעת, יוגה, נשימה ועיסוי.

לדברי סילי, עיסוי תאילנדי פופולרי בקרב ספורטאים וחובבי ספורט כשיטת החלמה. בעוד שרוב המחקרים קטנים, כמה יתרונות בריאותיים מגובים מדעיים כוללים:

שפר את זרימת הדם
שפר את הניידות
שפר את מערכת החיסון
הקלה על כאבי גב תחתון כרוניים
להפחית חרדה
להגביר את רמות האנרגיה
משחרר לחץ
הקלה בכאבי ראש

 

במידה ואתם מעוניינים בקורס עיסוי רפואי כדי שתוכלו ללמוד עיסוי תאילנדי, הגיעו למכללת משה מורנו

סגור לתגובות על מה כולל עיסוי תאילנדי?

מאת:

פרסם באתר כ - 2 מאמרים.

.

דילוג לתוכן