קלנועית, רכב חשמלי ומכונית חשמלית

12 באפריל 2022 | מאת: | מאמרים בקטגוריה מיתוג

 

 

ריקשה – כל מי שנוהג על קלנועית מדווח כי היא כלי נהיגה נוח, שמאפשר התמצאות במיטבה. אתם עשויים להתחיל את הנהיגה שלכם בה תוך כמה רגעים, וברגע שתגיעו למקום האמור, על מה שתצטרכו לעשות זה למצוא מקום חנייה קטן בקרבת מקום. הדבר מקבל משנה תוקף במידה ואין לכם אמצעי תחבורה אחרים כדי להתנייד, אולי בשל הגיל הצעיר שלכם, ואולי בשל העובדה שמעולם לא טרחתם בכלל להוציא רישיון נהיגה על רכב ממונע.

תחבורה היא דרישה אלמנטרית נוכח החיים בעידן המודרני, כאשר מנוע הבעירה המסורתי הפך כבר מזמן למיושן. רכב שמונע על דיזל או על בנזין מזהם ביותר ומוחלף לאלתר בכלי רכב חשמלי. לכלי רכב חשמל יש לגמרי אפס פליטה של מזהמים, מה שתומך בסביבה נקיה יותר.

 

האם נהיגה על קלנועית מחייבת הצטיידות  ברישיון נהיגה?

משום שנהיגה על קלנועית איננה מחייבת אתכם כלל וכלל להחזיק ברישיון נהיגה, הנהיגה בה מתאימה למרבית בני האדם, שמסיבה זאת או אחרת אין להם רישיון נהיגה. לעומת הנהיגה ברכב סטנדרטי, לא קיימת כל הוצאה כספית גבוהה שכרוכה בהוצאה של רישיון נהיגה, ובשל כך הקלנועית יכולה להיות בחירה מושלמת לנהיגה גם למי שגורלו הכלכלי לא שפר עליו.

האם רכב חשמלי מלווה בהוצאות כספיות מופחתות?

ההוצאות הכספיות בגין הפעלה של רכב חשמלי הרבה יותר נמוכות מאשר ההוצאות הכספיות עבור הפעלה של כלי רכב סטנדרטי שווה ערך. מכונית חשמלית עושה שימוש בדרך כלל בחשמל, על מנת לטעון את הסוללות שבהם, במקום השימוש של דלק מאובן, כפי שמתחייב בנהיגה על רכב מונע דיזל או מונע בנזין. כלי הרכב החשמלי יותר אפקטיבי, וביחד עם סינרגיה של תג מחיר בעבור חשמל, המשמעות שהטעינה שלו הרבה יותר זולה לעומת החלופה שמתבקשת לעתים קרובות למלא דלק בכלי רכב מסורתי. השימוש במקור אנרגיה מתחדש עשוי להפוך את השימוש בכלי הרכב החשמלי ליותר מעודד סביבה ירוקה, אפשר להוזיל עוד יותר את תקורת החשמל במידה וטעינת הרכב החשמלי תתבצע באמצעות מקורות מתחדשים של אנרגיות שיותקנו בבית,  לרבות פאנל סלולרי.

המאמר בחסות חדשות bn

סגור לתגובות על קלנועית, רכב חשמלי ומכונית חשמלית

מאת:

אריק כהן עובד בחדשות bignews

פרסם באתר כ - 83 מאמרים.

.

דילוג לתוכן