עונת היתושים בפתח וכולנו במתח:

12 באפריל 2022 | מאת: | מאמרים בקטגוריה צרכנות וקניות

 

עם סיום עונת הסתיו, כשהשמש מתחילה לבצבץ אנו עדים למרבדים העצומים של הפרחים ששוטפים את העיניים שלנו. לצד הפריחה היפה מתחילים לבקר אותנו החרקים המעופפים והחרק המעופף העיקרי שנפגוש בו בחודשים אלו הוא הייתוש. המעופף הזה מטריד אותנו כמעט בכל שעות היום ובעיקר בלילה, הזמזום שלו בלתי נסבל ואם נעקצנו אז בכלל חגיגה. התסמינים של עקיצות ייתושים יכולים להיות מגוונים כגון: אדמומיות, תגובה אלרגית, נפיחות , עקצוצים, גירודים ועוד.

מרביתינו מאמינים וטועים שאנו נעקצים ע"י היתושים (זכרים) שכן הייתוש לא מזיק לבני האדם ולא מעוניין לעקוץ אותנו. מי שמעוניינת בדם שלנו זאת הייתושה. בדם שלנו ישנם חומרים (חלבונים) שחיוניים לייתושה בכדי שהיא תוכל לייצר את הביצים שלה. היתושה , באמצעות חדק המציצה שלה דוקרת אותנו ושותה את הדם שלנו בזריזות. היתושה גורמת לחור קטן בגוף שלנו ומכניסה לנו את הרוק שלה . בתוך הרוק שלה מצויים חומרים המעכבים את המערכת החיסונים שלנו מלתת את תגובתה ולכן אנו מרגישים את העקיצה כשהיתושה כבר מסיימת לשתות את הכמות הדרושה לה.

מדוע יש להימנע מהותרת מאגרי מים?

היתושה זקוקה למאגר מים כדי שתוכל להטיל בו את ביציה. לכן, אנו ממליצים לכן שלא להשאיר איזורים רטובים במקום בו אתם נמצאים וזאת כדי להימנע מהטלת ביצים בהן.

איך נצליח להימנע מעקיצות יתוש:

התקנת רשתות בחלונות יכול להיות פתרון כשאתם נמצאים בבית. כמו כן, אפשר להשתמש במשחות, נרות , ספריים שונים ופתרון הדגל הוא קוטל יתושים. קוטל יתושים חשמלי מומלץ מאוד לשימוש בבית במשרד או בגינה מאחר והוא משמיד את החרק המעופף ולא נותן לו להמשיך להסתובב לידכם. חרקים מעופפים בכלל וייתושים בפרט נמשכים לאור הסגול ולכן קוטל יתושים חשמלי מכיל נורה אולטרה סגולה. הנורה מושכת את המעופפים להתעופף לעבר קוטל היתושים. כשהמעופפים נכנסים לתוך הרשת החשמלית, הם נקטלים מייד על ידי השנאי ע"י זרם חשמלי .

איך נרכוש קוטל יתושים טוב שיתאים לנו?

כולנו אצים ורצים לחפש קוטל יתושים חשמלי טוב וחזק שיימנע מאתנו את העקיצות והגירודים.

כידוע קיימים מספר רב ומגוון של קוטלי יתושים ולא תמיד אנחנו יודעים מהו קוטל היתושים שהכי טוב עבורנו. זכרו, הגודל לא קובע וגם קוטל יתושים עם שנאי חזק ונורה אחת יכול לעשות עבורכם את העבודה שכן החרק המעופף נקטל ע"י השנאי ולא ע"י הנורה.

כשאתם ניגשים לרכוש קוטל יתושים בדקו איזה גודל של חדר / איזור קוטל היתושים מכסה, מהי עוצמת השנאי, מהי כמות האור שהקוטל היתושים מפיץ ואיזה סוגים של חרקים הוא קוטל שכן ישנם קוטלי יתושים שמצליחים לקטול מגוון סוגים של חרקים מעופפים. לדוגמא: קוטל יתושים מוסקיטו איטלקי מצליח לקטול גם: פרפרים, זבובים, חומייני, ברחשים ואפילו דבורים.

המאמר בחסות חדשות bn

 

סגור לתגובות על עונת היתושים בפתח וכולנו במתח:

מאת:

אריק כהן עובד בחדשות bignews

פרסם באתר כ - 83 מאמרים.

.

דילוג לתוכן