איך מרימים את העסק עם אינסטגרם בשלושה שלבים?

5 באפריל 2022 | מאת: | מאמרים בקטגוריה רשתות חברתיות

איך מרימים את העסק עם אינסטגרם בשלושה שלבים?

מאז שהחל עידן הפרסום במדיות הדיגיטליות, כבר די ברו לכל בעל עסק בר דעת שאין ברירה אלא להתחבר לרשתות החברתיות וליצור דפים עסקיים איכותיים. כיום לא מספיק אך ורק ליצור דף עסקי, יש צורך גם שהדף יהיה איכותי, אם מדובר החברתית פייסבוק חשוב שהתכנים הכתובים יהיו איכותיים וקולעים אל קהל יעד, אם מדובר בטיק טוק חשוב ליצר עניין ויראלי וסרטונים עם תוכן מאפיין ואם מדבור באינסטגרם חשוב להשקיע מחשבה בתמונות שמעלים. בכל מקרה יש צורך בחשיבה אסטרטגית ובהבנה של קהל היעד שאליו פונים. פרסום באינסטגרם בהחלט תפס תאוצה בשנים האחרונות ומאפשר להגיע לקהלי יעד מגוונים ולרכוש את אמון הציבור בעסק.

על אף זאת יש כמה שלבים ודברים שכדאי וחשוב לדעת לפני שפותחים חשבון אינסטגרם במטרה לשווק את העסק שלכם או את עצמכם כאושיית אינסטגרם. הדרך ליצור חשבון אינסטגרם מרשים ואיכותי דורשת ידע נרחב וכמובן שכדאי להתייעץ עם אנשי המקצוע העוסקים בשיווק במדיות הדיגיטליות, יחד עם זאת ננסה במאמר זה של דיגיטל בוסט לתת לכם כמה טיפים שיוכלו להרים לכם את החשבון העסקי ובעקבות כך גם את העסק עצמו ולשם כך בדיוק התאספנו כאן.

השלב הראשון קניית עוקבים באינסטגרם

כאשר מדברים על קניית עוקבים באינסטגרם אז, אנשים רבים בטוחים שמדובר בעוקבים פיקטיביים, חשבונות שמאחוריהם לא עומד אדם בשר ודם – זו טעות. קניית עוקבים באינסטגרם מתבססת על חשבונות אמיתיים של אנשים, יחד עם זאת יש דירוג לסוג החשבון, ככל שהחשבונות איכותיים יותר – חשבונות של בעלי חשבון אינסטגרם שיש להם קהל עוקבים משלהם לדוגמה, כך רכישת העוקבים תהיה יקרה יותר ולהפך – תוכלו לקנות כמות גבוהה של עוקבים במחירים נוחים לכל כיס.

מה הטרה של קניית עוקבים באינסטגרם? ובכן, קניית עוקבים שאינם באמת ובתמים מתעניינים בעסק שלכם היא אך ורק צעד קטן לקידום העמוד העסקי שלכם, והיא רחוקה מלהיות הצעד יוביל לכך שהטלפון שלכם לא יפסיק לצלצל, אך עם זאת, זהו צעד חשוב מאוד בכדי למשוך אליכם קהל יעד פוטנציאלי.

תארו לכם שאתם מתעניינים במוצר כלשהו ונתקלים בו באינסטגרם וכאשר אתם נכנסים לעמוד המוצר באינסטגרם אתם מבינים שאין לאותו מוצר עוקבים כמעט או שיש לאותו מוצר כמה עשרות עוקבים… מה זה יעורר בכם? ומה יעורר בכם מצב בו אתם מתעניינים במוצר וכאשר אתם נכנסים אל הדף העסקי שלו אתם רואים שיש לאותו מוצר אלפי או עשרות אלפי עוקבים? כמובן שהחוויה שלכם תהיה שונה והתדמית של אותו מוצר ישתנה בהתאם למספר העוקבים. כמובן שמוצר גרוע או עסק שלא מספק את הסחורה שהוא מבטיח לא ישרוד גם אם בעליו ירכוש אלפי עוקבים בכל יום, אך זה בהחלט חשוב לקידום עסק בשלבים הראשונים.

השלב השני – תוכן איכותי

לאחר שיש לכם כבר מספיק עוקבים וכמובן גם תוך כדי התהוותם של עוקבים חדשים ולקוחות פוטנציאלים בעתיד, עליכם להשקיע בתוכן. בסופו של דבר אנשים מחפשים תוכן מעניין, כאשר מדובר באינסטגרם מדובר בעיקר בתוכן ויזואלי. בין אם תבחרו להעלות סטורי בכל יום ובים אם תפרסמו תמנה אחת פעם בשבוע, חשוב שתהיו מעניינים, ולהיות מעניינים זו עבודה שמצריכה מכם חשיבה, כשירון ויזואלי כלשהו ואפילו מעט גישה של אסתטיקה לחיים – כן , כן אם יש רשת חברתית שמצטיינת באסתטיקה זו בהחלט אינסטגרם. נצלו את במת האינסטגרם שיש לכם להפיץ צילומים מעניינים של המוצרים שלכם, של עצמכם, של עצמכם במהלך יצירת המוצרים שלכם וכו'.

השלב השלישי – השקיעו בפרסום ממומן

אם יש לכם עסק וכבר פתחתם חשבון עסקי באינסטגרם, יש לכם עוקבים נאמנים ותוכן איכותי, זה הזמן להשקיע בפרסום ממומן. פרסום ממומן הוא בוסט מאוד משמעותי אם עושים זאת נכון. כפי שכבר ציינו לפני כן במאמר זה, בכדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר מומלץ מאוד להתייעץ עם אנשי מקצוע מתחום השיווק הדיגטלי וברשתות החברתיות בפרט. מערכת תפעול הפרסום הממומן יכולה לעזור לכם לייצר תכנים ולהביאם עד לאנשים שמחפשים בדיוק אתכם, חשוב לנצל את זה ולעשות פרסום איכותי ובדרך שתספק את התוצאות הטובות ביותר עבורכם. לצורך העניין, אם יש לכם מאפייה שמוכרת לחם מוצרים ללא גלוטן ואתם רוצים לפרסם את המוצרים שלכם בפרסום ממומן, מן הסתם תרצו להגיע לאנשים שלא אוכלים גלוטן ותעדיפו לחסוך בעלויות לאנשים שבכלל לא אוכלים לחם – על ידי פרסום ממומן מקצועי תוכלו לנתב את הפרסום אל קהל היעד המדויק ביותר עבורכם וכך לחסוך בעלויות. כלומר, מוטב שתשקיעו באיכות הפרסום ובניתוח קהל היעד ולא בכמות האנשים אליהם תגיעו וזאת עושים על ידי אנשי מקצוע.

לסיכום מאמר זה של דיגיטל בוסט נאמר: חשוב לזכור, כל הדברים שנאמרים כאן אינם מדע מדויק. הדבר שרוכש את לב הקהל שלכם ברשתות החברתיות ובאינסטגרם בפרט, בסופו של דבר הוא האותנטיות שלכם וככל שתוכלו להעביר את המסר שלכם בצורה הנקייה שלו ובצורה האסתטית ביותר שלו, כך מובטחת לכם דרך מוצלחת ברשת החברתית. זכרו שהרשת החברתית היא איננה העסק שלכם ומספר עוקבים רחוק מלהיות מספר הלקוחות שלכם ביום יום. עבודת השיווק היא עבודה בפני עצמה ואם היא גוזלת מכם זמן יקר, חישבו על פניה לאנשי מקצוע שיעשו זאת עבורכם. הדרך להצלחה איננה קצרה, אך ככל שתעשו את צעדים הנכונים בפרסום כך תוכלו לקצור פרות על עמלכם הקשה מהר יותר.

 

דיגיטל בוסט DigitalBoost

דוד סחרוב 3, ראשון לציון, 7570703

טלפון: 03-518-4300

digitalboost.co.il

 

סגור לתגובות על איך מרימים את העסק עם אינסטגרם בשלושה שלבים?

מאת:

פרסם באתר כ - 1 מאמרים.

.

דילוג לתוכן