הדרכים שיעזרו לכם למצוא צימר בכנרת למשפחות בזול

31 באוגוסט 2016 | מאת: | מאמרים בקטגוריה נופש ותיירות

כל משפחה צריכה מדי פעם לקחת חופשה בכדי לבלות קצת זמן איכות ביחד. חלק מהמשפחות בוחרות לבלות מחוץ לארץ וחלק מעדיפותלהישאר כאן בישראל. רוב המשפחות שרוצות לנפוש בישראל בוחרות לעשות זאת בקרב הצימרים שבכנרת, והיום, צימרים בכנרת למשפחות הם כנראה סוג הצימרים הכי מבוקשים בישראל.

הבעיה היא שקשה להרבה משפחות למצוא צימרים בכנרת למשפחות בזול. הרי זה ברור שלא כל משפחה יכולה לעמוד בעלויות הגבוהות של לינה ארוכה בצימר ולפעמים בגלל זה הם צריכים לוותר על הרעיון. אך לנו יש מספר טיפים שיכולים לעזור לכם למצוא צימר בזול לכל המשפחה.

  1. אף פעם על תזמינו צימר בפורטל צימרים ישירות באינטרנט. המחירים שם הרבה יותר גבוהים ממה שאפשר להשיג בפועל, זה בגלל שהפורטלים הללו מעלים את המחיר בכדי לגזור קופון משל עצמם. הדבר הכי טוב שאתם יכולים לעשות זה ללכת לאתר הפרטי של הצימר הספציפי שאתם מעוניינים להזמין מקום בו, ושם להסתכל על המחירים שמפורסמים בצימר עצמו ולהזמין משם. לחילופין אם אין לצימר אתר פרטי, אתם יכולים להתקשר טלפונית לבעל הצימר ולדבר איתו לגבי הזמנה של מקום. מניסיון, המחירים בהזמנה דרך הטלפון יהיו יותר זולים מדרך איזה פורטל של הזמנות צימר.
  2. בכדי להשיג חופשה זולה בצימר, מומלץ לא לחפש הזמנה במהלך תקופות של ביקוש גבוהות כמו חגים או החופש הגדול. כמובן שאנו מודעים לכך שרוב המשפחות, וגם כנראה אתם יכולים ורוצים ללכת לחופשה במהלך החגים או החופש הגדול, אך אם המחיר הוא בעייתי בשבילכם נסו לארגן את החופשה ממש לפני החגים או בסוף החופש הגדול, שם הביקוש טיפה יותר נמוך ואולי תוכלו למצוא מחירים הרבה יותר זולים שיתאימו לתקציב שלכם.
  3. מיקום של הצימר יכול להשפיע רבות על המחיר. אם אתם רוצים לנפוש בכנרת אך לא כזה חשוב לכם שהצימר שלכם יהיה על הכנרת ממש, אתם יכולים לחפש צימרים בישובים שהם ממש קרובים לכנרת אך לא סופר קרובים שהמחיר יהיה גבוה מאוד. רוב הצימרים באזורים כמו כפר תבור או שרונה עושים הרבה עסקים ממשפחות שמחפשות צימרים זולים יותר אך עדיין קרובים לכנרת.
  4. דרך נוספת להוריד את המחיר הוא לקחת את החופשה במהלך אמצע השבוע. רוב הצימרים מאוד ריקים במהלך אמצע השבוע ולכן המחירים יורדים דרסטיים, הכול עניין של היצע וביקוש. אתם יכולים לחסוך כמה מאות שקלים אם רק תקדימו את החופשה של המשפחה ביום יומיים.
  5. להתמקח על המחיר לא יכול להזיק. לא בהכרח תצליחו להוריד את בעל הצימר הרבה במחיר, כי בעלי הצימרים מבינים שהם מציעים לינה מאוד איכותית ולכן לא ירדו משמעותית, אבל, אולי תצליחו לצמצם קצת מהעלות של הלינה או לקבל תוספת של ארוחת בוקר או משהו כזה. שווה את הניסיון.
סגור לתגובות על הדרכים שיעזרו לכם למצוא צימר בכנרת למשפחות בזול

מאת:

פרסם באתר כ - 2 מאמרים.

.

דילוג לתוכן