מה חדש? חשיבות החדשנות בפרסום ובשיווק

31 במרץ 2022 | מאת: | מאמרים בקטגוריה רשתות חברתיות

תקופתנו מאופיינת בשינויים טכנולוגיים מהירים, שינויים המחייבים חברות ועסקים להשקיע בחדשנות עסקית בכלל וחדשנות שיווקית בפרט. סרטוני וידאו מאפשרים לחדשנות לבוא לידי ביטוי, באמצעות קריאייטיב יוצא דופן ופורץ גבולות ואף בעזרת שימוש בטכנולוגיות חדשניות ובפלטפורמות מתאימות.

הצופה לרב רווי בסרטים ופרסומות אליהם הוא נחשף בכל רגע נתון, לכן על המפרסם מוטלת יותר ויותר המשימה למשוך את תשומת ליבו של הצופה ואף למנוע נטישה מהחשיפה למסר. כמו ברושם ראשוני בין בני אדם כך גם בסרטוני וידאו לשניות הראשונות בצפייה בסרט השלכות רבות. התגלה כי בחשיפה לסרטונים באינטרנט יש חשיבות ל 5 השניות הראשונות של הצפייה המשפיעים על סיכויי הנטישה באמצע.

שימוש בקריאייטיב ייחודי / גורם מפתיע / הומור וכד, יוצר בולטות התורמת לזכירת הסרט לאורך זמן. כשיוצאים עם חדשנות קריאייטיבית חשוב מאוד לתת את הדעת על קהל היעד, האם החדשנות רלבנטית אליו? האם הוא שמרן? חשוב שהקריאייטיב לא יפגע בקהל יעד מסוים או במסר שרוצים ליצור. יחד עם החדשנות השיווקית חשוב להציע ללקוח ערך, חדשנות ללא ערך לא תניב דבר. כמו כן חשוב לשמור על התאמה לאישיות המותג והקפדה על האסטרטגיה השיווקית.

יצירת רעיון חדשני יכולה לבוא מתוך סיעור מוחות בקבוצת חשיבה קטנה. חשוב ליצור אווירת חשיבה רגועה הרחק ממטלות ומשימות המקובעות ביום – יום. ניתן להיעזר במנהל קריאייטיב טוב שיכול להפתיע ברעיון חדשני.
כדי ליצור רעיון חדשני ניתן לעשות שימוש במספר אלמנטים: גורם מפתיע, הומור, ניצול טכנולוגיה חדשנית, יצירת דמות וירטואלית ועוד.

אולי יעניין אותך גם:

אחרי שעולה רעיון מומלץ להציג אותו לאנשים נוספים, לפעמים הוגה הרעיון כל כך מאוהב ברעיון של עצמו עד שאינו בוחן את היעילות והאפקטיביות, לכן חשוב לשתף אנשי תוכן ושיווק נוספים ולשמוע את חוות דעתם. מומלץ לבחון זאת אף בעין של לקוח, לבחור לקוח/חות מדגמיים להציג את הרעיון, לצפות בתגובה ולשאול שאלות פתוחות שבוחנות את הבנת הרעיון והעברת המסר, אתם עשויים לקבל תשובות מפתיעות.
ככלל, חדשנות רלבנטית לכל אספקט של פעילות עסקית כזו או אחרת, בשיווק בפרט העניין מקבל משמעות נוספת בהקשר של הצלחת הקמפיין.

סגור לתגובות על מה חדש? חשיבות החדשנות בפרסום ובשיווק

מאת:

קרית טק kiryatech כל הפתרונות הדיגיטליים במקום אחד: שיווק בפייסבוק שיווק בגוגל בניית חנות וירטואלית בניית אתר תדמית בניית דף נחיתה אחסון אתרים מוצרים בניית אתרים תחזוקת אתרים עיצוב לוגו קידום אתרים אורגני ניהול מוניטין ברשת כתיבת תוכן שיווקי

פרסם באתר כ - 128 מאמרים.

.

דילוג לתוכן