10 טיפים להכנת אתר מסחר אלקטרוני לקניות בחג

25 במרץ 2022 | מאת: | מאמרים בקטגוריה רשתות עסקיות

עונת קניות החגים מתקרבת. אם אתה מוכר מוצרים באתר המסחר האלקטרוני שלך, האם אתה מוכן להפיק את המרב מעונת החגים על ידי הצעת חווית קנייה נהדרת ללקוחות חדשים וחוזרים?

על פי תחזית המכירות השנתית של Deloitte לחגים קמעונאיים, מכירות המסחר האלקטרוני בחגים ב-2020 יעלו ב-25%-35%, כאשר הקונים המקוונים יוציאו בין 182 מיליארד דולר ל-196 מיליארד דולר. ובעוד כמה אנשים עדיין יהיו קניות בחנויות, הצרכנים יוציאו יותר של תקציבי החגים שלהם באינטרנט. לפי Deloitte, ההוצאה המקוונת הממוצעת לעונת החגים של 2020 תהיה 892 דולר, לעומת 390 דולר לרכישות בחנות.

מחקרים מראים כי הצרכנים מוציאים יותר בעונת הקניות בחורף מאשר בכל חופשות הקניות האחרות יחד. אם אינכם בטוחים שאתר המסחר האלקטרוני שלכם אימץ באופן מלא את רוח הקניות לחג, עקבו אחר הטיפים הבאים כדי להכין אותו.

  1. פרסם מבצעים. האם אתה מציע מבצעים מיוחדים או קופונים לחגים? זה לא מוקדם מדי ליידע את הלקוחות שלך! מחקרים מראים שרק 39% מהצרכנים מחכים עד אחרי חג ההודיה כדי להתחיל לקנות, אז עכשיו זה הזמן להפיץ את השמועה על מבצעים עונתיים או מוצרים חדשים שאתם מציעים. שים הודעה באתר שלך, פרסם פוסט במדיה החברתית ושלח ללקוחות דוא"ל עם פרטי העסקה וקישור לאתר שלך.
  2. פיתוח תוכן הקשור לחגים. לכוד לקוחות פוטנציאליים בזמן שהם עדיין בשלב השיקול על ידי הצעת תוכן מועיל כגון מדריכי קניית מתנות, רעיונות לקניות של הרגע האחרון, מתכונים לחג, מדריכי אירועים מקומיים, מגמות קנייה בתעשייה שלך, סדרת "12 עסקאות של חג המולד" וכו '.
  3. בדוק את חוויית הקנייה שלך. כאשר אתה באמצע עונת הקניות העמוסה ביותר של השנה, הדבר האחרון שאתה רוצה הוא לגלות בעיה עם האתר שלך או חוסר יעילות בתהליך הקופה. קח את הזמן לבצע רכישה באתר שלך כאילו היית צרכן ולרשום כל דבר בחוויה שיש לו מקום לשיפור.
  4. עדכנו את קידום האתרים שלכם. אם אתם מציעים מבצעים לחגים או עונתיים, הגדילו את הסיכויים שלכם להימצא על ידי קונים שמחפשים עסקאות על ידי הכללת מילות מפתח כמו "עונתי", "מבצעי חג", "יום שישי השחור", "יום שני בסייבר" ו"מתנות".
  5. בדוק את התשתית שלך. תנועה גבוהה יותר באתר יכולה להיות נהדרת עבור השורה התחתונה שלך, אבל זה יכול גם לשים נטל נוסף על הטכנולוגיה הבסיסית של האתר שלך, אשר יכול לגרום הפרעות והאטה ולגרום לחוויית משתמש גרועה. על פי מחקר של חברת ניטור החוויות הדיגיטליות Catchpoint, האיומים העיקריים על ביצועי האתר עבור קמעונאים מקוונים כוללים רכיבים איטיים של צד שלישי, ממשקי API בעלי ביצועים גרועים ושרתים מוצפים. בדוק עם ספקי הטכנולוגיה שלך כדי לוודא שהם מוכנים לטפל בתעבורה גבוהה יותר לאתר שלך.
  6. ייעל את הדפים שלך. בעוד שבעיות מסוימות בביצועי האתר נובעות מבעיות של צד שלישי, יש דבר אחד שנמצא לפחות באופן חלקי בשליטתך – מהירות האתר. משתמשים מצפים שדפי האינטרנט שלך ייטענו תוך 2 שניות או פחות – אם הם יימשכו זמן רב יותר, סביר להניח שתאבד לקוח פוטנציאלי. האץ את אתר האינטרנט שלך על-ידי דחיסת תמונות וטקסט, הגבלת רכיבים בדף וסלקטיביות לגבי יישומי Plug-in.
  7. להיות בכוננות להונאה. בעונת קניות החגים בשנה שעברה חלה עלייה של 29% בניסיונות הונאה מקוונים בהשוואה ל-2018, לפי מחקר של TransUnion. הונאת קניות מקוונת כוללת רכישות שבוצעו באמצעות כרטיסי אשראי גנובים או מזויפים, הונאת החזרה, הכחשות עסקה (כאשר הלקוח רוכש פריט עם כרטיס אשראי אמיתי אך לאחר מכן טוען שהוא לא ביצע את החיוב או קיבל את הפריט), והשתלטויות על חשבון (כאשר נוכל מסוגל לקבל גישה לפרופיל המקוון של לקוח אמיתי ולנתונים פיננסיים מאוחסנים).
  8. שקול להציע משלוח חינם. על פי סקר של Digital Commerce 360, משלוח חינם הוא הדבר החשוב ביותר לצרכנים בעת בחירת קמעונאי מקוון, ו -68% מהצרכנים אמרו שהם לא ביצעו רכישה לפחות מחצית מהזמן כאשר קמעונאי לא הציע משלוח חינם.
  9. הצע מעקב אחר משלוחים. לא רק שזה מקל על הלקוחות שלך לעקוב אחר הרכישות שלהם, זה יכול למנוע שני סוגים של פעילות פלילית – הונאה מקוונת שבה אנשים טוענים שמעולם לא קיבלו את החבילה, ואת הגניבה הפיזית בפועל של חבילות ממפתן דלתו של הרוכש, מה שקרה ל -31% מהאמריקאים בעונת החגים של השנה שעברה.
  10. ודא שהאתר שלך ידידותי לנייד. המסחר במובייל נמצא במגמת עלייה, כאשר יותר ויותר אנשים משתמשים בסמארטפונים שלהם כדי לבצע רכישות מקוונות. על פי דו"ח סיכום החגים לשנת 2019 של Adobe Analytics, הסמארטפונים היוו 36% מההכנסות המקוונות ו-58% מהביקורים באתרים קמעונאיים בעונת החגים של 2019, ומומחים צופים שמכירות המסחר האלקטרוני הנייד יגיעו ל-71.3 מיליארד דולר בעונת החגים הנוכחית, לעומת 59.6 מיליארד דולר ב-2019. אם יש לך אתר מסחר אלקטרוני, רוב הסיכויים שרבים מהקונים המקוונים שלך השנה ישתמשו בטלפונים שלהם, אז ודא שהאתר שלך מספק חוויה נהדרת למשתמשים ניידים.

דף הנחיתה לתקופת החגים

סגור לתגובות על 10 טיפים להכנת אתר מסחר אלקטרוני לקניות בחג

מאת:

קרית טק kiryatech כל הפתרונות הדיגיטליים במקום אחד: שיווק בפייסבוק שיווק בגוגל בניית חנות וירטואלית בניית אתר תדמית בניית דף נחיתה אחסון אתרים מוצרים בניית אתרים תחזוקת אתרים עיצוב לוגו קידום אתרים אורגני ניהול מוניטין ברשת כתיבת תוכן שיווקי

פרסם באתר כ - 128 מאמרים.

.

דילוג לתוכן