איך ליצור חוויה עבור משתמשים ניידים לאתר? 6 טיפים

25 במרץ 2022 | מאת: | מאמרים בקטגוריה עיצוב אתרים

אם יש לך אתר אינטרנט, רוב הסיכויים שיותר ויותר מהמבקרים שלך צופים באתר שלך ממכשיר נייד, ומצפים לחוויית משתמש (UX) המשקפת חשיבה ניידת ראשונה.

ככל שהשימוש בנייד ממשיך לגדול, אתר רספונסיבי ממוטב לנייד חיוני להגברת התנועה באתר ולסיפוק הלקוחות שלך. הנה מה שהאתר שלך צריך כדי להעניק לקהל הנייד שלך חוויית משתמש מצוינת.

1. סרגל ניווט ממוטב לנייד.

במכשיר נייד, שטח המסך מוגבל, כך שסרגל הניווט בן שבעת הפריטים שנראה כל כך נחמד בחלק העליון של אתר האינטרנט שלך במחשב שולחני לא יתורגם היטב לנייד. עם זאת, אנשים עדיין צריכים לדעת איך למצוא את מה שהם מחפשים, אז אל תחסלו לגמרי את סרגל הניווט או הסתירו את כל פריטי התפריט שלכם בתפריט המבורגר. מחקר UX הראה כי האפשרות הטובה ביותר עבור מובייל היא שילוב של השניים, המציג את שני קישורי הניווט הנפוצים ביותר ותוחב את השאר לתפריט המבורגר או כפתור "יותר" עם נפתח.

2. לחצנים והסברים הניתנים ללחיצה בקלות.

משתמשים ניידים לעתים קרובות אינטראקציה עם אתר באמצעות אצבע אחת או אגודל, כל כך טוב נייד UX מכתיב כי כל דבר לחיצה באתר צריך להיות ממוקם לכיוון מרכז המסך כדי להקל על הגישה, צריך להיות גדול מספיק כדי למנוע קליקים מקריים.

3. גדלי קבצים קטנים יותר.

קבצים ענקיים יכולים לפגוע בביצועים של אתר, ולגרום לזמני טעינה איטיים שמרחיקים את המשתמשים הניידים שלך. הקפד למזער את גודל הקבצים והתמונות שלך לפני שאתה מעלה אותם לאתר שלך. כל דבר נוסף (תוספים, הזנות, קבצים וכו ') יכול להאט את האתר, כדי לוודא שכל האלמנטים באתר שלך רלוונטיים והכרחיים בדף.

4. לחץ לשיחת טלפון וקישור למפה.

משתמשים ניידים אינם רוצים להקדיש את הזמן כדי לרשום מספר טלפון או כתובת, לפתוח את הטלפון או המפה ולהקליד את המידע. מספרי טלפון, כתובות וכתובות דואר אלקטרוני צריכים ליצור שיחה, הוראות הגעה או הודעת דואר אלקטרוני חדשה בלחיצה אחת. מספר הטלפון שלך צריך להיות קישור שניתן ללחוץ עליו, והכתובת שלך צריכה להיפתח באפליקציית מפה.

5. פריסה ידידותית לנייד.

מסכים ניידים הם קטנים יותר, כמובן, ולכן הפריסה של האתר הנייד שלך צריך להיות קל לראות ולהשתמש במכשיר נייד. זה כולל פריסת גלילה אנכית יותר עם טיפוגרפיה נקייה וקלה לקריאה. בעת ביצוע שינויים בדפי האינטרנט שלך, הקפד לבדוק אותם במכשירים ניידים כדי להבטיח חוויה ניידת טובה.

6. צורות פשוטות יותר.

למעשה, פישוט הטפסים שלך הוא רעיון טוב גם עבור אתר שולחן העבודה שלך – ככל שלוקח יותר זמן למלא את הטפסים שלך, כך גדל הסיכוי שהם יינטשו. בטל שדות טופס שאינך באמת זקוק להם ובקש רק מידע מפתח.

סגור לתגובות על איך ליצור חוויה עבור משתמשים ניידים לאתר? 6 טיפים

מאת:

קרית טק kiryatech כל הפתרונות הדיגיטליים במקום אחד: שיווק בפייסבוק שיווק בגוגל בניית חנות וירטואלית בניית אתר תדמית בניית דף נחיתה אחסון אתרים מוצרים בניית אתרים תחזוקת אתרים עיצוב לוגו קידום אתרים אורגני ניהול מוניטין ברשת כתיבת תוכן שיווקי

פרסם באתר כ - 128 מאמרים.

.

דילוג לתוכן