6 טיפים לקיום אירועים וירטואליים מוצלחים LIVE

25 במרץ 2022 | מאת: | מאמרים בקטגוריה יחסי ציבור

עם אירועים פנים אל פנים רבים עדיין בהמתנה בשל המגפה, עסקים רבים מגלים כי פגישות וירטואליות ופעילויות יכול להיות כמעט טוב, או אולי אפילו טוב יותר, מאשר הדבר האמיתי.

שיתוף פעולה פנים אל פנים, אחד על אחד או בקבוצות, הוא חלק חשוב בניהול עסקים. אם אינטראקציה פנים אל פנים אינה אפשרית, גירסאות מקוונות בשידור חי – בין אם מדובר בסמינר מקוון, ועידת וידאו או חוויית הזרמה בשידור חי – פועלות היטב עבור מגוון פגישות, פעילויות ואירועים, כולל:

  • 'כיצד לבצע' וערכות לימוד
  • הכרזות והדגמות של מוצרים
  • תשובות לשאלות נפוצות
  • הדרכות וקורסי הדרכה
  • סיורים מאחורי הקלעים
  • ראיונות מומחים או שאלות ותשובות
  • אירועים חברתיים הקשורים לעבודה
  • כנסים ואירועים

טיפים עבור שיווק לנדל"ן

אם לעסק שלך אין עדיין ניסיון בקיום פגישות או אירועים חיים, תחילת העבודה עשויה להיות אתגר. פעל בהתאם לעצות אלה כדי לקיים אירועים וירטואליים יעילים ונטולי טרחה.

  1. פשוט ללכת על זה. אף אחד לא שיכלל את אמנות עשיית העסקים בעידן הקורונה וכולנו לומדים תוך כדי תנועה, אז אל תתנו לחוסר ניסיון עם אירועים וירטואליים למנוע מכם להמשיך עם אחד כזה. כאשר אפילו מגישי חדשות מרכזיים משדרים מבתיהם והאינטרנט גדוש ב"נכשל" הומוריסטי מפגישות מקוונות, הקהל הוירטואלי שלך לא יצפה לשלמות – הדבר החשוב הוא יצירת חיבור. אם אתה נתקל בכמה תקלות עם התהליך, אתה יכול לגהץ אותם לפעם הבאה.
  2. בדוק הכל תחילה ויש לי תוכנית גיבוי במקום. לפני שאתם עוברים למצב פעיל, ודאו שהכל במקום ופועלים בצורה חלקה – בדקו את חיבור האינטרנט, הרמקולים, המצגת והפריטים החזותיים שלכם, ולאחר מכן עשו סריקה עם כל המציגים באותו חדר שבו האירוע יתקיים בפועל כדי לבדוק תאורה וצליל. יש תוכנית כיצד תוכל לעזור לאנשים שחווים בעיות טכניות.
  3. בחרו בכלי הנכון. יש עשרות פלטפורמות הזרמה בשידור חי וכלים לשיחות ועידה בווידאו. לפני שתתחיל, ודא שאתה משתמש בפלטפורמה הכוללת את כל התכונות שאתה עשוי להזדקק להן, כולל מספר המשתתפים הנתמכים, תכונות אינטראקטיביות כמו צ'אט וסקרים, חדרי פריצה מקוונים לדיונים צדדיים, אולם תצוגה וירטואלי, ניתוח, שילוב מדיה חברתית וכו '.
  4. הפוך אירועים לאינטראקטיביים. כדי למשוך באמת את תשומת הלב של קהל האירועים המקוון שלך ולגרום לו להרגיש כאילו הוא משתתף בפעילות קבוצתית עם תקשורת ואינטראקציה אמיתית, הפוך את האירוע הווירטואלי לחוויה אינטראקטיבית יותר. כמעט לכל פלטפורמה מקוונת יש תכונות אינטראקטיביות כמו צ'אט, סקרים וחידונים. השתמש בכלים אלה כדי לשמור על מעורבות הקהל המקוון שלך, ובקש משוב במהלך האירוע ואחריו.
  5. לקדם את המותג שלך. Virtual יכול להיראות לא אישי, לכן הקפד לנצל כל הזדמנות כדי להציג ולקדם את המותג שלך באירועים הווירטואליים שלך, החל משקופיות רקע ממותגות בזום וכלה בשיתוף סרטונים ממוקדי מותג באתר ובערוצי המדיה החברתית שלך.
  6. הראה את פניך. כאשר אירוע וירטואלי מחליף פגישה פנים אל פנים, חשוב לשמור על האינטראקציה פנים אל פנים. יש מציגים ומשתתפים להפעיל את המצלמה שלהם לחוויה מרתקת יותר, וכדי לתת לכולם את היתרון של לראות רמזים וביטויים שאינם מילוליים, אשר יכול להוסיף הרבה לפגישה וירטואלית.
סגור לתגובות על 6 טיפים לקיום אירועים וירטואליים מוצלחים LIVE

מאת:

קרית טק kiryatech כל הפתרונות הדיגיטליים במקום אחד: שיווק בפייסבוק שיווק בגוגל בניית חנות וירטואלית בניית אתר תדמית בניית דף נחיתה אחסון אתרים מוצרים בניית אתרים תחזוקת אתרים עיצוב לוגו קידום אתרים אורגני ניהול מוניטין ברשת כתיבת תוכן שיווקי

פרסם באתר כ - 128 מאמרים.

.

דילוג לתוכן