9 טיפים לשיפור שיעורי הקליקים בדוא"ל

25 במרץ 2022 | מאת: | מאמרים בקטגוריה דיוור רשימות תפוצה

דואר אלקטרוני הוא אחד מערוצי השיווק הדיגיטליים היעילים ביותר, אך שליחת הודעות דוא"ל ללידים וללקוחות היא רק הצעד הראשון.

באופן אידיאלי, ברצונך שהנמענים לא רק יפתחו הודעת דואר אלקטרוני, אלא גם ילחצו על קישור כדי לבצע פעולה כגון ביצוע רכישה, הורדת פיסת תוכן או תזמון פגישה. 55% מהמשווקים אומרים ששיעור הקליקים (CTR) – אחוז האנשים שלוחצים על קישור בהודעת דואר אלקטרוני שיווקית – הוא המדד היעיל ביותר למדידת ההצלחה של קמפיין שיווקי בדוא"ל.

שיעור הקליקים הממוצע בדוא"ל בכל התעשיות  הוא 2.6%. אם CTR הדוא"ל שלך גבוה מהממוצע הזה, קמפיין הדוא"ל שלך כנראה רלוונטי לנמענים שלו והוא מניע אותם בהצלחה לנקוט פעולה.

בהנחה ששיעורי הפתיחה שלך נאותים איך אתה גורם לנמעני דוא"ל ללחוץ על קריאה לפעולה לאחר שקראו את תוכן הדוא"ל? פעלו לפי העצות הבאות כדי להגדיל את שיעורי הקליקים של שיווק הדוא"ל שלכם.

  1. הפוך הודעות דוא"ל לידידותיות לנייד. כמחצית מכל פתיחות הדוא"ל מתרחשות במכשירים ניידים ו-70% מהצרכנים מוחקים מיד הודעות דוא"ל שאינן מוצגות כראוי במכשירים ניידים, ולכן חיוני שתיצור הודעות דוא"ל שיווקיות שקל לפתוח ולקרוא אותן במכשירים ניידים. חוויית משתמש ניידת משפיעה גם על השאלה אם אנשים מקיימים אינטראקציה עם הדואר האלקטרוני – עיצוב רספונסיבי ידידותי לנייד ייצור 15% יותר קליקים.
  2. נסה הודעות דוא"ל מופעלות. על פי דו"ח של GetResponse לשנת 2020, הודעות דוא"ל מופעלות, הנשלחות באופן אוטומטי כדי לתת לאנשים מידע על תהליך שהם יזמו, כמו רכישה, רישום או הורדה, יש שיעור קליקים ממוצע של 6.8%, לעומת 3.6% עבור הודעות דוא"ל autoresponder (כמו הודעות דוא"ל בברכה), ו 2.1% עבור ידיעונים בדוא"ל. אם עדיין לא שלחת הודעות דוא"ל מופעלות, שקול להוסיף אותן לארסנל השיווק בדוא"ל שלך כדי לנצל את שיעורי הקליקים הגבוהים יותר שהם מספקים. אם אתה כבר משתמש בהודעות דוא"ל מופעלות, שקול לכלול תמריץ נוסף כמו מבצע מיוחד או הנחה כדי לעודד קליקים.
  3. תתמקד בערך. אנשים עסוקים ודעתם מוסחת, ולכן כדי לקבל את תשומת ליבם הדוא"ל שלך צריך להראות להם בבירור ומיד מה הם ירוויחו על ידי לחיצה על קישור או קריאה לפעולה. היו ספציפיים לגבי הערך שאתם מציעים, כולל היתרונות שמספקים המוצרים או השירותים שלכם ומה הופך אותם לשונה מהמתחרים שלכם.
  4. לפנות לרגשות שלהם. ההחלטה אם ללחוץ על קישור בהודעת דואר אלקטרוני מוכתבת לעתים קרובות על ידי רגשות ולא על ידי היגיון. כדי לקבל קליקים נוספים, השתמש בגורמים מפעילים רגשיים בהודעות הדואר האלקטרוני שלך כדי לבקש מהנמענים לנקוט פעולה. גורמים רגשיים יכולים לכלול פחד לפספס עסקה או הזדמנות (מחסור), סקרנות או ציפייה למשהו חדש או מרגש, או תחושת שייכות לקבוצה בלעדית.
  5. נסה זמני שליחה שונים. על פי GetResponse, שיעורי הקליקים אינם משתנים הרבה בין ימי השבוע, עם CTR מעט גבוה יותר בימי שישי ומעט נמוך יותר בסופי שבוע. השעה ביום, לעומת זאת, יכולה לעשות הבדל גדול. GetResponse מצא כי הודעות דוא"ל לקבל את הקליקים ביותר ב 3 a.m., 6 a.m., ו 11 p.m. עם זאת, כל רשימת שיווק בדוא"ל שונה, לכן הקפד לבדוק אילו ימים ושעות פועלים בצורה הטובה ביותר עבור העסק שלך.
  6. התאם אישית תוכן דואר אלקטרוני. הוספת שם בשורת הנושא של הודעת דוא"ל עשויה להביא לך קפיצה קטנה בשיעורי הפתיחה, אך ההזדמנות האמיתית עם התאמה אישית היא בפיתוח תוכן דוא"ל ייחודי עבור כל פלח קהל יעד, כגון המלצות מוצר באמצעות נתונים מרכישות קודמות או תמונות המותאמות אישית למיקום המנוי.
  7. כלול וידאו. הוספת סרטון לדוא"ל שיווקי יכולה להגדיל את שיעורי הקליקים ב-65%. ודא שאינך מטביע בפועל את הסרטון בהודעת הדואר האלקטרוני. במקום זאת, השתמש בתמונות ממוזערות או בתפיסת מסך של הסרטון עם קישור לסרטון בערוץ YouTube של החברה שלך או בדף נחיתת וידאו באתר שלך.
  8. השתמש בלחצן קריאה לפעולה. אנשים רבים מרפרפים על הודעות דוא"ל במקום לקרוא אותן מילה במילה, וכפתור קריאה לפעולה מושך יותר את העין מאשר קישור טקסט פשוט. על פי בדיקה של 'צג הקמפיין', שימוש בלחצן קריאה לפעולה במקום בקישור טקסט קידם את הקליקים ב-28%.
  9. השתמש בקריאה רבת עוצמה לפעולה. ודא שלחצן הקריאה לפעולה משתמש בטקסט משכנע ומכוון פעולה המעודד אנשים ללחוץ, כגון קנה עכשיו, תבע את הקופון שלך, 
סגור לתגובות על 9 טיפים לשיפור שיעורי הקליקים בדוא"ל

מאת:

קרית טק kiryatech כל הפתרונות הדיגיטליים במקום אחד: שיווק בפייסבוק שיווק בגוגל בניית חנות וירטואלית בניית אתר תדמית בניית דף נחיתה אחסון אתרים מוצרים בניית אתרים תחזוקת אתרים עיצוב לוגו קידום אתרים אורגני ניהול מוניטין ברשת כתיבת תוכן שיווקי

פרסם באתר כ - 128 מאמרים.

.

דילוג לתוכן