7 טיפים ליצירת סרטונים לעסקים באינטרנט

25 במרץ 2022 | מאת: | מאמרים בקטגוריה צילום

וידאו הוא אחת הדרכים הטובות ביותר לעורר את הקהל שלך ולעורר לחיים את החברה, המשימה, המוצרים והשירותים שלך בצורה מושכת תשומת לב.

על פי דו"ח מצב שיווק הווידאו לשנת 2022, 86% מהעסקים משתמשים בווידאו ככלי שיווקי, ו-84% מהצרכנים אומרים שהם השתכנעו לקנות מוצר או שירות על ידי צפייה בסרטון של מותג. אתגרי שיווק הקשורים ל-COVID הפכו את הווידאו לחיוני עוד יותר: 91% מהמשווקים מרגישים שווידאו חשוב יותר למותגים לאור מגפת הקורונה.

כדי למקסם את האפקטיביות של הסרטונים המקוונים שלך, פעל בהתאם להנחיות המרכזיות הבאות.

שמור את זה קצר.

טווח הקשב הממוצע ממשיך להתכווץ, כך שככל שהסרטון קצר יותר, כך טוב יותר. סרטונים ארוכים יותר יכולים להיות יעילים במקרים מסוימים – כגון נאומים, מצגות והדגמות של מוצרים מורכבים – אך באופן כללי, סרטונים אמורים להיות באורך של לא יותר משתי דקות. לקבלת מידע נוסף על האורך האידיאלי של סוגים ספציפיים של סרטונים, עיין במאמר זה על כמה זמן הסרטונים שלך צריכים להיות.

תעשה את זה באיכות טובה.

השתמש במיקרופון איכותי ובהקלטה ברזולוציה של 1080p או 4K. עליך גם להשתמש ביחס מסך רחב של 16:9. שימוש באתר אירוח וידאו, כמו YouTube, Vimeo או Vidyard שומר על טעינת האתר שלך מהר יותר ויכול לשמש גם כטקטיקת קידום אתרים. עם זאת, אם ברצונך להעלות סרטונים לאתר שלך, שמור קבצים מתחת ל- 1 GB והשתמש בפורמטים כולל .mp4, .mov .flv.

אל תנגן אוטומטית.

הגדרת הסרטון שלך להפעלה אוטומטית ברגע שהדף נטען היא דרך מצוינת לעצבן את הלקוחות שלך ולבקש מהם לעזוב את האתר שלך. מתן שליטה של קליק-להשמעה של הקהל שלך על הסרטונים שלך הוא הדבר המנומס לעשות. היוצא מן הכלל האפשרי היחיד הוא עבור קטעי וידאו בדפי נחיתה, כאשר יש לך הודעה ספציפית וזמן מוגבל כדי לספק אותה. הפעלה אוטומטית של סרטונים עשויה להיות אפשרות טובה כאן, אך בצע בדיקת A/B כדי לוודא שאינך מבריח לקוחות.

כלול קריאה לפעולה.

תפסת את תשומת לבו של הצופה עם סרטון נהדר שהחזיק את העניין שלהם כל הדרך עד הסוף. כלול קריאה חזקה וספציפית לפעולה כדי לקחת את הצופה לשלב הבא, בין אם זה "מלא את הטופס כדי לגלות איך אנחנו יכולים לעזור לך", "הירשם עכשיו לניסיון ללא תשלום", "הירשם לסמינר מקוון כדי ללמוד עוד", או "קח אותי לדף המוצרים", צור קריאה לפעולה שנותנת להם נתיב ברור בהמשך משפך המכירות.

אל תשכח את קידום אתרים.

כדי להבטיח שהסרטון שלך מדורג היטב, כלול כותרת עשירה במילות מפתח עם לא יותר מ-70 תווים (כך שהוא לא ייחתך בתוצאות החיפוש של Google), תיאור, תמונה ממוזערת של כתובת URL (תמונה קטנה המקשרת לסרטון) ותעתיק כדי להפוך את הסרטון לידידותי יותר לחיפוש.

שים לב לניתוח.

מכרה את הנתונים כדי לראות אם הסרטונים שלך פועלים כפי שאתה רוצה. נקודות נתונים מרכזיות למעקב כוללות:

  • ספירת צפיות (כמה פעמים הסרטון נצפה, כולל הפעלות חוזרות)
  • קצב הפעלה (איזה אחוז מהאנשים שנתקלים בסרטון בוחרים לצפות בו)
  • קצב השלמה ממוצע (כמה מהסרטון שהקהל צופה בו בממוצע)
  • זמן צפייה ממוצע (כמה זמן הצופה הממוצע מבלה בצפייה בסרטון)
  • קצב לחיצה (איזה אחוז מהצופים מבצעים את הפעולה הרצויה)

השתמש באנשים.

גם אם הסרטון שלך מציג לראווה את המוצר שלך, את המטה שלך או אובייקט דומם אחר, השתמש באדם. אנחנו מחווטים למצוא אינטראקציה פנים אל פנים מרתקת ומשפיעה יותר, והסרטון שלך צריך לשכפל את התחושה פנים אל פנים.

סגור לתגובות על 7 טיפים ליצירת סרטונים לעסקים באינטרנט

מאת:

קרית טק kiryatech כל הפתרונות הדיגיטליים במקום אחד: שיווק בפייסבוק שיווק בגוגל בניית חנות וירטואלית בניית אתר תדמית בניית דף נחיתה אחסון אתרים מוצרים בניית אתרים תחזוקת אתרים עיצוב לוגו קידום אתרים אורגני ניהול מוניטין ברשת כתיבת תוכן שיווקי

פרסם באתר כ - 128 מאמרים.

.

דילוג לתוכן