15 טעויות קידום אתרים באתר וכיצד לתקן אותם

25 במרץ 2022 | מאת: | מאמרים בקטגוריה תרבות דיגיטלית

כשגוגל משנה את האלגוריתמים שלה כ-500-600 פעמים בשנה, קשה להיות בטוח שאתם משתמשים בשיטות המומלצות העדכניות ביותר של קידום אתרים באתר שלכם. אתה יכול לעשות בטעות טעויות קידום אתרים שעלולות לעלות לך בתנועה, המרות והכנסות. להלן 15 טעויות קידום אתרים שעלולות לפגוע בביצועי האתר שלכם, וכיצד לתקן אותן.

1. הזנחת קידום אתרים טכני.

הבאת אנשים לאתר שלך היא הצעד הראשון. השני, שהוא חשוב לא פחות, הוא לוודא שהאתר שלך מתפקד בצורה מושלמת ומספק חוויית משתמש נהדרת. האתר שלך צריך להיות ידידותי לנייד ומאורגן באופן אינטואיטיבי כדי להקל על השימוש, ומאפשר למשתמשים למצוא את מה שהם מחפשים בקלות ועם כמה שפחות קליקים. דפים חייבים להיטען במהירות (רוב משתמשי האינטרנט מצפים שהאתר ייטען תוך 2 שניות או פחות) והאתר חייב לפעול בצורה חלקה, ללא קריסות, שגיאות או קישורים מנותקים.

2. לא להיות אסטרטגי לגבי מילות מפתח.

כאשר Google סורק אתר, הוא מחפש רמזים למילות מפתח כדי לקבוע את הנושא של דף, ולכן חשוב להתמקד במילת מפתח אחת או בצירוף מילים מרכזי אחד לכל דף. לאחר שהחלטת על מונח המפתח, השתמש בו אסטרטגית בהקשר של תוכן הדף, אך אל תשתמש בו יתר על המידה. נסה לכלול מילות מפתח או צירופי מילים המשמשים כיעד התואמים בדיוק למונחים המבוקשים ביותר שאתה מפלח, אך אם לא ניתן להשתמש בהתאמה המדויקת בתוכן באתר שלך באופן טבעי, עדיף לך ללכת עם התאמה קרובה.

3. לא שדרוג ל- HTTPS.

מאז 2014, גוגל מעניקה העדפת דירוג לאתרים המשתמשים ב- HTTPS (Hyper Text Transfer Protocol Secure), מה שהופך את אתרי האינטרנט למאובטחים יותר על ידי הצפנת כל התקשורת בין השרת לדפדפן. גוגל ממשיכה בדחיפה שלה לעודד את כל בעלי האתרים לבצע את המעבר מ- HTTP ל- HTTPS על ידי הצגת אזהרות "לא מאובטחות" בדפי אינטרנט באמצעות HTTP רגיל והגברת החשיבות של HTTPS כאות דירוג. אם עדיין לא שדרגת ל- HTTPS, שקול לעשות זאת – לא רק עבור העלאת הדירוג, אלא כדי לשפר את האבטחה עבור המבקרים באתר והחברה שלך.

4. פרסום תוכן באיכות נמוכה.

Google משתמשת בתוכן באתר שלך – הן בפוסטים בבלוג שלך והן בדפי האינטרנט שלך עצמם – כדי לקבוע עד כמה האתר שלך שימושי למבקרים, ואיזה סוג של חוויה הוא מספק. שני הדברים האלה חשובים מאוד לדירוגי החיפוש שלך, כך שפרסום תוכן לא רלוונטי וכתוב בצורה גרועה ישקף בצורה גרועה באתר שלך בכללותו. כדי לשפר את קידום ה- SEO שלך, ודא שלאתר שלך יש שפע של תוכן כתוב היטב, מרתק ובעל ערך.

5. לא לשים את העסק שלך בחזית ובמרכז עבור חיפושים מקומיים.

מחקר של גוגל מצא כי מחצית מהצרכנים המבצעים חיפוש מקוון אחר עסק מקומי מבקרים בחנות בתוך יום. ודא שהעסק שלך מופיע בתוצאות חיפוש מקומיות על-ידי דרישת העסק שלך, הוספת תוכן מותאם לשפות אחרות לאתר שלך וודא שהעסק שלך מופיע באופן מדויק ברישומים ובספריות מקומיים.

6. לא ממטב מטא תגים.

המטא-תג (או תג הכותרת) של דף אינו מופיע בדף כלל, אך הוא מוצג ככותרת הדף בתוצאות החיפוש ובסרגל הדפדפן כאשר מבקר נמצא למעשה בדף, לכן ודא שהוא תיאורי, רלוונטי ועשיר במילות מפתח.

7. הזנחת מילות מפתח ממותגות.

מילות מפתח ממותגות הן מילות מפתח או צירופי מילים המשמשים לקוחות פוטנציאליים לביצוע חיפושים ספציפיים עבור עסק או מותג. כמובן שאתה רוצה לייעל את האתר שלך עבור מונחים גנריים הקשורים למוצר או לשירות שלך, או אפילו מוצרים דומים, אך אל תשכח לכלול מילות מפתח סביב המותג שלך, כולל שם החברה והשם הספציפי של המוצר או השירות שאתה מציע.

8. התבוננות על קישורים פנימיים.

קישורים פנימיים – קישורים שעוברים לדפים אחרים באותו אתר אינטרנט – לא רק עוזרים למבקרים לקבל מידע בעל ערך רב יותר ולנווט דרך אתר אינטרנט בצורה הגיונית, הם גם עוזרים להפנות מנועי חיפוש לתוכן קשור ולהעביר סמכות לדפים אלה, דבר שיכול לשפר את הדירוגים האורגניים. למעשה, Backlinko רשמה קישורים פנימיים כ-#43 (למספר) ו-#44 (לאיכות) מתוך 200 גורמי הדירוג של גוגל. זהה את הדפים הפופולריים ביותר שלך והוסף קישורים בדפים אלה לתוכן רלוונטי אחר כדי להפיץ את "מיץ הקישורים" ברחבי האתר שלך. הקפד להשתמש בטקסט עוגן עשיר במילות מפתח עבור הקישורים הפנימיים.

9. לא באמצעות סימון סכימה.

קוד סימון סכימה הוא דרך לבנות ולהגדיר את המידע באתר שלך. מנועי חיפוש משתמשים בסימוני סכימה כדי להבין טוב יותר את תוכן האתר כדי שיוכלו לספק את תוצאות החיפוש המדויקות והרלוונטיות ביותר למשתמשים, וכן להשתמש בו כדי ליצור תיאור משופר המסייע לו להתבלט מהמתחרים שלך. סימון סכימה אינו נראה למשתמשים וניתן להוסיף אותו לקוד ה- HTML הרגיל המשמש באתר האינטרנט שלך – עליך רק ללמוד את אוצר המילים של הסכימה.

10. שוכחים מקישורים יוצאים.

קישורים חשובים מאוד, ולעתים קרובות SEOs מבלים זמן רב ואנרגיה בניסיון להשיג תעבורת הפניה מקישורים נכנסים לאתר. אבל קישורים יוצאים לאתרים חיצוניים, בתנאי שהם הולכים לאתרים לגיטימיים ובעלי ערך שמגבירים את הסמכות של האתר שלך ומספקים ערך למבקרים שלך, יכולים לעשות הבדל גדול עבור האתר שלך. הקפד להגדיר את הקישורים שלך כך שהם ייפתחו בכרטיסיה נפרדת, כך שהאתר שלך יישאר פתוח למקרה שהקוראים שלך ירצו לנווט בחזרה לאתר שלך.

11. לא ממטב לחיפוש תמונות.

העניין בתוכן חזותי גדל באופן אקספוננציאלי. מיליוני אנשים משתמשים ב-Google Images כדי לחפש, ובינג ופינטרסט מציעים גם תכונות רבות עוצמה לחיפוש תמונות. מיטוב התמונות שלך ייתן לך סיכוי טוב יותר להופיע בחיפושי תמונות אלה, ולהגדיל את התנועה לאתר שלך. ודא שהתמונות שלך ממוטבות לחיפוש על-ידי יצירת שמות קבצים תיאוריים וידידותיים למשתמש ותגי alt מדויקים ועשירים במילות מפתח (הטקסט המוצג אם התמונה נכשלת בטעינה, מספר למנועי חיפוש את תוכן התמונה ומתאר את התמונה לאלה המשתמשים בקוראי מסך).

12. החמצת ההזדמנות להכניס את תוכן האינטרנט שלך לקטעים המוצגים של גוגל.

כמעט 20% משאילתות החיפוש של Google מציגות קטעים נבחרים – תוצאות חיפוש נבחרות המופיעות בראש תוצאות החיפוש האורגניות (אך מתחת למודעות). הגעה ל"מיקום אפס" זה, המביא לקליקים רבים יותר ולזיהוי מותג מוגבר, דורשת כוונון התוכן באתר שלך כדי להפוך אותו לסביר יותר לבחירה. קטע נבחר נועד לספק תשובה מהירה לשאלה, לכן הגדר חלק מתוכן האתר שלך לפורמט של שאלות ותשובות.

13. לא אופטימיזציה לחיפוש קולי.

כ-40% מהאנשים משתמשים בחיפוש קולי לפחות מדי פעם, ואם האתר שלך אינו ממוטב לחיפוש קולי, ייתכן שמחפשים אלה לא ימצאו אותך. שלא כמו חיפושים מסורתיים, המשתמשים במילות מפתח או צירופי מילים כדי לחפש, חיפושים קוליים מתבקשים בדרך כלל במשפטים מלאים ונוסחים בסגנון שיחה טבעי. גלה את סוגי המשפטים שבהם אנשים עשויים להשתמש בעת חיפוש החברה והמוצר שלך והשתמש בביטויי מילות מפתח ארוכים אלה בתוכן האתר שלך.

14. עבודה על קידום אתרים מבלי לבצע ביקורת ראשונה.

זה יכול להיות מפתה לעשות שינויים קטנים בקידום אתרים שלך או לטפל בבעיות כפי שאתה מוצא אותם, אבל תקבל את התוצאות הטובות ביותר אם תעשה ביקורת אתר SEO מלאה תחילה כדי לזהות בעיות והזדמנויות, לפתח רשימת פעולות לביצוע מקיפה ואת ציר הזמן, ובנצ'מרק ולפקח על הדירוגים הנוכחיים שלך.

15. ביצוע עיצוב מחדש של אתר אינטרנט או העברה מחדש מבלי לעדכן את קידום אתרים.

העברת האתר שלך ל- HTTPS, שינוי תחומים או עדכון שלו עם עיצוב חדש ותכונות ופונקציונליות חזקות יותר הן דרכים נהדרות לשמור על עדכניות ולשפר את חוויית המשתמש, אך אל תתנו לקידום אתרים ללכת לאיבוד בסדר אקראי. ללא תשומת הלב המתאימה לקידום אתרים, אתר שהושק מחדש או הועבר יכול לחוות ירידה תלולה בדירוג החיפוש מכיוון שייתכן שדפים שהביאו מבקרים נמחקו או הועברו, מה שהוביל ל-404s ואיבדו את התנועה. אם אתה מעצב מחדש או מעביר את האתר שלך, או עובר ל- HTTPS, ודא שמומחה לקידום אתרים הוא חלק מהתהליך.

סגור לתגובות על 15 טעויות קידום אתרים באתר וכיצד לתקן אותם

מאת:

קרית טק kiryatech כל הפתרונות הדיגיטליים במקום אחד: שיווק בפייסבוק שיווק בגוגל בניית חנות וירטואלית בניית אתר תדמית בניית דף נחיתה אחסון אתרים מוצרים בניית אתרים תחזוקת אתרים עיצוב לוגו קידום אתרים אורגני ניהול מוניטין ברשת כתיבת תוכן שיווקי

פרסם באתר כ - 128 מאמרים.

.

דילוג לתוכן