3 טכניקות להגברת נאמנות באמצעות פייסבוק

25 במרץ 2022 | מאת: | מאמרים בקטגוריה שיווק באינטרנט
באמצעות שיווק בפייסבוק, עסקים יכולים לתגמל אוהדים נאמנים, לחנך את המעריצים לגבי המוצרים שלהם ולתקשר עם הלקוחות שלהם.
מה יכול להיות טוב יותר מאשר שיש יותר לקוחות? מה דעתך על לקוחות נאמנים שקונים ממך כל הזמן!
כבעלי עסקים, רובנו מבינים שנאמנות הלקוחות חשובה, שכן הם יכולים להביא מקור קבוע של רווח והכנסה. לכן, אנחנו תמיד מחפשים רעיונות חדשים על איך להגביר את נאמנות הלקוחות.
על פי המחקר שנעשה על ידי מכון שירות הלקוחות על שימור לקוחות, 65% מהעסקים של החברה מגיעים מלקוחות קיימים. יתר על כן, זה לעתים קרובות זול יותר לשווק ללקוחות קיימים. זה יכול לעלות 5 עד 8 פעמים יותר כדי למשוך לקוח חדש מאשר לשמור על אחד קיים.
כפי שמוצג על ידי הסטטיסטיקה, למכור ללקוחות קיימים ולגרום ללקוחות הקיימים שלך לקנות שוב הגיוני מבחינה עסקית. כלקוחות קיימים, הם כבר הראו עניין במוצרים שלך.
עסקים תמיד מנסים להגביר את נאמנות הלקוחות שלהם. לדוגמה, עסקים מסורתיים משתמשים בכרטיסי מועדון לקוחות, שבהם הלקוחות צוברים נקודות עבור רכישות, אשר לאחר מכן הם יכולים להחליף עבור מתנות או הנחות.

עורר מעורבות

במדיה החברתית, ניתן לתרגם את נאמנות הלקוחות למעריצים ולמשתמשים מעורבים בדף הפייסבוק של המותג שלך. אוהדים מעורבים הם המשתמשים שכל הזמן אוהבים, מגיבים ומשתפים את התוכן או הפוסטים שלך. הם עושים זאת כי הם אוהבים את המותג שלך ומעוניינים לקנות ממך. רבים מהם הם הלקוחות הקיימים שלך.

לגרום ללקוחות שלך לכתוב

תארו לעצמכם תרחיש שבו אתם מזמינים מלון באינטרנט. לפני אישור ההזמנה, לעתים קרובות אנו קוראים ביקורות על המלון. באופן דומה באמזון, קונים לעתים קרובות לקרוא ביקורות לפני ביצוע רכישות. הביקורות האנונימיות הובילו לעלייתה של אמזון לתהילה, שכן הקונים מרגישים בטוחים יותר עם התשומות של צרכנים אחרים; צרכנים כמוך וכמוני. 67% מהמבקרים שלהם מסתמכים על הביקורות האנונימיות כדי לסייע בהחלטת הרכישה שלהם. זה מה שהפך את אמזון לכל כך מוצלחת.
הצרכנים אוהבים לקבל מידע רב על המוצר תחילה לפני שהם מחליטים אם לקנות. עם האינטרנט, הצרכנים מחפשים מידע נוסף וביקורות. לכן, חשוב לגרום ללקוחות הקיימים שלך לכתוב בדף שלך.
 

מענה מהיר לתגובות או לתלונות בפייסבוק

 
כל הלקוחות נהנים משירות טוב. זה נפוץ לשמוע אנשים מתלוננים על השירות הנורא שהם חוו. תלונות רבות מתמקדות בזמן המוגזם המושקע בהמתנה בטלפון לשירות לקוחות.
כל הלקוחות נהנים משירות טוב. זה נפוץ לשמוע אנשים מתלוננים על השירות הנורא שהם חוו. תלונות רבות מתמקדות בזמן המוגזם המושקע בהמתנה בטלפון לשירות לקוחות.
לסיכום, צרכנים לעתים קרובות מחפשים ערך נוסף מן הרכישות שלהם, מחוץ היתרונות המולדים של המוצר. על-ידי מתן הטבות נוספות ללקוחות שוחרי ערך אלה, באפשרותך להגדיל את הסבירות להמשך העסק שלהם, וליהנות מהרווח המוגדל מבסיס הלקוחות המתרחב שלך.
סגור לתגובות על 3 טכניקות להגברת נאמנות באמצעות פייסבוק

מאת:

קרית טק kiryatech כל הפתרונות הדיגיטליים במקום אחד: שיווק בפייסבוק שיווק בגוגל בניית חנות וירטואלית בניית אתר תדמית בניית דף נחיתה אחסון אתרים מוצרים בניית אתרים תחזוקת אתרים עיצוב לוגו קידום אתרים אורגני ניהול מוניטין ברשת כתיבת תוכן שיווקי

פרסם באתר כ - 128 מאמרים.

.

דילוג לתוכן