למה לבחור במלון בוטיק בצפון הארץ

20 במרץ 2022 | מאת: | מאמרים בקטגוריה תיירות וטיולים

 

כאשר אתם בוחרים לבלות את החופשה הבאה שלכם בצפון הארץ ולא למשל בירושלים אמנם קיימים מגוון רחב של מלונות בצפון או בירושלים אך העיר אינה מתאימה לאלו מכם שמחפשים חופשה שיש בה חזרה לטבע. בצפון יש נחלים וכן אזורים ירוקים שעין לא ראתה אותם. אם כבר אתם מתכננים חופשה לזוגות בין אם אתם זוג צעיר ללא ילדים או שאתם זוג צעיר בנפשו שמעוניין לבלות חופשה אינטימית לא כדאי לכם לבחור בצימר או בוילה אלא דווקא באחד ממלונות בוטיק בצפון. מאמר זנה יספר לכם למה כדאי לכם לבחור מלון בצפון ולא מלון בוטיק בירושלים למשל ולכך שהחופשה שלכם תהיה נעימה ויוקרתית.

חופשה אינטימית

אם אתם זוג שחוגג ירח דבש וזוג שמעוניין ליהנות מחופשה ייחודית ומרתקת ולהיות מספר ימים אחד עם השני ללא הפרעות כלל. לא כדאי לכם לבחור במלונות בירושלים שיש בה מגוון רחב של מלונות המלאים בילדים מתרוצצים ורעש רב אם אתם מעוניינים בחופשה שקטה ורגועה בוודאי שכדאי שתבחרו באחד ממלונות בוטיק שבצפון. קיים אמנם גם מלון בוטיק בירושלים אך הא יקר יותר בהשוואה למלון דומה בצפון מלון בוטיק בירושלים מתאפיין בעיצוב מודרני ואילו מלונות בצפון מתאפיינים בעיצוב יותר כפרי.

חדרים מעטים

אחד מהמאפיינים של מלונות בוטיק בצפון וגם של מלון בוטיק ירושלים הוא העובדה כי מדובר במלונות שבנויים על הקרקע ללא קומות או מפלסים רבים בכל מלון שכזה ניתן למצוא  חדרים מרווחים וגדולים ברובם המותאמים גם לנכים או לגיל השלישי.

החדרים גדולים יותר מחדר במלונות בתל אביב או בירושלים שאינם מלונות בוטיק עם שירותים ומקלחת צמודים ולעיתים גם מטבחון למעוניינים להכין אוכל בעצמם.

שירות אדיב

בעוד שבמלונות שונים שיש בה נופשים רבים שלא תמיד מצליחים להגיע ולשרת כל נופש כפי רצונו. מלונות בוטיק שמו להם למטרה להקשיב לכל אורח ולשרת אותו כמו שצריך הן ברמת ניקיון גבוהה במיוחד והן באטרקציות שונות שאין באף מלון אחר ומתאימות במיוחד לזוגות או לאנשי עסקים תלוי בקהל היעד של המלון שאתם בוחרים.

סגור לתגובות על למה לבחור במלון בוטיק בצפון הארץ

מאת:

אריק כהן עובד בחדשות bignews

פרסם באתר כ - 83 מאמרים.

.

דילוג לתוכן