שמלות כלה צנועות

16 באוגוסט 2016 | מאת: | מאמרים בקטגוריה אירועים וחתונות

מעצבי שמלות הכלה עובדים שעות רבות בכל יום, בכדי להתאים את הסגנון לכל כלה וכלה. יש שמלות כלה לנשים מלאות, גבוהות, שמלות גרנדיוזיות, קלאסיות או שמלות כלה צנועות. לא רק דתיות אוהבות ללבוש שמלות בסגנון הזה, כי אם נשים רבות שמכבדות את עצמן, או מעדיפות שמלות מעוצבות אך צנועות. בגלל שמדובר על שמלות כלה, הרבה יותר קל לעצב שמלת כלה מפוארת בסגנון צנוע יותר. ניתן להוסיף בדים עשירים של תחרה וסטן, להוסיף אבנים מעניינות לדאוג לאמרות בשרוולים או בחלק התחתון של שמלת הכלה ועוד רעיונות אינסופיים ששמלות צנועות לכלה, תהיינה בהחלט מרשימות. יש לחפש שמלת כלה, לפחות חצי שנה לפני מועד החתונה, כך שיהיה מספיק זמן לבחור את השמלה שתהיה זו שתלבשו ושתתאים לאופי ולסגנון שלכן.

עיצוב שמלת כלה צנועה באמצעות תופרת

יש כאלה שבכל זאת מעוניינות כי שמלות כלה צנועות, תישארנה למזכרת בארון הבגדים ותעבורנה לבת שבעזרת השם תינשא אף היא. כלות כאלה ששומרות על מסורת זו, תעדפנה לתפור את שמלות הכלה אצל תופרת שתעצב על פי הסגנון והאופי שלהן את שמלת הכלה הצנועה. ישי סטודיו לכלות במגזרים הדתיים ששמלות הכלה שם הן בהחלט מפוארות ומעוצבות, אך עדיין צנועות. יש להחליט מראש מה יהיה הסגנון גם של שמלת כלה בסגנון הצנוע, אם אתן מעוניינות בגזרה ישרה נפוחה, עם או בלי אפליקציות, עם אתן מעוניינות בתוספת עליונית שובל ועוד. ניתן למצוא שמלות צנועות מרהיבות, בסגנון דג, מה שהפך להיות בשיא האופנה בשנה האחרונה, אך שמלו כלה אלה, תהיינה מתאימות לנשים גבוהות וחטובות.

היום האופנה היא שמלות כלה צנועות

היום, כלות לא לובשות שמלו חושפניות ולא מתאפרות הרבה, המראה התמים של שמלות כלה צנועות, זה הסטייל גם של סלבריטאיות. ניתן לראות במדור הרכילויות במגזינים את שמלות הכלה הצנועות שהן לובשות. המראה הנקי והתמים של כלה- זה צו האופנה היום. שמלות כלה בסגנון צנוע, הן עשירות ומפוארות יותר למי שמעוניינת במראה מהודר ויש כאלה בסגנון פשוט, תמים ונקי, הכל תלוי באופייה של הכלה ובמיקום האירוע.

ליאנה סלון לעיצוב שמלות כלה – הסלון החלומי שלך. היכנסו לקבלת מידע נוסף.

סגור לתגובות על שמלות כלה צנועות

מאת:

פרסם באתר כ - 82 מאמרים.

.

דילוג לתוכן