מדבקת טפט קיר.

27 בפברואר 2022 | מאת: | מאמרים בקטגוריה עיצוב פנים

רוצה מדבקת טפט מסוגננת לחדר שלך?

מדבקת טפט הינה חסכונית ומהווה דרך פשוטה בה ניתן לשנות את מראה החדר שלך. גם אם אתה כבר משועמם ממדבקת הטפט הקיימת , אתה יכול בקלות להחליף אותה. Pixelim מספקת מגוון מדבקות טפט ללקוחותיהם. אתה יכול לבחור מתוך הקולקציה שלנו או להזמין אחת בהתאמה אישית.

מחפשים מדבקת טפטים אופנתית במחיר שפוי? הזמינו עכשיו מפיקסלים. אתה יכול להוסיף סגנון לחדר שלך עם מדבקת הטפט שלנו . מדבקות הטפט הללו הופכות בשניות את התחושה של החלל.  טפט מרשים הופך למוקד משיכה עבור האורחים. סלון או חדר ללא צבע נראה משעמם. לכן, הוסף צבעים לחדר שלך עם מדבקת הטפט האיכותית שלנו .

מדבקות הטפט יקשטו בצורה מושלמת את הקירות שלך ויתנו מגע עיצובי שונה. בחר עיצוב מרגש ונועז. מדבקות טפט אלו הן הדרך המושלמת להראות אופי וסגנון אינדיבידואליים. השתמש באוסף המהמם שלנו של מדבקות טפטים כדי לשנות את מראה החדר שלך. מדבקות הטפט האמנותיות שלנו מעניקות מראה אטרקטיבי על קירות חדר השינה.

Pixelim מספקת מדבקת טפט במספר עיצובים. עיצוב הבית שלך יכול להיות תהליך ארוך או יקר. לכן, אם אתה רוצה לעשות מייק-אובר מלא של החדר שלך, הן יהיו הפתרון המושלם. מה שצריך לעשות זה לקלף את כיסוי המדבקה, להסיר את המדבקה מהכיסוי ולהניח אותה בזהירות על קיר החדר.

העיצובים של מדבקות הטפטים הללו נעים בין מוטיבים של טבע, עיצובים מופשטים, הדפסים מרוקאיים ועוד. באמצעות מדבקות אלו תוכלו לשנות את מראה החדר שלכם במינימום מאמצים. אתה יכול לבחור אם אתה רוצה מדבקת טפט בגודל מלא או מדבקת טפט קטנה לקיר שלך.

אם מישהו רוצה להעניק לקיר מראה עץ אבל אין לו מספיק זמן לעשות זאת, הוא יכול לבחור במדבקת טפט עץ טבעי בצבע חום. זה יעניק מראה אלגנטי לחדר. זוהי מדבקה בהדבקה עצמית ולכן ניתן להשתמש בה בקלות. הלקוחות שלנו אוהבים גם את מדבקת הטפט של ציפורים מעופפות .

המדבקה הזו היא בצבע שחור וניתן לשלב אותה עם צבע אפור. יש מדבקת טפט של שש ציפורים עם סרטי דבק שמעניקה מראה ועיצוב מושלם. החומר המשמש במדבקה זו הוא למינציה 3 מ"מ ו-MDF מעץ.

מדבקת הטפט שמספקת Pixelim עמידה למים. לא נשארות שאריות דביקות לאחר הסרתן. Pixelim מספקת מוצרים עמידים במיוחד והצבע עמיד לאורך זמן. הם בוודאי יעניקו מראה יפה לחדר שלך. זו תהיה דרך מודרנית לשפר את מראה החדר או הדירה שלך.

Pixelim מבטיחה ללקוחותיה כי בעת הסרת המדבקות הללו; לא תראה קצוות לבנים שנותרו. על מנת להבטיח את אמינותם, הם מספקים ללקוחותיהם מדיניות החזרה של שבעה ימים.

 

סגור לתגובות על מדבקת טפט קיר.

מאת:

פרסם באתר כ - 15 מאמרים.

.

דילוג לתוכן