חדש! שקיות דויפאק ואריזות דויפאק – גם בכמויות קטנות ובעיצוב אישי!

24 בפברואר 2022 | מאת: | מאמרים בקטגוריה עסקים קטנים ובינוניים

כל יצרני המזון כבר יודעים: אחד הטרנדים האהובים ביותר על הצרכנים הוא מוצרי מזון שארוזים בשקיות עומדות (שקיות דויפאק).

שקיות דויפאק הן שקיות שיכולות "לעמוד" על המדף, בזכות התחתית הרחבה שלהן. שקיות דויפאק מורכבות מכמה שכבות, וכל שכבה מספקת הגנה מסוג אחר למוצר שבפנים. שקיות דויפאק הן אחד המוצרים הכי מבוקשים בתחום האריזה הגמישה, בזכות חוויית השימוש המצוינת שהן מעניקות ללקוחות. שקיות הדויפאק של פלקסופרינט נחשבות לאיכותיות ויפות במיוחד.

עד היום, יצרני מזון יכלו רק להדפיס שקיות דויפאק בכמויות גדולות. מעכשיו, חברת פלקסופרינט מציעה חידוש מהפכני: שקיות דויפאק בעיצוב אישי ובכמויות קטנות!

מי יכול להרוויח מהחידוש הטכנולוגי? כולם!

האם יש לכם מוצר מזון חדש ואתם עדיין לא בטוחים אם יש לו שוק?

אם בדיוק התחלתם לייצר מוצר חדש או ניסיוני, ואתם עדיין לא בטוחים אם יש למוצר הזה שוק, סביר להניח שתרצו קודם כל לייצר כמות קטנה יחסית, ולבדוק את השטח. עכשיו זה אפשרי! בחברה פלקסופרינט תוכלו להדפיס גם כמות קטנה מאד של שקיות דויפאק (שקיות עומדות), בעיצובים מרהיבים וספציפיים למוצר החדש שלכם. השקיות שלנו הן איכותיות ויפהפיות, והמחיר? הרבה יותר משתלם ממה שאתם חושבים!

שקיות דויפאק לעסקים ולכמויות קטנות

נניח שהחברה שלכם מעוניינת להוציא קו מיוחד של מאפים, או פיצוחים, או קפה בקלייה מיוחדת, או כל מוצר אחר שזקוק לשקיות דויפאק. עד עכשיו האפשרות היחידה שעמדה בפניכם הייתה לארוז את המוצר החדש והמיוחד באותה שקית הדויפאק הסטנדרטית שבה אתם משתמשים עבור כל שאר המוצרים שלכם.

והיום? היום כללי המשחק השתנו! מהיום תוכלו לעצב שקיות מיוחדות עבור כל מוצר, בעלות משתלמת! בין היתר תוכלו למצוא בחברת פלקסופרינט:

  • שקיות דויפאק לעסקים בכמות קטנה, עם עיצוב מיוחד לקו ספציפי של מוצרים
  • שקיות דויפאק לעסקים בהדפסה אישית (תוכלו אפילו להדפיס עליהן את השמות של הלקוחות שלכם!)
  • שקיות דויפאק בהדפסה מיוחדת לרגל אירועים וחגים. לדוגמה, תוכלו לעצב קו מיוחד של שקיות דויפאק לרגל יום העצמאות, ראש השנה, ועוד
  • שקיות דויפאק גם לעסקים שמייצרים כמויות קטנות בלבד

מה היתרונות של שקיות דויפאק בהדפסה אישית ובכמויות קטנות?

  • מיתוג מתקדם שתופס את הלקוח מהשנייה הראשונה: ראשית כל, שיטת ההדפסה החדשה של שקיות הדויפאק פותחת בפניכם אפשרויות מיתוג חדשניות ומתוחכמות שלא היו קיימות בעבר. דמיינו לעצמכם אילו שקיות דויפאק יפהפיות תוכלו לעצב עבור כל אחד ואחד מהמוצרים שלכם!
  • צמצום הסיכונים של העסק: מהיום, אין יותר צורך להמר ולהזמין כמויות גדולות של שקיות עבור מוצרים חדשים שעדיין אין להם שוק. פלקסופרינט תוכל לספק לכם כמות קטנה של שקיות דויפאק למזון (בעלות משתלמת!) ולעזור לכם לבדוק את השוק ואת הביקוש לפני שתעברו לייצור בהיקפים גדולים יותר.
  • הגנה על מוצרים רגישים מבלי להתפשר על העיצוב: שקיות דויפאק מספקות הגנה חשובה למוצרים שזקוקים להגנה מפני אור ולחות. מוצרים כמו קרוטונים, קפה, סוכר ותבלינים זקוקים לאריזות דויפאק כדי לשמור על הטריות שלהם. כעת תוכלו להמשיך לשמור על המוצרים האיכותיים שלכם בעזרת שקיות דויפאק איכותיות, אבל לא תצטרכו יותר להתפשר על העיצוב ועל המיתוג.

חברת פלקסופרינט היא אחת החברות המובילות בארץ בייצור פתרונות אריזה למזון. מזה 40 שנה, אנו מספקים שירותי אריזה ועיטוף לחברות בוטיק ולמפעלי המזון המובילים במשק. בזכות מכונות הייצור והדפוס המתקדמות שבמפעלנו, נוכל לספק לכם שקיות דויפאק (שקיות עומדות) באיכות גבוהה ובכל כמות שתרצו – בין אם מדובר על כמות גדולה או כמות קטנה. המוצרים של חברת פלקסופרינט מיוצרים בגאווה בישראל במחירים תחרותיים ובזמני אספקה מהירים!

סגור לתגובות על חדש! שקיות דויפאק ואריזות דויפאק – גם בכמויות קטנות ובעיצוב אישי!

מאת:

פרסם באתר כ - 2 מאמרים.

.

דילוג לתוכן