5 מוצרי מידע מהירים וקלים שתוכל ליצור בשעה אחת או פחות

19 בינואר 2022 | מאת: | מאמרים בקטגוריה אינטרנט

Jeremiah Carstarphen
אתה יכול להרוויח הרבה כסף בתור משווק שותפים או כמפיץ בחברת השיווק הרשתי שלך. אבל דבר אחד שמפריד בין הכלבים הגדולים להמונים בתעשיית העסקים הביתיים הוא שיש להם מוצרי מידע משלהם. להלן 5 מוצרי מידע מהירים וקלים שתוכל ליצור בשעה אחת או פחות. תמלול ראיון איכותני

1. אודיו- אתה יכול להשתמש בכלי כמו freeconferencecalls.com ולהקליט מספר בלתי מוגבל של אודיו תמורת $10 לחודש. אתה יכול גם להוריד את הקלטות האודיו האלה לכונן הקשיח שלך, ואז הם שלך לשמור.

לאחר מכן ניתן לצרוב את האודיו שלך על תקליטור ולשלוח ללקוחות שלך כמוצר פיזי. אתה יכול גם להשתמש באודיו שלך כדי ליצור קבצי mp3 שהלקוחות שלך יוכלו לקנות ולהוריד מהאתר שלך.

2. ספרים אלקטרוניים- ברגע שיש לך את האודיו שלך, אתה יכול לתמלל אותו לספר אלקטרוני. ברגע שתעתיק את האודיו שלך לספר אלקטרוני, תוכל לשכור מישהו שיגהה ויערוך אותו עבורך. אתה אמור להיות מסוגל למצוא מישהו שיספק לך את השירותים האלה במסגרת התקציב שלך באתרים עצמאיים כמו elance.com ו-guru.com.

זה ללא ספק מנצח את ההוצאות של חודשים בכתיבת ספר אלקטרוני משלך.

3. וידאו- אתה יכול בקלות להקליט סרטון הדרכה עבור הנישה שלך בפחות משעה. אתה לא צריך ציוד יקר כדי לעשות זאת. מצלמה דיגיטלית רגילה תעבוד.

תוכל להשתמש בסרטון שלך כדי ליצור מוצרים פיזיים כגון תקליטורי DVD. אתה יכול גם ליצור קבצי mp4 עבור הלקוחות שלך להורדה מהאתר שלך. תמלול ראיונות לסטודנטים

4. קורס לימוד ביתי- ברגע שיש לך כמה סרטונים, קטעי אודיו וספרים אלקטרוניים בנושא מסוים, תוכל לארוז את כולם יחד ולמכור אותם כקורס לימוד ביתי במחיר גבוה יותר.

5. סדנאות ואימון- אם אתם מכירים נושא טוב מאוד ויש ביקוש לידע הזה, פשוט שימו עליו מחיר ותתחילו ללמד אנשים.

חשוב שתספק מידע בעל ערך באיכות גבוהה לאורך תהליך יצירת המוצר שלך. תמיד מספקים יתר על המידה בשווי.

אתה לא רוצה לשים אשפה בשוק. יש מספיק מזה כבר. אתה לא רוצה שהמותג שלך יהיה איש הזבל או גברת הזבל.

כמו כן כאשר אתה מפיץ או שותף של חברה של צד שלישי, אתה כפוף לכללים ולגחמות של אותה חברה. זה מעצים כשאתה יוצר מוצרי מידע משלך, כי אתה לא צריך לחכות לבדיקה או לדאוג שהחברה תסגור עליך.

סגור לתגובות על 5 מוצרי מידע מהירים וקלים שתוכל ליצור בשעה אחת או פחות

מאת:

פרסם באתר כ - 386 מאמרים.

.

דילוג לתוכן