מדוע אתה תמיד צריך להשתמש מחדש בתוכן שלך ולהפיץ אותו

19 בינואר 2022 | מאת: | מאמרים בקטגוריה אינטרנט

מאמר זה ב-PinterestExpert גרגורי היין
תנועה היא הגורם המרכזי בהפיכת האתר למצליח. על ידי שימוש בשני מושגים – ייעוד מחדש והפצה – אתה יכול להגדיל את הצפיות שאתה מקבל ולשפר את הסיכויים שלך לבצע מכירה. תצהיר תמלול

הבה נסקור כל אחד מהנושאים הללו בנפרד, והתחל עם ייעוד מחדש. ברגע שאתה מייעד מחדש את התוכן שלך, אתה יכול להפיץ אותו ולצפות בתוצאות המאמצים שלך.

הגדרה מחדש של תוכן פירושה שאתה לוקח את התוכן הנוכחי שלך ומשתמש בו בדרך אחרת. לפעמים זה אומר לשנות את המדיה של התוכן, ולפעמים זה פשוט אומר לשנות את אופן השימוש בו.

לדוגמה, אני יכול לקחת את המאמר הזה שאני כותב עכשיו ולהקליט אותו לקובץ שמע. אני יכול גם להשתמש במצגת PowerPoint ובתוכנת לכידת מסך ולעצב אותה לסרטון ויראלי.

אתה יכול לעשות את זה גם אחורה. קח סרטון YouTube שבבעלותך ותמלל אותו למאמרים. פרסם את המאמרים האלה בבלוג שלך והם ימשכו את העכבישים של מנועי החיפוש ויעזרו לך לדרג גבוה יותר, כמובן בהנחה שהם מותאמים למילות המפתח שלך.

ייעוד מחדש הוא נהדר כדי להגיע לפלח רחב יותר של קהל היעד שלך. לא כולם אוהבים וידאו. אולי הם יעדיפו לקרוא. אנשים מסוימים עשויים להעדיף להוריד MP3 של התוכן שלך ולהאזין לו בזמן שהם מתאמנים. על ידי שימוש מחדש, אתה הופך את התוכן שלך לזמין לכולם ומעביר אותו בסגנון שהם ייהנו ממנו.

אם אתה מארח סמינרים, אתה יכול לעשות שוב אירועים, גם אם הם נעשים באמצעות מצלמת אינטרנט כמו ב-Ustream. פשוט תקליטו את האירוע ותהיה לכם סט סרטונים למכירה או לשימוש ויראלי במועד מאוחר יותר. תמלל אותם ויש לך ecourse חדש או יותר תוכן בניית תנועה לבלוג.

אם אתה מתחיל לאסוף כמויות עצומות של תוכן מעודכן, אולי תשקול להשיק אתר חברות שבו אתה מחייב עבור גישה לתוכן. תמלול שיחה מוקלטת

אתה יכול לחצות שווקי נישה גם עם תוכן מחודש. נניח שיש לך מדריך למוטיבציה. אתה יכול להשתמש בזה עבור נישה של מערכת היחסים, להצלחה עסקית, או עבור נישת הירידה במשקל. פשוט תשנה את זה קצת וזה הופך למוצר חדש לגמרי בשבילך!

הפצה של מוצרים אלה תעזור לך לקבל יותר קישורים נכנסים ותנועה. עדכוני RSS הם הפופולריים ביותר, שבהם אתה נותן למנהלי אתרים אחרים לתפוס עדכון של התוכן שלך כדי לפרסם באתר שלהם, עם קישור נכנס המצביע על כל המאמר שלך בדומיין שלך.

שיווק מאמרים על ספריות באיכות גבוהה כמו Articles היא עוד שיטה יעילה מאוד של הפצה מכיוון שמפרסמים יכולים לאסוף את התוכן שלך ולהשתמש בו, כל עוד הם משאירים את הקישורים שלך ללא פגע.

סגור לתגובות על מדוע אתה תמיד צריך להשתמש מחדש בתוכן שלך ולהפיץ אותו

מאת:

פרסם באתר כ - 386 מאמרים.

.

דילוג לתוכן