15 דברים לעשות בזמן ההמתנה במשרד רופא

19 בינואר 2022 | מאת: | מאמרים בקטגוריה אינטרנט

ת שלי ווב
ככל שמצבו הבריאותי של אבי מחמיר, אני מוצא את עצמי מבלה יותר זמן בחדרי מיון, במתקני בדיקות חוץ או באחד ממספר עצום של משרדי רופא. אם אתה נותן טיפול, אז ללא ספק בילית שעות רבות במשרד הרופאים גם עם מקבל הטיפול שלך. גם אם אינך מטפל, תמצא את ההצעות הללו מועילות במהלך ההמתנה לביקור שלך במשרד. חלקם דורשים מעט הכנה מוקדמת, אבל הם בהחלט שווים את המאמץ ויעזרו לך להשיג יותר ביום שלך. תמלול משפטי

1. מחק תמונות מהמצלמה הדיגיטלית שלך
עיין בכל התמונות במצלמה הדיגיטלית שלך ומחק את אלה שאינך מתכוון להדפיס או להוסיף לפוטושופ המחשב שלך. אם כבר העלית אותם, מחק את כולם.

2. כתוב פתקים, כרטיסי יום הולדת או פתקי תודה
אני תמיד שומר כמה פתקים ופתקי תודה במארגן שלי, כך שכשיהיה לי כמה רגעים, אוכל לכתוב ברכה מהירה ביד. אנשים אוהבים לקבל אותם והפתקים בכתב יד כמעט הפכו לאמנות אבודה.

3. התעדכן ברשימות המשימות שלך
זה זמן טוב לעבור על המארגן שלך ו……לארגן. מחקו את הדברים ברשימת המשימות שלכם שהשגתם, הוסיפו דברים חדשים, בדקו שלא שכחתם כלום. עבור על חלק הכתובות של המארגן שלך כדי לוודא שמחקת כתובות ישנות כלשהן.
אם יש לך מארגן עבור מקבל הטיפול שלך, עדכן גם את זה. האם רשימות התרופות מעודכנות? האם עליך לתעד שינויים כלשהם בהתנהגות האחרונה? כל אלה הם דברים שלוקחים זמן ואפשר לעשות אותם בזמן ההמתנה.

4. הביאו מגזין מהבית
המגזינים שאתה מוצא בחדרי המתנה הם אף פעם לא אלה שאתה באמת רוצה לדפדף בהם ואני יודע שיש לך בבית גיליונות לא נצפים של המגזינים האהובים עליך (כי אף פעם אין זמן לקרוא אותם). למה לא להביא אחד או שניים איתך? זה כמעט ייראה כמו הישג לעבור אחד כזה.

5. גזרו קופונים
הביאו אתכם את תוספות הקופונים של יום ראשון או רביעי מהעיתון שלכם וגזרו את הקופונים שבהם תוכלו להשתמש במסע הקניות הבא שלכם. (בונוס נוסף הוא שחולי דמנציה, במיוחד אלו הסובלים מאלצהיימר, אוהבים לגזור קופונים. אם תביאו אתכם זוג מספריים קהים, תוכלו להציע את התוספת למקבל הטיפול שלכם לאחר שתבחרו את אלו שתשתמשו בעצמכם. )

6. הביאו ספר בכריכה רכה.
ספר קטן בכריכה רכה יתאים בקלות לרוב ארנקי הנשים ולרוב תיקי הגברים. הביאו אחד שהוא "קריאה קלה" כדי שלא ידרוש ריכוז ללא הפרעה. ספרי סודוקו בכריכה רכה או ספרי תשבצים הם גם אפשרויות טובות. קל "לחזור" אליהם וגם מגרים את המוח. דבר אחד שלמדתי מהדמנציה של אבי הוא שאני רוצה להמשיך להפעיל את המוח שלי.

7. בדוק את הדואר האלקטרוני שלך.
אם יש לך אייפון או מכשיר יד נגיש לדואר אלקטרוני אחר, קרא את הדואר האלקטרוני שלך ומחק את הפריטים שלא תצטרך. זו פעילות די חסרת שכל ועוד פריט אחד שאתה יכול לסמן ברשימת ה"מטלות" שלך. תמלול ראיונות

8. נקו את הארנק (או התיק).
אולי כדאי להביא איתך שקית אשפה קטנה לפעילות זו. היפטר מהמקלות השבורים של מסטיק, קבלות מיותרות וקופונים שפג תוקפם ועותקים ישנים של דואר אלקטרוני. זה משהו שאני אף פעם לא מתכוון לעשות בבית, אבל אני תמיד "מתכוון לעשות". אנשים אולי מסתכלים עליך קצת מוזר, אבל למי אכפת? תהיה לך נשיאה נקייה יותר בסיום!

9. שחקו במשחקי יד.
זה די ברור וכנראה שאתה כבר משחק במשחקים שהגיעו עם הטלפון הסלולרי שלך. אולי תשקול להשקיע גם ב-PlayStation PSP או במערכת Nintendo DS. בומים רבים עושים בדיוק את זה. שוב, בונוס נוסף הוא שגם מקבל הטיפול שלך יוכל לשחק.

10. קלפי מתכונים
האם אתה זוכר את כל המתכונים האלה שקרעת ממגזינים או שרבטת על גיליונות נייר, תמיד מתכוונת לתמלל אותם לכרטיס מתכונים אמיתי מתישהו? ובכן, עכשיו זו ההזדמנות שלך לעשות את זה. תמיד נשא כמה כרטיסי מתכונים במארגן שלך ותפוס כמה מהמתכונים שאתה רוצה לתמלל. תוכל להכניס אותם לקופסת המתכונים שלך ותהיה לך פחות לחפש כשתרצה להכין את הפריט הזה שוב.

11. עבודת רקמה
אם אתה אחד מאותם אנשים מוכשרים שיכולים לסרוג, לסרוג, לתפור צולב, לתפור ביד וכו', בכל האמצעים, הבא את העבודה שלך איתך לביקורי המשרד. זכור, תפר בזמן חוסך תשעה.

12. כתב עת
ב-Beyond Coping Telesummit שלנו, דניס בראון דיברה על החשיבות של יונאלינג וכיצד זה יכול לעזור להפיג מתח ולעזור למצוא תשובות לשאלות הטיפול שלך. הג'ונלינג לא לוקח הרבה זמן ו-גניתן לעשות זאת בקלות בזמן ההמתנה לפגישה רפואית.

13. מדיטציה
בגלל שאתה כנראה לא מכיר אף אחד שיושב איתך בפינת ההמתנה, זה לא גס לעצום את העיניים ולהתחבר לחוכמה שבך. התחל בנטילת 3 נשימות ארוכות והתרכז בנשימה שלך. אתה תהיה רגוע יותר ועדיין ערני מספיק כדי לשמוע את שמך כאשר הוא נקרא.

14. האזינו לפודקאסט
בדרך כלל אני לא מציע להשתמש בטלפון סלולרי או להאזין למוזיקה ב-iPod שלך (למעשה, משרדים רבים מזעיפים פנים על דברים כאלה) אבל אני חושב שהאזנה לפודקאסט (עם טלפונים אוזניים) שומר אותך ערני מספיק כדי לשמוע את השם נקרא ולעתים רחוקות תמצא את עצמך שר לפודקאסט – לפחות לא אלה שהאזנתי להם.
אתה יכול ללמוד שפה חדשה, ללמוד עוד על מצבו של מקבל הטיפול שלך, או אפילו להאזין לדרשת הכנסייה בשבוע שעבר.

אני כן חושב שמוזיקה רכה ומרגיעה (ללא מילים) עשויה להיות טובה עבור מקבל הטיפול שלך.

15. כתוב רשימות
יש לי ספר בשם רשום את עצמך (כדרך לגילוי עצמי) מאת אילין סגלוב ופול בוב וליק. בדומה לרישום יומן, הספר הזה עוזר לחקור את המחשבות הפנימיות שלך על דברים כמו מרכיבי היום המושלם שלך, כל המגזינים שאתה מנוי אליהם, מרכיבי המזון האהובים עליך וכו'. לאנשים שאוהבים רשימות, זה ספר נהדר!

אז הנה לך. עם קצת הכנה, לעולם אל תשתגע בזמן ההמתנה לפגישה שוב!

שלי ווב היא אחות מוסמכת כבר כמעט 30 שנה, בעלת ניסיון בתחומי טיפול נמרץ יילודים, דיאליזה, ניהול תיקים וטיפול בקשישים. כשאביה הגיע לגור איתה ב-2005, התבררו יתרונות הניסיון הרפואי שלה. עקב דמנציה ואי ספיקת לב, אביה לא היה מסוגל יותר לדאוג לעצמו לבד ולכן היא לקחה על עצמה את התפקידים הללו.

לאחר שחוותה את חוסר האונים, התסכול, ההצפה ואפילו הבדידות שמביאה טיפול בהורה מזדקן, שלי מודעת היטב לתמיכה הרגשית והחינוכית לה זקוקים המטפלים ולכן היא פתחה את אתר האינטרנט של The Intentional Caregiver. עם הניוזלטר השבועי שלה, עדכוני חדשות יומיים וראיונות שמע חודשיים של מומחים לטיפול בקשישים ושירותים תומכים, שלי שואפת לעודד ולחנך את המטפלים כך שיוכלו להעצים את הטיפול הטוב ביותר לעצמם תוך טיפול ביקירם המזדקן. ).

בזמנה הפנוי היא נהנית מגינון, גידול תרנגולות, שיעורי בלט וטעימות יין.

סגור לתגובות על 15 דברים לעשות בזמן ההמתנה במשרד רופא

מאת:

פרסם באתר כ - 386 מאמרים.

.

דילוג לתוכן