בחירת המתמללים המתאימים לחברת שירותי התמלול שלך

19 בינואר 2022 | מאת: | מאמרים בקטגוריה אינטרנט

מאמר הערות הדפס מאמרשתף מאמר זה ב-Facebook1שתף הג'ויס וורן
בחירת המתמללים הנכונים עבור חברת שירותי התמלול המקוונת שלך היא בעלת חשיבות עליונה ועושה הבדל עצום בהצלחת החברה שלך. תמלול הקלטות לבית משפט

בואו נודה בזה. כל אחד יכול לומר, "אני טיפוס ממש טוב, ואני יכול להקליד ממש מהר!"

המשפט הזה, כשלעצמו, מטעה. אם אתה זה שבודק מועמדים, המשפט הזה ייצור עבורך דגל אדום. בעת דפדוף בקורות חיים, עליך להיות יסודי, לקחת את הזמן ולבצע את הבחירות הטובות ביותר עבור אלה שאתה רוצה לבדוק. כמובן, הפניות מתמלולות מנוסים אחרות הן גם טובות, אבל כשאתה מבסס את הבחירות שלך על קורות חיים של מועמדים, חשוב מאוד לבחור רק את אלה עם ניסיון קודם.

ראשית, קרא את קורות החיים וציין את השימוש הנכון בדקדוק, פיסוק ועיצוב של קורות החיים עצמם. אם קורות חיים לא יוצגו כראוי, סביר להניח שהמבקש לא יתאים. שירות תמלול

בדוק את המועמדים שבחרת ובדוק אותם היטב. ודא שאתה נותן להם הוראות כיצד העיצוב מתבצע ומה בדיוק אתה מצפה מהם. לאחר שתקבל את הבדיקה בחזרה, בדוק אותה בפירוט. קרא הגהה לאודיו כדי לוודא שכל מה שהוכתב תומלל בצורה מדויקת.

אם תגלה שהמבקש חסר בתחום אחד, זכור, אתה לא שם כדי "ללמד" אותם כיצד לבצע תמלול. הם צריכים כבר להתחנך בתחום הזה. אל תעבור אותם אם אתה מרגיש שהם פשוט לא מתאימים. זכור, החברות הטובות ביותר צריכות להתקשר עם המתמללים הטובים ביותר, אז היזהר מאוד בבחירות שלך, שכן עבודתם תשקף את החברה שלך. מי שיבצע את ההגהה עבור החברה שלך יוכל להודיע ​​לך אם המתמלל החדש מצליח או לא. אתה יכול להכניס אותם לתקופת ניסיון, נניח 30 יום, ואם הם לא ישתפרו תוך פרק זמן זה, תצטרך לבטל אותם.

מתמלל טוב ישא את התכונות הבאות:

1. היכולת לעקוב אחר הוראות
2. תמיד לעמוד או להביס את המועד האחרון לעבודה
3. הסכים ושמח עם שיעורי השכר שלך
4. נכונות לעבוד שעות נוספות על מנת לבצע את העבודה
5. בעלי כישורי תקשורת טובים
6. להיות מסוגל לתמלל גם אודיו טוב וגם קשה בצורה מדויקת
7. הציעו לעשות עבודה לעיתים קרובות
8. עבודה עצמאית היטב
9. תהיה מישהו שאתה יכול לסמוך עליו
10. לשאת כישורי דקדוק, סימני פיסוק ועיצוב מצוינים

זכור להתייחס תמיד לאנשי התמלול שלך בכבוד. הרי לולא הם לא הייתם איפה שאתם היום. הם עושים את העבודה, ומגיע להם כבוד ושכר מקובל על מה שהם עושים. אל תתייחס אליהם בחומרה. יש לכבד אותם בכל עת על מה שהם עושים עבורך.

אם תתייחס אליהם טוב, הם יעבדו עבורך לאורך זמן, והם יפיצו את הבשורה על החברה שלך לאחרים. לא רק מהם מצפים לאדיבות, אלא גם ממך.

לשם כך, הקפד להתקשר עם הטובים שבטובים. הלקוחות שלך ראויים לטוב ביותר וכך גם לתמלילים שלך, אז בחר את המתמללים שלך היטב.

סגור לתגובות על בחירת המתמללים המתאימים לחברת שירותי התמלול שלך

מאת:

פרסם באתר כ - 386 מאמרים.

.

דילוג לתוכן