דרישות דיווח של בית המשפט

19 בינואר 2022 | מאת: | מאמרים בקטגוריה אינטרנט

מאמר הערות הדפס מאמרשתף מאמר זה ב-Facebook1שתף מאמר זה ב-Pinterest
כתב בית המשפט הוא איש מקצוע האמון באחריות לתמלל במדויק את המילים הנאמרות בדיונים באולם בית המשפט, בהצהרות ובישיבות משפטיות. באולם בית משפט, ניתן לראות אותו או היא יושבים במקום קבוע, לעתים קרובות לפני השופט, מקלידים ללא הפסקה ליד מכונה. מלבד לכידת ההליכים, הכתב עשוי להיות מוטל לספק שידור חוזר מיידי בכל פעם שיש צורך להבהיר הצהרות, או כאשר חלקים מההליך מעורפלים או מעורפלים. תמלול שיחות מוקלטות

איך הופכים לכתב בית משפט?

אפשר להפוך לכתב על ידי השלמת תואר עמית לאמנויות כדי ללמוד עוד על טרמינולוגיה משפטית וללמוד כיצד להפעיל את הציוד המשמש להקלטת הליכים באולם בית המשפט. שוב, השלמת קורס בן שנתיים זה אינו כלל קשה ומהיר. הזכאות מבוססת על עמידה במבחני הסמכה או תקני רישוי, המשתנים בהתאם למדינה שבה האדם מעוניין לעבוד. עם זאת, נקבעה דרישה אחידה לכל אישור מדינה על ידי איגוד כתבי בית המשפט הלאומי (NCRA), אשר יש לו דרישה מינימלית של 225 מילים לדקה לתמלול מילים מדוברות. אפשר גם להפוך לכתב מוסמך בבית המשפט תחת ה-NCRA עם השלמת בחינת הסמכה, ועם ההרשמה לשיעורי המשך.

אז שוב, התהליך משתנה ממדינה למדינה. למעשה, ישנן מדינות המחייבות את כתב בית המשפט להיות נוטריון מורשה כדרישת הסמכה.
אילו יכולות צריך להיות לכתב בית המשפט?

כתב בית משפט צריך לשמוע טוב. זוהי דרישה שלעתים קרובות מתעלמים ממנה. במהלך ההצהרות, כתבי בית המשפט יושבים בסמיכות לנואמים, אך במהלך דיונים בפועל באולם בית המשפט, הם עשויים לשבת במרחק מעמדת העדים ומהשופט. שמיעה טובה חשובה לתפוס את המילים בצורה נכונה כאשר אנשים מדברים כולן בו זמנית. תמלול הקלטות לבית משפט

כתב בית המשפט צריך להיות בעל כישורי אנגלית טובים, הכוללים דקדוק, איות וסימני פיסוק. חשוב שהתמליל יהיה מדויק ב-100 אחוז מאחר שהוא התיעוד היחיד של מה שהתרחש בפועל במהלך ההליך המשפטי.

איש מקצוע מדווח בבית המשפט צריך להיות בעל ידע במחשבים. הוא או היא צריכים להכיר היטב את ציוד זיהוי הדיבור ומכונות הסטנוטייפ המשמשים באולם בית המשפט.

איש מקצוע מדווח בבית המשפט צריך להיות בעל ידע בסיסי בחוק. לשם כך, השכלה בת 4 שנים לתואר ראשון הופכת ליתרון על פני תואר עמית בן שנתיים. אך בכל מקרה, אחיזה איתנה בטרמינולוגיה המשפטית תפעל לטובת כתב בית המשפט ואחרים הפועלים בזירה המשפטית.
האם משתלם להיות כתב בבית המשפט?

דיווח בבית המשפט תואר כעבודה בשכר גבוה הדורשת הכשרה של שנתיים בלבד. למעשה, הלשכה האמריקאית לסטטיסטיקה של העבודה קובעת כי בשנת 2004, יותר מחמישים אחוז מהכתבים בבית המשפט הרוויחו בין 30,690 ל-60,750 דולר; התעסוקה צפויה לגדול ב-25 אחוזים בשנים הקרובות. הפוטנציאל לצמיחה בקריירה זו ברור; זו עבודה שאכן מביאה תגמולים גבוהים.

סגור לתגובות על דרישות דיווח של בית המשפט

מאת:

פרסם באתר כ - 386 מאמרים.

.

דילוג לתוכן