תוכנה לזיהוי כתב יד

19 בינואר 2022 | מאת: | מאמרים בקטגוריה אינטרנט

ב- Digg1שתף מאמר זה ב-Redditשתף מאמר זה ב-Pinterest
אחת ההתקדמות הגדולות ביותר במחשבים ניידים היא המחשב הנייד עם מסך מגע. בשנת 2009 Hewlett Packard הציגה את המחשב הנייד TouchSmart tm2 עם מסך מגע פופולרי מאוד. זה היה המחשב הנייד הראשון שהפעיל פונקציונליות משתמש מרובה מגע המאפשרת למשתמשים לגעת במסך ביותר ממיקום אחד בו-זמנית ולבצע מחוות לשליטה בתוכנה. זוהי תכונה שימושית מאוד אבל היא לא עובדת מסיבה אחת מאוד פופולרית שאנשים קונים מחשבים ניידים עם מסך מגע מלכתחילה וזו זיהוי כתב יד. תמלול ראיון מחיר

תוכנת זיהוי כתב יד עשתה התקדמות עצומה במהלך השנים. בעצם הדרך שבה התוכנה עובדת היא שהמשתמש כותב על מסך המחשב עם סטיילוס או עט אלקטרוני והמחשב מנסה לקרוא את כתב היד ולתמלל אותו לטקסט. גרסאות מוקדמות של תוכנות מסוג זה היו רצופות בבעיות ומאוד לא מדויקות. תוכנת זיהוי דיבור הפכה מדויקת מאוד עם השנים ובמקומה בא זיהוי כתב יד.

תוכנה מסוג זה שימושית מאוד לאנשים שנמצאים הרבה בטיולים ולא יכולים בקלות להניח את המחשב הנייד שלהם במקום כדי להקליד בו משהו. עבור יישום מסוג זה, הרבה יותר קל לכתוב על המסך כאילו אתה כותב על פנקס רשימות. איך לעשות תמלול

ישנם כמה טריקים כדי לגרום לתוכנת זיהוי כתב יד לפעול כהלכה במחשב הנייד שלך עם מסך המגע. הראשון הוא לעבור את תהליך ההכשרה. התוכנה די טובה ממש מהקופסה בזיהוי כתב יד אבל הדיוק ישתפר אם תעבור הדרכה פשוטה. הדרך שבה זה עובד היא שהתוכנה נבקש ממך לכתוב סדרה של ביטויים. אז זה ישווה את כתב היד שלך בפועל מול מה שהוא ציפה שתכתוב. זה ירשום הערות של סגנון הכתיבה המסוים שלך ולכן יהיה הרבה יותר מדויק כאשר אתה משתמש בתוכנה בעתיד. לדוגמה, זה עשוי לבקש ממך לכתוב את הביטוי "לילד יש כדור כחול". לאחר מכן הוא ינסה לקרוא את כתב היד שלך. אם זה יפרש את כתב היד שלך לקרוא את "לילד יש פעמון כחול", זה יידע מייד שזה לא נכון ויזכור שה-a שלך לפעמים נראה כמו e של.

זה למעשה די מדהים עד כמה סוג זה של יישום תוכנה יכול להיות. התוכניות הטובות ביותר לזיהוי כתב יד יכולות למעשה לזהות ולתמלל כתיבה סתמית לטקסט. בהתחשב בכמה זה קשה לקרוא את הכתיבה הקולנית של אנשים רבים, זה הישג מדהים.

סגור לתגובות על תוכנה לזיהוי כתב יד

מאת:

פרסם באתר כ - 386 מאמרים.

.

דילוג לתוכן