המרת קובצי אודיו לתווים

19 בינואר 2022 | מאת: | מאמרים בקטגוריה אינטרנט

ישנן מספר תוכנות המנסות ליצור תווים מקבצי אודיו, אך עד כה אף אחת לא הצליחה להוציא זאת ביעילות. אני זוכר כמה שנים אחורה השתמשתי בתוכנה אחת בשם "מלודין" שהצליחה להמיר קבצי אודיו לתווי מוזיקה. עם זאת, כל דבר שלא היה מונופוני לחלוטין לא יוצג כראוי. במוזיקה "מונופוניה" מתייחסת למנגינה בודדת המושמעת ללא ליווי הרמוני. דוגמה טובה לצליל מונופוני היא משרוקית פח. עם זאת, Melodyne לא נוצרה למעשה כאמצעי להמרת קבצי אודיו לתווים. הוא תוכנן יותר למטרת רימיקס ועיצוב מחדש של מנגינות. גיליתי שזה עבד מאוד עם שירה נשית שכן אפשר לקחת דגימה ווקאלית, להזיז ולמתוח את התווים מסביב ולעשות את זה כך שהמנגינה המקורית כמעט בלתי ניתנת לזיהוי. מחיר תמלול הקלטות לבית משפט

הסיבה לכך שכל כך קשה לתוכניות אלה לבצע המרה זו היא כי קבצי אודיו מורכבים מאוד. קובץ שמע/mp3 סטנדרטי יכיל מספר כלים מנגנים בו זמנית, כולם עם גובה, עוצמת קול ומשך שונים. זה יהיה כמעט בלתי אפשרי עבור תוכנה לבודד או לזהות צליל בודד בתוך הספקטרום ההרמוני הזה.

אם אתה רוצה לקבל תווים עבור שיר מסוים, פתרון טוב יותר עשוי להיות לנסות ולמצוא גרסת MIDI של השיר. ישנם אתרים רבים שבהם אתה יכול להוריד קבצי MIDI בחינם. עם זאת, מניסיוני רבים מקבצי ה-MIDI החינמיים הזמינים להורדה לא תומללו כהלכה והדבר האחרון שאתה רוצה לעשות כשאתה לומד קטע מוזיקלי הוא ללמוד בצורה לא נכונה. לעתים קרובות עדיף לרכוש קבצי MIDI מספק נחשב. תמלול קבצי שמע

אולי אתה שוטט מה זה MIDI. General MIDI (GM) הוא פורמט קובץ לשחזור עיבוד מוזיקלי מסוים. בניגוד לקובץ שמע, קובץ MIDI אינו מכיל צלילים ככזה. הקובץ הוא פשוט סדרה של הוראות, המושמעות באמצעות רצף MIDI, בדרך כלל מערבות מחשב ותוכנות רצף MIDI. הקבצים מכילים מידע על שם שיר, מידע על זכויות יוצרים, גובה הצליל, משך זמן ואפילו אפקטים. אחד היתרונות של קבצי MIDI על פני קבצי אודיו הוא שקובצי MIDI הם הרבה יותר קטנים בגודלם. בנוסף, אתה יכול לערוך ולסדר מחדש את התווים באמצעות רצף MIDI. ישנם מספר רצפי MIDI או תוכנות תווים מוסיקליים זמינים כגון פינאלה, סיבליוס וציון מוזה, רק כדי להזכיר כמה. אתה יכול להשתמש בתוכנות אלה כדי להמיר את קובצי ה-MIDI לתווים ואפילו להדפיס אותם. קבצי MIDI משמשים בדרך כלל גם לקריוקי.

השורה התחתונה היא שאתה יכול לחפש גרסת MIDI של השיר שאתה רוצה ללמוד או לעבור את המשימה המאומצת של לשבת ולתמלל באופן ידני את התו לשיר, מה שיכול להיות גם דרך טובה ללמוד.

סגור לתגובות על המרת קובצי אודיו לתווים

מאת:

פרסם באתר כ - 386 מאמרים.

.

דילוג לתוכן