מורים – כיצד קבלן עצמאי או עוזר וירטואלי יכולים לעזור

19 בינואר 2022 | מאת: | מאמרים בקטגוריה אינטרנט

מאמר זה ב-PinterestExpert JL Croto
אם אתה מורה, במיוחד אם אתה מאלה שעובדים במקביל על תואר שני, בקושי נשאר לך זמן למשפחה, לחברים ולהנאה. בשלב זה של הקריירה שלך, אולי תרצה לגייס את העזרה שקבלן עצמאי או עוזר וירטואלי יכולים לתת, הן במשימות אישיות והן במשימות הקשורות לעבודה. תמלול שיחות מוקלטות

הוראה כרוכה בעיצוב מערכי שיעור ומצגות רבות, ובחלק זה של העבודה שלך, אתה יכול למעשה לבצע מיקור חוץ של עומס העבודה ל"עוזרת" המיומנת ביותר שלך, מכיוון שהיא או הוא יכולים ליצור מצגות PowerPoint בעלות מראה מקצועי ומצוחצח כדי להגדיל את תלמידיך הֲבָנָה. בהינתן ההוראות המתאימות, כנראה שהעוזר שלך יכול לעשות את המצגת לבד, עם הערות; אתה פשוט צריך להניח מה אתה רוצה להשיג. בנוסף, אם ברצונך לתמלל חלק חשוב מהכיתה לצורך הפניות עתידיות או פשוט לזכרון, עליך רק להקליט אותו, והעוזר שלך יבצע את התמלול הדרוש.

אם, לעומת זאת, אתה עובד על התואר השני שלך, ואתה צריך לבצע את המחקר, התזה או עבודת הגמר במהירות, העוזר שלך יכול גם לתת לך יד. שוב, בהינתן ההנחיות הנכונות, העוזר שלך יכול למצוא מחקר מקיף על שאלות המחקר שלך ואפילו להפנות אותך לכמה דגשים בקריאות שלו, או להמליץ ​​על כמה מאמרי כתב עת אמינים או משאבים מקוונים אחרים. אם אתה מכתיב את המסמכים שלך ושולח את ההכתבה הדיגיטלית, העוזר שלך יכול לתמלל את ההכתבות האלה לפורמט המתאים, למשל בסגנון MLA או APA. תמלול הקלטות לבית משפט

כפי שנאמר לעיל, כמעט תמיד, הסיבה לקבלת קבלנים עצמאיים או עוזרים וירטואליים היא כדי שיהיה יותר זמן לחיים מחוץ לעבודה. אלה כוללים נסיעות, ימי הולדת ואירועים אחרים, קונצרטים, ספורט. אפילו בדברים שאינם קשורים לעבודה, העוזר שלך יכול למלא תפקיד חיוני. אם אינך רוצה להדאיג את עצמך עם מסלול הטיול שלך, אתה יכול לבקש מהעוזר שלך לעשות זאת עבורך. העוזר שלך יכול לבצע מחקר מקוון לגבי הטיולים החסכוניים והמהנים ביותר וכיצד לבצע אותם. העוזר שלך יכול גם לנהל לוח שנה כדי שלא תפספס שום יום הולדת או יום נישואין לעולם, ולמנוע את כל המריבות המיותרות עם אנשים אהובים. יש התלבטות לגבי מתנות? אל תדאג, כי העוזר שלך יכול גם לאתר את המתנות המושלמות עבורך, בהינתן כמה הנחיות. יתר על כן, אם אתם מתכננים אירוע גדול ליום מיוחד של אדם אהוב, מסיבת שיבה הביתה, או אפילו מסיבת כיתות, העוזר שלכם ישמח לחקור את המסעדות וחדרי האירועים הטובים והמשובחים ביותר ברחבי האזור, לתאם איתם , ולנהל את כל הלוגיסטיקה, כך שהאירוע יתנהל בצורה חלקה.

בהתחשב בכל אלה ועוד, תופתעו מכמות הזמן שיכולתם לבלות עם עצמכם, עם המשפחה והחברים במהלך השנים ללא קבלן עצמאי או עוזר וירטואלי. כדאי שתעסיק אחד, ומהר.

סגור לתגובות על מורים – כיצד קבלן עצמאי או עוזר וירטואלי יכולים לעזור

מאת:

פרסם באתר כ - 386 מאמרים.

.

דילוג לתוכן