דלתות זכוכית מעוצבות

10 באוגוסט 2016 | מאת: | מאמרים בקטגוריה עיצוב פנים

אחת השיטות לעצב בית היא לבחור עבורו דלתות פנים וכניסה מעוצבות, אשר הן לבדן תורמות תרומה בלתי אמצעית למראהו החיצוני והפנימי של הבית. כפי שכאשר מעצבים חלונות יש לקחת בחשבון כיצד תיראה הזכוכית, לעתים השאלה הזו מגיעה לפתחו של תחום עיצוב הדלתות, במיוחד אם אתם צרכנים שתכננו כי דלתם תהיה דלת מזכוכית. בשונה מהעבר – שרק זכוכית שקופה ללא צבע הייתה בנורמה, השתנה התחום ללא היכר לא רק בשל כך שניתן לבחור ויטראז'ים וזכוכיות צבעוניות, אלא גם משום שהעיבוד של הזכוכית השתנה: ניתן לבחור התזת חול ודגמים נוספים שגורמים לזכוכית להיות מחוספסת.

עיצוב הצבע של הזכוכית

על אף כי בעבר פרמטר זה לא היה מפותח כמו היום, בימינו מדובר בבחירה ששקולה לצביעת קיר. בתעשיית הזכוכית לדלתות ניתן לבחור היום באיזה גוון שרוצים ממש ללא הגבלה, וכן גוון משפיע באופן חסר תקדים על עיצוב הבית. לכן, מומלץ מאד שאת הבחירה ילווה מעצב פנים, וגם אם לפני שנים כשהתחלתם לעצב את הבית תכננתם כיצד הזכוכית בדלת תיראה – כדאי להביא את זה לחידוד אצל מעצב פנים אשר ישביח עוד יותר את בחירתכם ויבדוק שלא תתחרטו על העיצוב שניסחתם אחר כך, באמצעות מציאת פגמים בעיצוב וניסוח הצעות לתיקונם.

עיצוב העיבוד של הזכוכית

עיבודה של הזכוכית כבר מזמן אינו רק העיבוד החלק. ניתן לבחור בהתזת חול, בזכוכית מראה, בזכוכית מבריקה שאינה מראה, בזכוכית מט (לא מבריקה בכלל, בצבע כהה בדרך כלל), ועוד. העיבוד של הזכוכית תורם מאד לעיצוב הבית, ולעתים על אף שהצבע מתאים מבחינה עיצובית הדלת אינה מתאימה כי לא נבחר עיבוד נכון לזכוכית. גם בנושא זה מומלץ להתייעץ עם דלתות ברשת פנדור מעצב פנים אשר יבטיח שאתם בוחרים נכון, בשיטה שאכן תתרום לחידוד עיצוב ביתכם.

עיצוב הפרופילים שמסביב לזכוכית

ניתן לבחור בפרופיל בודד, או בכמה פרופילים שיצרו מספר מסגרות סביב חלקים בזכוכית, בסגנון עיצוב בלגי. על פי רוב, בדלתות זכוכית מעוצבות שהן דלתות הזזה נעדיף לבחור פרופיל אחד, ומקסימום – פרופיל נוסף שיחצה את הדלת לשניים בצורה אופקית. בדלתות פתיחה השיטה הבלגית המרובה פרופילים וחלוקות משנה היא הדומיננטית, וניתן לבחור דגמים רבים שלה: ריבועים סימטריים, מלבנים וצורות משתנות. מומלץ ללוות את בחירתכם בייעוץ ממעצב פנים מומחה!

סגור לתגובות על דלתות זכוכית מעוצבות

מאת:

פרסם באתר כ - 82 מאמרים.

.

דילוג לתוכן