5 שלבים למעבר של בלוק סופר בעבר

19 בינואר 2022 | מאת: | מאמרים בקטגוריה אינטרנט

Expert David Weedmark
עבור סופרים רבים, אפילו הסופרים המנוסים ביותר, בהייה בדף ריק או במסך מחשב הוא אחד המפגשים המפחידים ביותר בעולם. חסימת סופרים יכולה להימשך בין כמה דקות לשנים אפילו. עם זאת, ככל שאתה מכיר את עצמך טוב יותר, וככל שאתה מבין טוב יותר מה יכול לגרום לחסימת סופרים, כך קל יותר להימנע מהטרור המפחיד. אפליקציית תמלול הקלטות

אם אתה סובל מחסום סופרים, הנה חמישה רעיונות לחסום סופרים שיעזרו לך לחזור לדרך.

1. כתבו על חסימת סופרים. אם אתה בוהה במסך הריק במשך יותר מכמה דקות, הקדיש את עצמך לכתיבת שני עמודים מלאים רק על חסימת הכותבים שלך. בדף, שוחח עם עצמך מה גורם לזה, איך אתה מרגיש לגבי זה, ואיך זה מתסכל אותך. ברגע שתפעיל את המקלדת שלך, המוח שלך יימאס במהירות מהתלונות. בקרוב תתעצבן לכתוב על מה שהיית רוצה לכתוב, במקום לכתוב על מה שחוסם אותך.

2. תמלל את העבודה האחרונה שלך. זה משהו שאני עושה בכל פעם שאני יושב לכתוב, והוא אחת הסיבות העיקריות שאני סובל לעתים רחוקות מחסימה של סופרים. כשכותב ספרות, אני עוזב רק לעתים רחוקות בסוף הפרק. אם אני מגיע לסוף פרק, אני תמיד כותב כמה פסקאות מהפרק הבא. ואז, כשאני מתיישב שוב, אני מתחיל בכתיבה מחדש של הפסקאות האלה. פעולת ההקלדה היא כמו חימום, מושך את המחשבות שלך לתוך הסיפור או הנושא.

3. תמלל את עבודתו של מישהו אחר. אם אתה חושב על משהו שאתה רוצה לכתוב עליו, אבל מתקשה להעלות רעיון, פשוט פתח ספר, מגזין או דפדפן אינטרנט ומצא משהו מעניין והתחל להקליד מחדש את מה שנכתב. לאחר כמה פסקאות, המוח שלך יתחיל להיכנס לזרם המילים, כמו הורה שמחזיק את גב האופניים לזוג הרוכלים הראשונים. זה היה משהו שהומלץ בסרט, Finding Forrester, וזה באמת עובד. רק אל תשכח למחוק את המילים שאינן שלך. שירותי תמלול

4. סקיצה. צאו החוצה ובו בפארק, על ספסל בקניון, בבית קפה, במסעדה או בכל מקום אחר שאתם לא נוהגים ללכת לכתוב. כמו שצייר יעשה סקיצות, עשה את אותו הדבר בת שלך. תאר את הסצנה שלפניך, או את האנשים שעוברים על פניך. תאר מה הם לובשים ואיך הם נושאים את עצמם. תארו לעצמכם לאן הם עלולים ללכת ומאיפה הם באו. שאל את עצמך על התקוות והחלומות שלהם.

5. כתוב כל יום. עם המחשבים, זה מאוד מפתה לעשות את כל העבודה שלך על מקלדת. למרבה הצער, זה אומר שאולי לא תעשה כתיבה אישית כמו שאתה יכול להיות (כלומר, כותב רק לעצמך שאף אחד אחר לא יראה.) הקפד לכתוב עמוד או שניים כל יום בת נייר. חודשים לאחר מכן, כאשר אתה מחפש רעיונות חדשים, פתח את אחת הות הללו. הנאגטים הגולמיים והלא מלוטשים האלה יכולים להפוך לאוצרות יקרי ערך, לעורר כמה מהעבודות העתידיות הטובות ביותר שלך.

סגור לתגובות על 5 שלבים למעבר של בלוק סופר בעבר

מאת:

פרסם באתר כ - 386 מאמרים.

.

דילוג לתוכן