עשרה רעיונות לכתיבת ספרים אלקטרוניים במהירות

19 בינואר 2022 | מאת: | מאמרים בקטגוריה אינטרנט

מאמר הערות הדפס מאמרשתף מאמר זה ב-Facebook1שתף Gihan Perera
כיצד להמיר את הקניין הרוחני שלך לספרים אלקטרוניים רווחיים

ספרים אלקטרוניים ודוחות מיוחדים (הם כמעט אותו דבר, חוץ מהשם) יכולים להיות בין כלי השיווק החזקים ביותר שלך. אז למה יותר אינפורמטיביים לא משתמשים בהם? כמה עולה תמלול הקלטות

אחת הסיבות היא שאנשים רבים חושבים שהם קשים מדי לכתיבה. אבל הם לא! הנה עשרה רעיונות לכתיבת ספר אלקטרוני במהירות.

1. פרק לדוגמה

אם כתבת ספר, פרק אחד עשוי להיות שימושי במיוחד לפרסום מחדש כספר אלקטרוני. באופן דומה, אם תרמת פרק לספר אוסף, פרסם מחדש את הפרק הזה גם בפורמט של ספר אלקטרוני.

2. ראיון

אם לוקח לך זמן לכתוב, הכיני סט שאלות בנושא שלך ובקש "לראיין" אותך כדי שהמחשבות שלך יזרמו בצורה חופשית יותר. זה לא חייב להיות ראיון מקצועי. אתה רק יוצר שיחה כדי לעזור לרעיונות שלך לזרום.

הקלט את התגובות שלך ותעתיק את זה למסמך Word, שאותו תוכל לערוך לספר אלקטרוני.

3. שאלות נפוצות

חלקו כרטיסים ריקים לקהל שלכם, ובקשו מהם לרשום את השאלה החשובה ביותר שלהם. כתוב תשובה קצרה לכל אחד מהם, וצור ספר אלקטרוני שכותרתו "21 הדברים המובילים שתמיד רצית לדעת על XYZ".

4. Ghostwriter

צור קשר עם שירותיו של כותב רפאים מקצועי כדי לכתוב עבורך את הספר האלקטרוני שלך. תן להם מאמר שכתבת, חוברת העבודה שלך, הקלטה של ​​מצגת או משהו אחר שמפנה אותם לכיוון הנכון – ואז תשאיר להם את זה. שירותים מקוונים כמו Elance.com הם אידיאליים למציאת ספקים מתאימים.

5. מאמרים ישנים

אם אתם מפרסמים ניוזלטר רגיל (ואם לא, למה לא?), בחרו מאמרים מתאימים בנושא קשור ורכזו אותם לספר אלקטרוני.

עשיתי זאת פעם אחת עם הניוזלטר הזה. אני כותב את זה כל שבועיים, אז בסוף שנה, היו לי 25 מאמרים באיכות גבוהה, שאותם ריכזתי לספר אלקטרוני "25 רעיונות חמים להרוויח יותר כסף מאתר האינטרנט שלך". אפליקציה תמלול

6. ספריות מאמרים

יש הרבה מקומות שבהם אתה יכול להשתמש במאמרים של אחרים (ללא תשלום, בתנאי שאתה נותן להם קרדיט). מצא כמה מאמרים רלוונטיים בתחום המומחיות שלך, ורכז אותם לספר אלקטרוני.

פעם יצרתי ספר אלקטרוני תוך שעה עבור לקוח באמצעות הטכניקה הזו בדיוק. בחרנו אתר אינטרנט של ספריית מאמרים, מצאנו 20 מאמרים על תחום הנושא שלה (מיומנויות תקשורת), ופשוט עשינו גזירה והדבקה ישירות מאתר האינטרנט למסמך וורד.

7. גייס את החברים שלך

בקש מהקולגות שלך, הלקוחות או אפילו המתחרים שלך לתרום מאמר כל אחד, ולרכז אותם לספר אלקטרוני.

אני עושה זאת בכל שנה כדי ליצור את הספרים האלקטרוניים "צפו לעוד…". אני מזמין את הלקוחות שלי לכתוב מאמר בן עמוד אחד, אני אותם לספר אלקטרוני, וכל תורם מקבל גרסה מותאמת אישית לחלוקה עם הרשת שלו.

8. תמלול התוכנית

הקלט מצגת חיה, תעתיק אותה וערוך אותה לספר אלקטרוני. אם חסר לך זמן או שכתיבה היא לא הצד החזק שלך, מיקור חוץ את העריכה לסופר רפאים – כפי שציינתי למעלה.

אני עושה זאת בקביעות עם תוכניות הסמינרים והסמינרים המקוונים שלי, וממיר רבות מהן גם לצורת ספר אלקטרוני.

9. נחלת הכלל

חלק מהחומרים כבר נמצאים ברשות הציבור, מה שאומר שאתה יכול לערוך אותו בחופשיות ולפרסם אותו מחדש – אפילו תחת השם שלך אם אתה מוסיף לו באופן משמעותי. רק ודא שהחומר הוא נחלת הכלל.

10. מותג פרטי

לחלק מהספרים האלקטרוניים יש אפשרות לקנות "זכויות תווית פרטיות", מה שאומר שתוכל לפרסם אותם מחדש עם מיתוג משלך. זכויות המותג הפרטי הן נושא חם לשיווק באינטרנט כרגע, כאשר משווקים באינטרנט רבים מקדמים את הרעיון למכור אותן. אני לא בהכרח ממליץ לך להיכנס לעסקים למכור אותם, אבל אולי תוכל לקנות ספרים אלקטרוניים עם הזכויות האלה, כדי שתוכל לפרסם אותם מחדש עבור הרשת שלך.

חפש בגוגל את הביטוי "זכויות תווית פרטיות" בשילוב עם תחום ההתמחות שלך.

סגור לתגובות על עשרה רעיונות לכתיבת ספרים אלקטרוניים במהירות

מאת:

פרסם באתר כ - 386 מאמרים.

.

דילוג לתוכן