המדריך למציאת עו"ד מחיקת חובות

8 באוגוסט 2016 | מאת: | מאמרים בקטגוריה חוק ומשפט

במאמר זה הגשנו לכם מדריך אשר יפרט כיצד מוצאים כיום עו"ד מחיקת חובות מומחה. עורך דין זה יידע בדיוק מה לעשות על מנת לשחרר אתכם מחובותיכם. ישנם 3 סוגים של חובות: חובות ביודעין, חובות בשכחה, וחובות בתום לב. הראשונים הנם חובות שאתם יודעים שעליכם לשלם אך נבצר מכם כי אין לכם את סכום הכסף הדרוש. השניים הנם חובות ששכחתם לשלם: פשוטו כמשמעו. זה פשוט נבצר מזיכרונכם. השלישיים הם החמורים ביותר: חוב שכלל לא ידעתם שאתם צריכים לשלם. לדוגמה: ביטוח לאומי שכח לחייב אתכם 10 שנים ופתאום השית עליכם חוב של 19,200 ₪. במקרים כאלו – רק עו"ד מחיקת חובות יוכל להיות לכם לעזר ולמנוע מהנושים לשים את ידיהם על כספכם.

אתרו במנועי חיפוש או בספרי טלפונים עורך דין מחיקת חובות

בדרך כלל, עורכי הדין הרציניים יחזיקו משרד ויהיה להם צי של קולגות ועובדי מנהלה שיעבדו לצדם. חשוב לציין כי משרדי עוה"ד מסוג זה ייחשבו ליקרים יותר מהעורך דין הפשוט, אולם בנושאים אלו אין מקום ליותר מדי משחקים: הזול יהיה יקר במקרה כזה, ולכן מוטב לשלם ביוקר ולקחת עורך דין טוב באמת שיוכל לבטל לכם בוודאות את חובכם.

לפני שתחליטו למי לפנות – התייעצו עם הגולשים ברשתות החברתיות

ברשתות החברתיות תוכלו למצוא מקבץ של נדבכי מידע על משרדי עורכי הדין שראיתם. חלק מהנוכחים יפטירו לכם כי המשרד טוב וחלקם עשויים לתת ביקורות פחות מחמיאות. כמובן שבמקרה של משרד עו"ד אלגבי אגבלי ושות' מחיקת חובות – הביקורות ממש צריכות להיות מושלמות, וגם אם לא מצאתם משרד כזה, מבול של ביקורות כאלו, לצד מקבץ אזוטרי של ביקורות רעות – יהווה ראיה מספקת שמדובר במשרד מומלץ.

קראו תגובות שנכתבו באתרי משרדי עורכי הדין

את התגובות ניתן יהיה לקרוא בספר האורחים שבאתר משרד עוה"ד. כיום לכל עוה"ד מחיקת חובות כמעט יש אתר אינטרנט משלו בו הוא מאפשר לרשום ביקורות בשתי שיטות: או שהוא מאפשר רישום בפייסבוק חיצוני באתר, בלי שניתן לראות את זה באתר פייסבוק, אלא רק בעמוד שלו. אפשרות שניה היא שתוכנת לו ספר אורחים חיצוני בו נכתבו דברי הביקורת. בדומה לרשתות החברתיות, אתם צריכים להתרשם בעיקר מהמשרדים שמיטב הביקורות החיוביות הופנו אליהם, והיה מיעוט זניח, אם בכלל, של ביקורות לא מחמיאות.

בחרו במשרד עורכי הדין שניכר כי הוא המשכנע ביותר בהתאם לביקורות ולהמלצות אשר קראתם

יש לבחור במשרד עורכי הדין אשר התרשמתם מהתגובות שהוא הטוב ביותר. בדרך כלל מה שמשכנע את הגולש הוא חברים ומכרים שהגיבו לאותו משרד. אל תטעו ואל תוליכו את עצמכם שולל: חשוב לקרוא את תוכנה של ביקורת ולא את פרצופו של אדם, ולהתרשם רק מטיב התגובות שנכתבו באתר, גם אם הכותבים אינם מחוג המכרים שלכם.

סגור לתגובות על המדריך למציאת עו"ד מחיקת חובות

מאת:

פרסם באתר כ - 82 מאמרים.

.

דילוג לתוכן